Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288987
Sitat av Lima Vis innlegg
Ja, del .
Vis hele sitatet...
Skal få prøve å gjort det i løpet av uka!
Sitat av Lima Vis innlegg
Bruk Hw monitor mens du spiller. Det viser deg max tempraturen komponentene dine har hatt. Jeg tipper det er et driver problem. Installer siste skjermkort driver på nytt.
Vis hele sitatet...
Jeg oppdaterte alle viktige windows updates og lastet ned ny Catalyst Center fra ati.amd men har ikke spilt mye men det klikka ikke da

Takk for hjelp.

trenge en liten update her og der tenker jeg
Savner flere å spille med. Har spilt nesten hver dag i det siste
På PC altså.

Er ikke så mange som er aktive lengre.


Battlelog
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg
Savner flere å spille med. Har spilt nesten hver dag i det siste
På PC altså.

Er ikke så mange som er aktive lengre.


Battlelog
Vis hele sitatet...

Jeg added deg.

OikoumE på battlelog, add meg folkens, spiller både PC og PS3
Sist endret av Oik; 5. november 2012 kl. 16:56.
Sitat av Oik Vis innlegg
Jeg oppdaterte alle viktige windows updates og lastet ned ny Catalyst Center fra ati.amd men har ikke spilt mye men det klikka ikke da

Takk for hjelp.

trenge en liten update her og der tenker jeg
Vis hele sitatet...
EDIT: det klikker fortsatt :S
Ikkje det sykeste som finnes, men tok og redigerte kjapt et lite klipp, der eg får 16 killstreak med 870MCS :P
BFBootcamp - 870MCS 16 killstreak
Herlig når man bare hover inn kills.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Herlig når man bare hover inn kills.
Vis hele sitatet...
Yeaman. Endte opp med 85/3 på Norshahr Canals bare ved å cruise rundt i tanks, jææveldigg.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ikkje det sykeste som finnes, men tok og redigerte kjapt et lite klipp, der eg får 16 killstreak med 870MCS :P
BFBootcamp - 870MCS 16 killstreak
Vis hele sitatet...
Nice! Hardcore eller spiller du uten HUD?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Nice! Hardcore eller spiller du uten HUD?
Vis hele sitatet...
Takk for det Tror dette var hardcore, det er veldig lenge siden, rundt jan/feb 2012.
Er det virkelig ingen som spiller BF3 på pc? Det kommer opp fire-fem servere med folk på, resten er tomme.
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Er det virkelig ingen som spiller BF3 på pc? Det kommer opp fire-fem servere med folk på, resten er tomme.
Vis hele sitatet...
Da må du fjerne de tomme fra søket ditt. Der det står FREE SLOTS klikker du på de 3 øverste.
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Er det virkelig ingen som spiller BF3 på pc? Det kommer opp fire-fem servere med folk på, resten er tomme.
Vis hele sitatet...
Sitat av OikoumE
OikoumE på battlelog, add meg folkens, spiller både PC og PS3 .
Vis hele sitatet...
Så jo, noen som spiller pc :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sparker igang Bf tråden igjen!
Har virkelig fått sansen for M26, et uslåelig våpen på CQ.

Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Har hatt dilla på AEK i det siste:

Sist endret av CHillZoNE; 25. november 2012 kl. 22:35.
Spiller dere som fortsatt er aktive bf3 spillere alene eller med venner?

Jeg hadde en haug av venner som spilte bf3 før. Nå er jeg heldig om jeg har noen å spille med en gang i måneden.

Skal jo sies at jeg ikke er verken god eller aktiv, men er ett kjedelig spill uten noen å spille med.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Spiller så og si hver eneste dag, men er TDM hore....
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Er litt Tdm hore selv hver dag, sammen med en kamerat eller to.

Flere som gleder seg til Aftermath?
Gleder meg ekstra siden jeg hopper over Cod i år av åpenbare grunner...
Leser også rundt på diverse forum at det skal komme solbriller på Aftermath! Finner ikke noe konkret om det, men er det noe jeg hater så er det den stadig blendene solen (som er en kul effekt, men plagsom)

Deliver death in silence with the all new crossbow
Four new maps including Epicenter and Markaz Market that introduces a fresh, destructive take on urban combat
Three new vehicles modified to showcase ingenuity and firepower
New Scavenger game mode, an objective based Conquest mode where lost soldiers armed only with a pistol must search the environment to find more powerful weapons and increasing their chance for survival
New assignments, achievements and dog tags

Har Bf Premium, men har ikke spilt noen av de nye mapsene enda. Er de bra? Her for dagen går det i Lol, men vil starte å spille bf3 igjen.
Var ikke så veeeldig imponert over de nye mapsa, men er gøy å fly gunship og kjøre atv

er også en GunGame mod om du vet hva det er (husker ikke hva de kaller det i bf3, men het gungame i CS)
Sist endret av skepsis; 27. november 2012 kl. 13:10.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Check out the launch trailer for Battlefield 3: Aftermath!

This earthquake ravaged expansion pack is available today for our PS3 Premium members at the following times:
Europe: Nov 27 4-8 PM GMT

når er det norsk tid ?

og hvorfor får ps3 det en uke før pc ?
Sitat av skepsis Vis innlegg
er også en GunGame mod om du vet hva det er (husker ikke hva de kaller det i bf3, men het gungame i CS)
Vis hele sitatet...
Heter Gun Master i BF3.

Sitat av zeicko Vis innlegg
og hvorfor får ps3 det en uke før pc ?
Vis hele sitatet...
Tenker det er samme opplegget som med CoD og xbox.

Jeg har ikke spilt så mye BF3 den siste måneden. Har for det meste gått i Halo 4, AC III og litt LoL. Men skal ta det opp igjen når Aftermath kommer.
Sist endret av Eplekjekk; 27. november 2012 kl. 16:25.
Sitat av zeicko Vis innlegg
Check out the launch trailer for Battlefield 3: Aftermath!

This earthquake ravaged expansion pack is available today for our PS3 Premium members at the following times:
Europe: Nov 27 4-8 PM GMT

når er det norsk tid ?

og hvorfor får ps3 det en uke før pc ?
Vis hele sitatet...
Det er mellom 1600-2000 i dag om jeg ikke tar helt feil, jeg driver å går inn og ut av ps store hele tiden nå
Sitat av MrJohnBaloo Vis innlegg
Det er mellom 1600-2000 i dag om jeg ikke tar helt feil, jeg driver å går inn og ut av ps store hele tiden nå
Vis hele sitatet...
Norge er gmt+1 så det er kl. 17.00-21.00.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Tro hvor mye penger sony måtte ut med for og få ps3 expansion først
Aftermath for premiumhorene er lansert, hva synes dere? (Jeg er ikke premiumhore, jeg venter på expansion pack...)
Sitat av uaexed Vis innlegg
Aftermath for premiumhorene er lansert, hva synes dere? (Jeg er ikke premiumhore, jeg venter på expansion pack...)
Vis hele sitatet...
Wat, har det kommet ut? Kanskje man må teste ut! Ikke spilt på en stund nå.
det var en patch på 3.8 gb hos meg, aftermath kommer senere idag
jeg får faen meg ikke unlocka den jævla aftermath dritten..... Noen andre som har problemer?
Sitat av Oatre Vis innlegg
jeg får faen meg ikke unlocka den jævla aftermath dritten..... Noen andre som har problemer?
Vis hele sitatet...
UPDATE: Aftermath is being made available progressively for all of our PC Premium members. It should be available to all PC Premium members no later than end of day today (Dec 4). Thanks for your patience.

vent bare
zh1nt0 @ twitter

Daniel Matros ‏@zh1nt0
Sorry for any inconvenience. We're working hard on making it rain no later than end of today. Peace n Luv! #Aftermath
Vis hele sitatet...
Hva faen skjer? en dag etterpå å jeg får fortsatt ikke launcha aftermath? Jeg hater EA. Noen andre som enda har problemer? Jeg får ikke beskjed om å laste ned noe heller så alt skal jo være updata.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Alt fungerer fint her, bortsett fra det vanlige tullet med SLI og nye updates...
Sist endret av CHillZoNE; 5. desember 2012 kl. 14:44.
Lastet ned en oppdatering eller noe på nesten 4 gigabyte, men nå som jeg starter spillet 2 dager etter er det enda en? Må være noe feil...
Har hatt AM i en uke nå, men jeg har ps3 og battlefield premium. Kjøpte det for en uke siden fordi jeg begynte å bli lei av de vanlige banene, så smelte på med 450 kr og fikk alle 4 expansion packsene.

Føles som ett helt nytt spill, og har gjort meg sykt gira på bf3 igjen! Gled dere!
Sier safe men sikkert, et en god stund med BF3, så er BF2 fortsatt uslått.
Æsj. Jeg kommer hjem fra skolen og gleder meg til Aftermath, og hva skjer? Jo, naboen har funnet ut at hun skal være dust, og leecher på nettet så jeg lagger inn i en annen dimmensjon. Det som er dritt er at jeg ikke kan gjøre noe med det, siden hun leier her og nettet er inkludert i husleia.
Sist endret av Eplekjekk; 5. desember 2012 kl. 17:45.
Nei huff, hva faen har DICE og EA gjort med BF?! Skuffende DLC...
Sitat av Daffie Vis innlegg
Lastet ned en oppdatering eller noe på nesten 4 gigabyte, men nå som jeg starter spillet 2 dager etter er det enda en? Må være noe feil...
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke. Den første var en oppdatering, den andre er Aftermath.

Så skal jeg informere om noe de færreste vet: Før i tiden, innenfor spill var det vanlig med "patcher", som endret på filene og la til oppdateringer. Dette kunne gi ødelagte filer og noe ganske mange antivirus har hatt problemer med opp gjennom tidene. Ordet patch kommer fra "medisinske" uttrykk, med å legge på en plasterlapp. Det EA gjør er, om det er en feil på en fil, er å laste ned en helt ny fil og fjerne den gamle. Det vil sammenliknbart være å kutte av fingeren og sette på en helt ny fordi du har en fils i den.

Ja, det krever betraktelig mere båndbredde/tid, men feilraten er betraktelig mindre. Selvfølgelig vil det være noen som får feil, men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måttet installere spill på nytt pga at plasterlappen ikke fungerte slik den skulle. Med denne måten å gjøre det på har jeg sluppet problemer og det er jeg strengt tatt glad for, for før i tiden var det mer en vane at noe gikk galt enn at det virket så sømløst som det gjør nå.
Kan ett msi 680 lightning edition kjøre 3 kjermer på ultra settings?
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Kan ett msi 680 lightning edition kjøre 3 kjermer på ultra settings?
Vis hele sitatet...
Med 60+ FPS?
Nei, det tviler jeg sterkt på..
Noen her som veit hvordan jeg bruker de forskjellige boltene jeg låser opp med Xbow?
Har låst opp HA-bolt, men får ikke brukt den. Har også scoped xbow.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Noen her som veit hvordan jeg bruker de forskjellige boltene jeg låser opp med Xbow?
Har låst opp HA-bolt, men får ikke brukt den. Har også scoped xbow.
Vis hele sitatet...
Trykker v tror jeg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er create group chat det samme som create party? Finner ikke create party lenger...
Lurer på om jeg ska kjøpe meg BF3 for å ha noe å gjøre på, eller om jeg bare skal kjøpe julekaker?

Jeg har bare tenkt å spille Gulf Of Omen og da trenger jeg bare Back to Karkand EPn ikke sant?


Takk
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Lurer på om jeg ska kjøpe meg BF3 for å ha noe å gjøre på, eller om jeg bare skal kjøpe julekaker?

Jeg har bare tenkt å spille Gulf Of Omen og da trenger jeg bare Back to Karkand EPn ikke sant?


Takk
Vis hele sitatet...
Kjøp det! For å spille Gulf of Oman så trenger du bare Back to Karkand, ja.
Hei, Jeg har en acer aspire 5755g, i5, 6gb DDR3, geforce gt 540m,
Noen som har noen tips for en smule bedre fps? Jeg ligger rundt 25-30.
Nei, Kjøpe ny datamaskin er ikke en mulighet.
Du skal ligge på rundt 50 om du spiller på low, sjekk drivere.
Vel, Problemet er att gt 540m er et legacy kort.
Hjalp litt å installere nyere drivere.