Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 11914
Noen som vet hvor de selger Hawken i Trondheimsområdet?
The Rhymenocerous
polle's Avatar
den pakkis sjappa rett over Tiger Tiger brukte å selge det. Men hawken er vel noe man finner i de fleste tobakk butikker nå for tida, er det ikke ?
Det er greit at nikotin fører til en viss stimulasjon, men jeg syns dette blir litt som å spørre hvor man får kjøpt den og den kaffen... Men men
jeg vet godt hvor man får kjøpt nikotin ja men Hawken er vanskelig å få tak i i Trondheimsområdet
Jeg har ikke sett hawken på lenge. Ikke at jeg bor i Trondheim, men alikevel... Kanskje ikke så poppis lenger.
Husker folk pleide å handle Hawken og Kodiak for den del på tobakks-sjappa på torget, ved den derre irske puben som skifter navn hele tida. Aner ikke om de selger Hawken der lengre, ikke om dern sjappa eksisterer i det heletatt faktisk, men er vel verdt et forsøk?

- Happy hunting.
Jo, man får kjøpt det ved en eller annen rød sjappe ved snut stasjonen ved Heimdal der oppe. ABC selger ikke hawken.
offtopic: ahh, minner om vårruller fra ABC dukker opp. når man dro dit å kjøpte sigg når man var yngre..hehe
Sitat av Raul_Duke
offtopic: ahh, minner om vårruller fra ABC dukker opp. når man dro dit å kjøpte sigg når man var yngre..hehe
Vis hele sitatet...
Sant. Vårruller fra ABC er genialt. Men tviler på at de selger Hawken der lengre, om de så gjorde det! Må nok opp til Heimdal for og kjøpe disse dager!
Hawkens produseres ikke lenger...
det er noe nytt som heter KICK!
å smaker tigerbalsam!
det er porsjonsnus..
(spiller hockey og vet hva jeg snakker om ;P)
(edidt ETTER RYKTEN i milijø)
Edit igjen.. bare spør i noen butikker som selge hawkens..
di sier at det IKKE lages lenger
Sist endret av -H2O-; 10. februar 2006 kl. 23:12.
Synes jeg husker noen rykter om at Hawken herpa tannkjøttet mer en vanlig snus jeg..og så smaker det jo hånballklister, eller verkøykasse på boks om man vil. ikke noe for min smak lengre akkurat.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Beklager om jeg drar opp en litt gammel tråd, men er det noen som vet eventuelt hvor Hawken selges i Oslo området?


Sitat av -H2O-
Hawkens produseres ikke lenger...
det er noe nytt som heter KICK!
å smaker tigerbalsam!
det er porsjonsnus..
(spiller hockey og vet hva jeg snakker om ;P)
(edidt ETTER RYKTEN i milijø)
Edit igjen.. bare spør i noen butikker som selge hawkens..
di sier at det IKKE lages lenger
Vis hele sitatet...
Om det ikke produseres lenger, da lurer jeg på hvorfor de selger det for eksempel her: http://shopping.netsuite.com/s.nl/c....=2&category=13
trodde hawken var tyggetobakk jeg og ikke snus, stemmer ikke det?
kanskje det er derfor det er mer skadelig for tannkjøttet?
Sitat av mxyzptlk
Det er greit at nikotin fører til en viss stimulasjon, men jeg syns dette blir litt som å spørre hvor man får kjøpt den og den kaffen... Men men
Vis hele sitatet...
word





tjue tegn... minst....
Sitat av halla
word





tjue tegn... minst....
Vis hele sitatet...

Kan du ikke svare på det jeg spør om, eller bare drite i det.
Selger iaff Hawken i Stvg på tobakksjappe jeg ikke husker hva heter..
Tror de selger det på senteret ved aker brygge, men er ikke sikker.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av maistro
trodde hawken var tyggetobakk jeg og ikke snus, stemmer ikke det?
kanskje det er derfor det er mer skadelig for tannkjøttet?
Vis hele sitatet...
Om det er mer skadelig for tannkjøttet vet jeg ikke, men jeg har også hørt at det egentlig er skråtobakk (tyggetobakk).

Dette var jo det vi som 10 åringer 'tøffa' oss med back in the days :P
Hm. ikke vet jeg.. hørt det er det samme som å smøre tannkrem under overleppa jeg.. Er ikke skråtobakk tror jeg.. er vanlig snus (ikke bakesnus dog)
det er jo umulig og bake uansett, det er jo samme konsistens som sånn bark man har i blomsterbedd.. men uansett, har ikke sett det i noen av tobaksjappene (østbanehalen, majorstuen) jeg er innom på lenge..
Jeg har hørt rykter om at det har begynt å selge det igjen. Hvertfall her i Haugesund.
Uansett, de solgte Hawken på 2 sjapper i Trondheim for ei stund sia. På prinsessen og en annen negersjappe.
Det er kommet en ny type snus som heter Viking Snus. Den finnes i tre varianter, svart (vanlig), rød (jordbær), og grønn (smaker som hawken). Dem finnes på 7-Eleven. Vertfall i stavanger.
Æsj.. Ikke snus Hawken.. Gjorde det selv i en god stund før jeg gikk over til general.
Smaker alt annet enn snus hvertfall. Tror den tærer mer på tannkjøttet enn andre merker.. Husker en gang jeg var på klassetur og snuste hawken i 24 timer i strekk.. Brukte 3 bokser på et døgn tror jeg. Da jeg kom hjem kunne jeg ikke snuse på to dager fordi tannkjøttet mitt var som et åpent sår.. Hawken er så sykt grov snus.. Går ut i fra at det er derfor..

Kodiak er f**n meg enda værre.. Kodiak ICE.. Smaker like jævlig begge to.. Fysj og fy!
Smaker nokså likt som kloakk vil jeg tro..
Hawken er snop da.. er digg den.. så innimellom..
Sitat av Pope
Æsj.. Ikke snus Hawken.. Gjorde det selv i en god stund før jeg gikk over til general.
Smaker alt annet enn snus hvertfall. Tror den tærer mer på tannkjøttet enn andre merker.. Husker en gang jeg var på klassetur og snuste hawken i 24 timer i strekk.. Brukte 3 bokser på et døgn tror jeg. Da jeg kom hjem kunne jeg ikke snuse på to dager fordi tannkjøttet mitt var som et åpent sår.. Hawken er så sykt grov snus.. Går ut i fra at det er derfor..

Kodiak er f**n meg enda værre.. Kodiak ICE.. Smaker like jævlig begge to.. Fysj og fy!
Smaker nokså likt som kloakk vil jeg tro..
Vis hele sitatet...

Hawken er snop du kan snuse en gang i blant. Snuser du 3 bokser på et døgn sier det seg selv at det går galt

tror også det er en ganske artig pris på det, 80 kr.
Hawk skifta til kicks som igjen nå har skifta til Hawk's Viking snus, må få lov til å si at detta er miniporsjoner.... Eneste er at de smaker godt en gang i blant, når du trenger avveksling fra skruf sterk å Gøteborgs<33... For de som bor i oslo-området selger de den på en butikk som heter Snask- kiosk å sigarer på byporten i 1 etasjen------ Der har de en hel himmel av tobakk
Woho!

http://www.mycigarettes.com/cigarett...WK&vprod_no=NA

Edit: Tror de bare sender til USA

Disse kan sende snus til hele verden, bl. annet hawken men man må bestille via mail:

http://www.esmokes.com/

Skriver dette fordi jeg har trøbbel med å finne snusen selv...
Sist endret av random2543; 28. juni 2006 kl. 19:21.
Som jeg har fått opplyst har de da sluttet og importere hawken, da de som laget det nektet å si hva det var laget av. De har da Hawk Viking snus som smaker akkurat det samme, bare at det er portion :/
før kjøpte jeg hawken i en tobaksjappe like ved stortinget. tenk deg at du står på nasjonal og ser mot stortinget så ligger det til høyre. en utrolig liten butikk. eller så kan du jo prøve tips på arkaden tror de har solgt. og der driter de i legg hvis det er noen under 18 som leser
Sitat av g0ofy
Hawk skifta til kicks som igjen nå har skifta til Hawk's Viking snus, må få lov til å si at detta er miniporsjoner.... Eneste er at de smaker godt en gang i blant, når du trenger avveksling fra skruf sterk å Gøteborgs<33... For de som bor i oslo-området selger de den på en butikk som heter Snask- kiosk å sigarer på byporten i 1 etasjen------ Der har de en hel himmel av tobakk
Vis hele sitatet...

Det er jo ikke det samme da din gjøk. Hawken finnes enda på internett som vi fikk kjøpt i Norge før. Eneste er at det har samma smaken som kicks og Viking snus.
OT:

Noen som har bestillt fra: http://www.esmokes.com/ ?

Lurer på hvor mye portoen kommer på og om det er trygt å bestille derifra.
noen dager siden kjøpte en kompis en slik hawk portion snus
er boksen grønn?
Boksen er grønn ja
Sitat av -H2O-
Hawkens produseres ikke lenger...
det er noe nytt som heter KICK!
å smaker tigerbalsam!
det er porsjonsnus..
(spiller hockey og vet hva jeg snakker om ;P)
(edidt ETTER RYKTEN i milijø)
Edit igjen.. bare spør i noen butikker som selge hawkens..
di sier at det IKKE lages lenger
Vis hele sitatet...

eeeh Hawken produseres ikke?
Er du dum? ikke skriv unyttig ting som du ikke har peil på.

De selger Hawken på narvesen i hammerfest.
Sitat av tuxeren
Som jeg har fått opplyst har de da sluttet og importere hawken, da de som laget det nektet å si hva det var laget av. De har da Hawk Viking snus som smaker akkurat det samme, bare at det er portion :/
Vis hele sitatet...
Må bare opplyse om at da jeg for et par mnd siden var på Byporten for å kjøpe en boks Hawken fikk jeg opplyst det samme. Ergo, Hawken importeres ikke lenger til landet fordi produsenten holder tilbake informasjon om hva som faktisk er i boksen (noe som ikke er lovpålagt i USA om jeg ikke tar helt feil).
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har hørt at hawken snus ikke finnes i norge lenger

noen som vet om de selger hawken snus i tromsø? har hørt at det finnes noe viking hawk men det er ikke det samme
Hawken importeres ikke lenger til norge
Kan bekfrefte dette. Hawken importeres ikke lengre til Norge. En av grunnene var hvertfall manglende merking om kreftfare. Det kostet for mye å sette på denne merkinga i forhold til salget. Men vikingsnus (som er porsjon) smaker ca det samme...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dessverre er snusen tatt vekk fra Havannamagasinet her i Stavanger, men Kodiac Ice var kjempegod
kodiac ice? er det noe annet enn den vanlige? Den vanlige smakte dritt i alle fall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kodiac ice ja! Helt utenom det vanlige. Ekstraordinær snus som var trist å ta farvel med
har kommet slik ny en i tr.heim, hawken lookalike i posesnus.. :P
hvor selger de den polyfibe?
Om du liker hawkens-smaken må du teste Mocca Vintergrön (wintergreen).
Den smaker nesten prikk likt, men finnes bare i miniminiminiposer.
Sitat av Rafabenitez
hvor selger de den polyfibe?
Vis hele sitatet...
så og si overalt vil jeg påstå.. vi kjøpe en på 7/11 i byn..
ok,mulig de selger den der jeg bor også..har ikke studert så nøye,det går mest i general må kjøpe meg en eske og teste
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
And to you we present!: Hawken: Viking SNUS.

Var noe sånt den het en slik posesnus med akkurat samme smak som gamle hawkens.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er viking rød i vanlig prosjon eller mini?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
denne tråden er litt gammel, men poster for det. Conrad Langaard har produksjon av Viking hawk i norge. Dvs at viss du godsnakker litt med nærmeste butikk som har deres produkter(marlboro etc..) så kan du spørre om de gidder å kjøpe noen dåser av viking hawk forutsatt at du kjøper selvsagt. Går eventuelt ann å gjøre det flere sammen