Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 11399
Sitat av ztaale Vis innlegg
Flaggskipene til Huawei er vel forutenom litt vel mye plast (samsung copycats) knakende gode telefoner med alt man kan ønske av prossesor kraft og teknologier ..
Vis hele sitatet...
ja og huawei er veldig billige, og er ikke mange som har huawei, så er kult å dra frem en huwaei som ingen andre har, trur faktisk ikke jeg kjenner noen som har en huawei!

Sitat av Brightbull Vis innlegg
Er det noen som har erfaringer med Galaxy S III? Har sett på den i det siste og fikk litt lyst på den, noen som eventuelt vet hvor jeg kan kjøpe den billig? Hos Netcom kan jeg få den for 1499 + 479,- /måneden + gratis Spotify Premium. Totalt altså 7247,- for et år.
Vis hele sitatet...
er veldig fornøyd med min
samsung s3 kjøpte den med cash, binde til abonomang et bare tull!

men i dag er det party og tid for å børste støvet av huawei min
Sitat av Clownloach Vis innlegg
Når kommer Galaxy note 2?
Vis hele sitatet...
oktober - til 5000 kroner
▼ ... noen uker senere ... ▼
vel jeg er mere fornøyd med min samsung g 3 enn med iphone 5
Noen andre som har trua på Lumia 920? og hvis ikke, hvorfor?
Har selv iPhone 4S, 5 og en Samsung Galaxy S III. Merkelig nok, så er iOS såpass godt optimalisert at Samsung må se seg slått med tilogmed bedre hardware.

Den følelsen av glorete plastikk som Samsung leverer.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har du begge to?
Vis hele sitatet...
ja en privat og en med jobb
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Noen andre som har trua på Lumia 920? og hvis ikke, hvorfor?
Vis hele sitatet...
Jeg tror Lumia 920 kan bli utrolig bra. Den ser sleek ut, WP8 ser bra ut, den har bra kamera, trådløs lading og syk skjerm. I tillegg blir dette tydeligvis den store satsemobilen for Microsoft, så man kan vente seg greie tilleggsfunksjoner for å dytte folk over til WP8 isteden for IOS/Android. (Som eksempel sikter jeg her til den gratis streamingtjenesten eksklusivt for Lumia 920/820)

Her er egentlig listen over det viktigste jeg gleder meg til

Platformen har ikke en millionfillionzillion apps enda, men 100k. Dog vokser tallet raskt. Dette er kanskje det eneste jeg kan tenke meg er et minus for "fjortisfolket", om de ikke finner Instagram og Snapchat...

Slik som situasjonen blir rett etter release, passer nok telefonen best for enterprise-markedet, som ikke trenger den "wow, jeg har 123487149 apps på telefonen min!" faktoren.

[COLOR="Lime"]-----------------------------[/COLOR]

Jeg gleder meg, og venter på Lumia 920. Så får vi se hvordan det går

Cheers mate!
Sist endret av Bl4derunner; 4. oktober 2012 kl. 11:00. Grunn: PI = 3,1415926535
tja nokia vil alltid være langt ned på listen..
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Noen andre som har trua på Lumia 920? og hvis ikke, hvorfor?
Vis hele sitatet...
Jeg synst den ser veldig lovende ut! HTC og Samsung kommer med noen WP8 telefoner og, men meget mulig det blir Nokia denne gang.

Eneste jeg ikke liker er VEKTA, til og med tyngre enn min nåverende Desire HD..
Nei?... Hvor får du det fra?
Sitat av CatFix Vis innlegg
Har selv iPhone 4S, 5 og en Samsung Galaxy S III. Merkelig nok, så er iOS såpass godt optimalisert at Samsung må se seg slått med tilogmed bedre hardware.

Den følelsen av glorete plastikk som Samsung leverer.
Vis hele sitatet...
på tv2hjelper deg i går så testa dem specs og allt mulig iphone 5 havnet under lgx4, htc og samsungen rocka på toppen!

http://mobil.tv2.no/underholdning/hj...n-3890507.html
Håper det passer her..
Noen som vet hvordan du legger inn bildene du har tatt inn på dataen?
Har nokia lumia 900 (som er fantastisk!)
Sitat av Antidote Vis innlegg
Håper det passer her..
Noen som vet hvordan du legger inn bildene du har tatt inn på dataen?
Har nokia lumia 900 (som er fantastisk!)
Vis hele sitatet...
du kobler jo bare ledninga fra tlf til dataen
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
du kobler jo bare ledninga fra tlf til dataen
Vis hele sitatet...
nei det gjør du ikke.
Den lader bare, og ja. Jeg har prøvd alt med ledning tull
Du kan sikkert installere Dropbox på den (Den fins vel til WP8?) og laste opp bildene sånn?
Sitat av Antidote Vis innlegg
Håper det passer her..
Noen som vet hvordan du legger inn bildene du har tatt inn på dataen?
Har nokia lumia 900 (som er fantastisk!)
Vis hele sitatet...
Enten kobler du telefonen i en PC med usb kabel og installerer Zune, ellers kan du laste bildene opp på skydrive.
Sitat av fredeve Vis innlegg
Enten kobler du telefonen i en PC med usb kabel og installerer Zune, ellers kan du laste bildene opp på skydrive.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Har lastet ned skydrive men må du faktisk legge inn bildene manuelt ?
Sitat av fredeve Vis innlegg
Enten kobler du telefonen i en PC med usb kabel og installerer Zune, ellers kan du laste bildene opp på skydrive.
Vis hele sitatet...
Kan man virkelig ikke montere Nokia smart-telefoner som flashdisk? Jeebuz...
Sitat av TanteOlga Vis innlegg
på tv2hjelper deg i går så testa dem specs og allt mulig iphone 5 havnet under lgx4, htc og samsungen rocka på toppen!

http://mobil.tv2.no/underholdning/hj...n-3890507.html
Vis hele sitatet...
http://photos.appleinsider.com/iphon...oid.092112.jpg
Synes det blir rart å sammenligne ytelse på hardware mellom iphone og android-mobiler. De har jo to forskjellige OS. iOS er dessuten mye mer tilpasset hardwaren, og har nok bedre drivere siden det lages til en mobil. Android derimot brukes på masse mobiler, og driverne og android er neppe like godt tilpasset til maskinvaren.

Kvalitet på kamera o.l. er selvfølgelig greit å sammenligne, men synes det er litt dumt å benchmarke slikt.
Det blir ikke rart å sammenigne ytelsen. Som du selv sier: De har to forskjellige OS, og iOS er i mye større grad tilpasset hardwaren og får da bedre ytelse ut av maskinvaren. Android-mobiler får samme ytelse, ved å bruke kraftigere maskinvare.
Det blir mer rart og sammenligne specs på telefonene.
Sist endret av scooby doobie; 5. oktober 2012 kl. 14:33.
Har ikke skjønt det med å sammenligne ytelse, foretrekker heller å sammenligne bruksområde.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Takk for svar!
Har lastet ned skydrive men må du faktisk legge inn bildene manuelt ?
Vis hele sitatet...
skal være et valg der du kan synce alle kamerabildene til skydrive.
Sitat av Glykose Vis innlegg
Det eneste jeg kan anbefale deg er lese omtaler på mobilsider, for så å prøve de aktuelle telefonene i butikken eller hos venner. Når man stiller slike spørsmål på internett ender det dessverre alltid opp med en krangel mellom evangelister fra Androidverdenen og iPhoneverdenen, noe du allerede kan se forløpet til her.

Jeg venter personlig på iPhone 5, og vil helt klart anbefale andre det samme dersom de leverer like bra denne gangen som tidligere, men det finnes for all del fine telefoner som kjører Android også som man kan se på. Eller kanskje til og med Windows Phone 8. Dersom Android er interessant vil jeg anbefale Galaxy Nexus slik at du slipper å låse deg til vendor-søppelet eksempelvis Samsung legger inn på telefonene sine.
Vis hele sitatet...
Det er ikke såååå mye vendor søppel da:-) min galaxy s3 kom ikke med noe jeg ikke har bruk for. Det gjelder å bruke programmene så forstår man faktisk hvorfor de har lagt dem med telefonen. Og vil man ikke ha dem så går jo faktisk an å fjerne dem fra stock-rom'en også da uten å måtte være hverken dataguru eller rakettforsker.