Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2465
Hadde en kveld vært og spist en hel masse knips, og var så ufattelig borte til slutt. Hadde ikke mening med noe som helst. Var bare loka som faen. Gikk å flirte av alle og alt,
men begynte å svette og fikk noia som faen til slutt.
Satte meg ned og sa " fatt det her gidder jeg ikke ", og det stoppet rusen.

Er dette normalt?
Sist endret av Sinister; 23. september 2008 kl. 06:55. Grunn: oversatt fra crap til norsk
Er du sikker på at du åt MDMA? Kan ha vært sukker eller andre (alvorligere) stoffer... Plasebo. Ecstasy har også et "sweetspot", dvs. når du har tatt den dosen med max virkning blir du ikke høyere: uansett for mange piller du hiver ned. (Kanskje bare bare mer OD/død. Har du trippet mye før? Høres rimelig uforsvarlig ut å spise 7 piller: pillene jeg hiver nedpå tripper jeg med en halv, til sammenlikning.

Men undervurder ikke tenkenes kraft...
Sist endret av Kix; 23. september 2008 kl. 10:20.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Høres ut som placebo i mine ører. Er man først våt i håret nytter det ikke å tenke seg tørr, du må vente til det tørker av seg selv. På samme måte når du har introdusert et stoff til kroppen må du vente til det har skilt seg ut på naturlig måte før du kommer ned igjen. Antall piller støtter jo også placeboterorien.
Har sett kamerat som har sittet og dyttet i seg 9 hestsko knips.. han ristet, svettet , og klarte ikke kommunisere på noen god måte.. Men tok 2 timer så kom han ned igjen..

aner ikke hva som har skjedd med deg, men det går nok ikke å bare tenke bort MDMA som påvirker serotonin nivået ditt..

Hva knips var det du spiste ?
"Hva knips var det du spiste ?"

Dog er det viktig å vite at selv om du eter knips med et påståt godt rykte er det ingen garanti at de funker eller ikke inneholder farlige midler. Det florer med pillekopier. Når en pille slår an på markedet tar det ikke lang tid før det finnes 5-6 billige, farlige og/eller dårlige kopier.
I allefal etter min erfaring.
helt sant i det du sier Kix.
Men er interessant å vite hva OP har puttet i seg, eller hva OP tror han har puttet i seg. Så føler det er ett relevant spm.
Eller om OP sitt spm er tull/vas eller ikke. Ettersom det hele høres veldig "snodig" ut.
Hvordan folk har råd til å kaste innpå 7 stk på en kveld er meg et under..
Det der høres ganske unormalt. Vanskelig å tro at det er MDMA eller lignende du har fått. Jeg tok en knips med et kinesisk tegn på en gang, tror det var BZP i den. Den var slik at jeg fikk en opptur, etter dette gikk det bare ned. Rusen varte noe rundt 30 min. Kanskje det var det knipsen inneholdt.

I helgen satt jeg hos en kompis. Etter å ha droppa to knips og snorta en kom dama hans og vennindegjengen hennes hjem tre timer før vi regnet med. Jeg satt å sa til meg selv "RO DEG NED FOR HELVETTE". Det som skjedde var at pulsen bare føyk i været og jeg satt å småskalv. Jeg fikk så og si ikke frem et eneste ord og jeg satt der som en idiot med noia og tallerkenpupiller.

Så det jeg prøver å si er at på meg så ble jeg bare enda mer fucked ved å prøve å være normal.
Sist endret av Deci; 23. september 2008 kl. 15:59.
Kjenner til situasjonen Deci.

Selv har jeg også opplevd dette flere ganger. Jeg tar psykedelia/mdma og alt er fint. Så må jeg plutselig skjerpe meg, eller prøve å være normal. Da skjer det, effekten av stoffet bare øker. Situasjonen blir bare mer intens enn den var før!
Sitat av Eclipse
Kjenner til situasjonen Deci.

Selv har jeg også opplevd dette flere ganger. Jeg tar psykedelia/mdma og alt er fint. Så må jeg plutselig skjerpe meg, eller prøve å være normal. Da skjer det, effekten av stoffet bare øker. Situasjonen blir bare mer intens enn den var før!
Vis hele sitatet...
Det kalles dårlig planlegging, og er ikke å anbefale..
@DeMenT: Så sant som det kan bli. Dog uforutsigbare ting kan oppstå. Som om onkel blå kommer på besøk etter naboklager...

@sverto: Aldri tatt så mye ecstesy. Tatt 4-5 piller på en kveld. Var mer en nok. Skjønner egentlig ikke meningen med å ta så mange. Burde da kunne gå an å være oppegående på 1-3 piller på en natt? Nåja, enhver sitt behag...
Jeg og to venner fikk, på kveld nummer fem på rad med knips, plutselig helt stopp i virkningen. Det var ingen ytre hendelse som førte til det, men det var rett og slett ikke mer igjen å ta av. Fra lykkeligst i verden til "du, vi stikker hjem a" i løpet av 30 sekunder.
Trodde det var umulig å få noia/badtrip på knips jeg. >.>
Njei, det er vel ikke helt riktig Kan bade forholdsvis heftig på knips. Hvertfall hvis man sier det sånn "knips" i ubestemt form De kan inneholde mye rart de ^^ men har selv hatt en bading på mdma, ikke løp og skrik i panikk angst, men paranoia og dårlige følelser. Samme kvelden mista jeg bønna mi, for godt assa. E utløst hasj-psykose FTW xD bah...

Hvordan en badings fåregår med så mye seratonin utømming er litt over mitt nivå av forståelse av hjernens funksjoner. Kan jo rett og slett bli for mye glede?

Jeg har sett og hørt så mye rart allerede i livet, så om noen hadde greid å stoppe en tur med tankeneskraft ville jeg ikke vært den første til å løfte ett øyenbryn. Høres jo litt merkelig ut, men nok ikke umulig at det går. Jeg mener bare se på tibetanske super munker ^^

Mvh
TA
Sist endret av TrondAcid; 24. september 2008 kl. 23:13. Grunn: Tillegg
Hmm, den vi spiste var jo 4kløver rosa, har sjekket en del på pill rarport å funnet vilke, dette skulle være de med medium mdma inhold..
7 knips over lengere tid! :P ikke på gang liksom

dyrt å dyrt, det koster å være i form
Bæde på knips jo. Det kan jeg skrive under på at man kan. Det spørs jo litt hva man mener med å bæde og da..., men har opplevd 2 ganger kjipe turer på knips.

Følte da at folk rundt synes jeg var skikkelig døv, og følte meg ukonfortabel. I etter kant av turen så vet ikke hva som var reelt eller ikke. Men i utgangspunktet skal det mye til at folk plutselig synes du er dust. Tror jeg plutselig begynte å føle det sånn fordi jeg var med mye ukjente mennesker og ikke hel konfortabel i situasjonen. Så begynte kanskje folk det var slitsomt å ta kontakt med meg fordi de så jeg ikke hadde det så bra.

Men var ikke værre enn å ta taxi hjem og sitte og slappe av litt hjemme, så var det over. Om det var knpisen eller meg kan jo diskuteres, men tror helt klart knipsen forsterket følelsen voldsomt. Følte også at folk snakket om meg, noe jeg var veldig usikker på om var reelt dagen etter.