Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3082
er det mulig å skaffe dietyl Eter i (pulverform), og er det mulig å få kjøpt på apotek...

bare svar hvis du vet :P
Sist endret av Chillpill; 5. juli 2007 kl. 10:41.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvorfor akkurat i pulverform? Du får ether på apoteket, men jeg aner ikke om det engang fins i pulverform...
Trådstarter
18 0
kan man ikke bøffe ut amfetamin med kreatin?... drit i moralpreken!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, jo, kan man vel - men hva har det med ether å gjøre?
Trådstarter
18 0
jeg skrev feil, jeg mente dietyl Eter i (pulverform)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, det tror jeg går dårlig. Ether er et isomer av butanol, som vil si at det er et alkohol og et løsemiddel. Så det høres ikke ut som det smarteste du gjør :-P.

Åja, og så var det det at det var en væske da.

Edit: Skriveleif.
Sist endret av Tias; 5. juli 2007 kl. 11:35.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diethyl_Ether

Les. Dietyleter er en væske, ikke pulver. Det vil si at du leter etter noe som faktisk ikke eksisterer på jorden.
Hva med drusukker? xD Det er ikke noe skummelt en gang, husker barneskolen da vi snorta det og ble helt hypre :P
Sitat av Bjølg
http://en.wikipedia.org/wiki/Diethyl_Ether

Les. Dietyleter er en væske, ikke pulver. Det vil si at du leter etter noe som faktisk ikke eksisterer på jorden.
Vis hele sitatet...
Siden det har et smeltepunkt på -116,3 celcius vil det jo gå over til fast form under disse temperaturene.
Man kan i teorien bøffe ut makka med kreatin, men du vil bli avslørt hvis noen forsøker å løse det i vann for å skyte det.
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
off topic; men vanlig eter kan bare kjøpes på apotek av hvemsom helst? Det høres ikke helt logisk ut, men om det kan så blir det nok handletur
har ikke testa det selv, men dersom Fear and Loathing in Las Vegas ikke overdriver rusen, regner jeg ikke med hvemsomhelst kan kjøpe det?:P
Sitat av bubblepuff
har ikke testa det selv, men dersom Fear and Loathing in Las Vegas ikke overdriver rusen, regner jeg ikke med hvemsomhelst kan kjøpe det?:P
Vis hele sitatet...
du må være 18 for å få kjøpt det
Sussenusselig
CaptainP's Avatar
Kult.

OT:Passende nick til å gi slikt et bastant svar på akkurat den posten

edit: Det ER dietyl eter ikke sant Dr.Gonzo?
Sist endret av CaptainP; 14. juli 2007 kl. 19:01.
Sitat av Slaktern
Siden det har et smeltepunkt på -116,3 celcius vil det jo gå over til fast form under disse temperaturene.
Vis hele sitatet...
Det blir fast form ved -116.3*C ja. Si ifra når du er i omgivelser med den temperaturen da.
er bare og kjøpe noe tørris...
Sitat av CaptainP
Kult.

OT:Passende nick til å gi slikt et bastant svar på akkurat den posten

edit: Det ER dietyl eter ikke sant Dr.Gonzo?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er dietyl eter, har testa det du får kjøpt på apoteket, men man får ikke noe særlig rus av det.
Sitat av kristaver
er bare og kjøpe noe tørris...
Vis hele sitatet...
tørris er frossen CO2 og det sublimeres ved -78 °C.
så tror ikke du får kjøpt det med en temperatur helt nede i - 116,3 °C.