Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  94 6801
Fikk min fra Chess i dag! Storfornøyd!
NetCom har enda ikke sendt min, enda jeg forhåndsbestilte og de sa den skulle bli sendt på lanseringsdatoen.
Trådstarter
da var dama i huset! bare ikke testa henne enda
FML min blir ikke sendt før 3. juni.. Det verste er at jeg har ikke mobil for tia så er helt uten.
Trådstarter
kan du ikke avbestille?

hvor bor du?

Hørte jessheim expert hadde 5500
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
http://www.amobil.no/artikler/galaxy...kurranse/98308
Say what?
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
At den er bygget slik den er, er ikke utelukkende positivt. Begge har 4,3"-skjermer, som gjør telefonene rimelige store, men Galaxy S II er relativt liten og tynn i forhold til et slikt skjermareal. Sensation på sin side blir noe større, og disse mobilene tar allerede ganske stor plass i lomma.
Trådstarter
måtte dere fikse internett til tlf manuelt?

jeg trodde det var klart med en gang
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av datahjelp Vis innlegg
måtte dere fikse internett til tlf manuelt?

jeg trodde det var klart med en gang
Vis hele sitatet...
Kjøpte du med eller uten abonnement? Uansett finner du instillinger for din teletjenesteyter på deres hjemmesider.
Sitat av datahjelp Vis innlegg
måtte dere fikse internett til tlf manuelt?

jeg trodde det var klart med en gang
Vis hele sitatet...
Alt fungerte fint rett ut av esken til meg
Trådstarter
ja,måtte bare slå på roaming,jeg hadde kun koblet til wifi, så dette var vell problemet

nå funker det i alle fall

har dere fått den siste KE7 oppdateringen til å stemme?
Sist endret av datahjelp; 22. mai 2011 kl. 16:35.
den lyssensor-oppdateringa?
Trådstarter
KE7 heter den, den skal visst fikse batteriet

sliter dere med levetiden på batteriet også?
Anbefaler dere å sjekke ut denne YouTube-kanalen: http://www.youtube.com/user/samjpullen#p/u

Masse tips & triks osv. for SGS2.
Trådstarter
okey,takker

har du fått den og ipn?

sliter du med levetiden på batteriet
Nei, blir ikke sendt før i juni, enda jeg forhåndsbestilte... Argh.

Batteritiden er vel ganske kort på alle smartphones, hvor kort er den på din? Den skal vare i 1-2 dager med ganske lite aktivitet. Husk å sett ned brightness og deaktiver WiFi, bluetooth og apps når du ikke bruker det.
Trådstarter
her snakker vi om 6-7 timer ipn,det er ille

derfor jeg venter på den nye oppdateringen som skulle fikse det

De to siste dagene har jeg f,eks tatt den ut av lading 12:00, og klokka 19-20:00 ,får jeg beskjed om kritisk batterinivå

Da er bluetouth av hele tiden,, samt jeg lukker apps /programmer via oppgavebehandlere

wifi står på,men likevel ,den burde ikke slakte meg for strøm så jeg kun kan bruke tlf i 7-8 timer

blir for dumt spør du meg
Ja, det høres veldig lite ut. Kanskje det er noe feil med mobilen du fikk?
Trådstarter
faktisk ikke,ser flere klager over samme problemet via andre forum:/


så er nok desverre ikke bare meg
Batteriet mitt varer også sykt kort, men så har jeg brukt den så å si non stop siden jeg fikk den. Varer ikke mer enn 5-6 timer ved aktivt bruk. Hvordan aktiverer jeg Swype forresten?
Sitat av IpN Vis innlegg
Batteriet mitt varer også sykt kort, men så har jeg brukt den så å si non stop siden jeg fikk den. Varer ikke mer enn 5-6 timer ved aktivt bruk. Hvordan aktiverer jeg Swype forresten?
Vis hele sitatet...
Fra startvindu:

Trykk menyknapp --> Innstillinger --> Språk og tastatur --> Velg inndatametode
Sist endret av random2543; 29. mai 2011 kl. 15:56.
Trådstarter
det er uansett ikke bra nok ipn at det skal vare så lite

forresten har sett at dlink ruteren drar ned massivt med batteri via wifi? har du det?

samt at det er lurt å slå av ting via oppgavebehandleren når du er ferdig med enkelte programmer

men på nyeste KE7 oppdateringen, som ikke er ute enda? så skal det visst fikse litt av batteriproblemet

jeg sliter blant annet også med om jeg bruker et ekstra minnekort på 16 gb,så er telefonen min mye treigere enn til vanlig :S
Jeg har ikke WiFi, men har på 3G konstant, og er så og si alltid logga på Skype. Men de andre applikasjonene slår jeg av når jeg er ferdig med dem. Når kommer oppdateringen, og hvordan skaffer man den?
Sitat av IpN Vis innlegg
Jeg har ikke WiFi, men har på 3G konstant, og er så og si alltid logga på Skype. Men de andre applikasjonene slår jeg av når jeg er ferdig med dem. Når kommer oppdateringen, og hvordan skaffer man den?
Vis hele sitatet...
Dato er ikke satt, men når den er ute kan du bare koble til telefonen til pcn og starte Kies.
jepp,er veldig mange som har fått den via andre måter,men

men dere

eller stacy

hvor lastet du ned kies ifra?

jeg har ny pc,og slet med å laste den ned ifra den orginale siden, prøvde flere ting,men funka ikke:S

link?
er innpå der nå ipn, og jeg får opp litt skrift der og et merke av en tlf og pc

men hvor laster du den ned,hva trykker du på

sist jeg prøvde fikk andre folk via et forum opp helt andre ting enn meg? :S

er veldig rart altså
Sitat av bronze Vis innlegg
At den er bygget slik den er, er ikke utelukkende positivt. Begge har 4,3"-skjermer, som gjør telefonene rimelige store, men Galaxy S II er relativt liten og tynn i forhold til et slikt skjermareal. Sensation på sin side blir noe større, og disse mobilene tar allerede ganske stor plass i lomma.
Vis hele sitatet...
Det stemmer ikke helt at Sensation er større. Tvert om faktisk. S2 er faktisk en større tlf rent størrelse messig, men den er litt tynnere og lettere. Så tlf som tar mest plass i lomma er S2. Har utrolig lyst på begge tlf, men får ikke råd til noen av dem.. hehe
Sitat av datahjelp Vis innlegg
er innpå der nå ipn, og jeg får opp litt skrift der og et merke av en tlf og pc

men hvor laster du den ned,hva trykker du på

sist jeg prøvde fikk andre folk via et forum opp helt andre ting enn meg? :S

er veldig rart altså
Vis hele sitatet...
http://org.downloadcenter.samsung.co...11044_11_3.exe

Direktelink til nedlasting av Kies for Windows.
fortsatt ingen ny oppdatering?

sykt treige de skal være
Kun engelske telefoner som har fått visstnok, grunnen til at det tar tid er pga. operatørene sier de.
ah okey,på tide det kommer oppdatering snart

jeg sliter voldsomt med batteriet

gjør du og stacy?

Forresten vet noen hvordan man kobler til tlf til laptopen(tastaturet)
Sitat av datahjelp Vis innlegg
ah okey,på tide det kommer oppdatering snart

jeg sliter voldsomt med batteriet

gjør du og stacy?

Forresten vet noen hvordan man kobler til tlf til laptopen(tastaturet)
Vis hele sitatet...
Batteriet varer en hel dag med spilling, nettbruk sms osv, lader hver kveld uansett, da jeg har tlf og lader i sengen.
samme har jeg,men min holder i maks 10 timer

har du keg 2 oppdateringen? eller har du kjørt via odin og fått den nyeste som ikke er ute via kies?

og isåfall slår du av mye programmer/lysstyrken ,rotasjon/wifi osv? for å få den levende gjennom hele dagen?
Hva er keg 2 oppdateringen? Jeg får ikke med meg noe

Batteriet mitt varer også i 10-12 timer, men da hvis jeg bruker den mye, men jeg er pålogga på Skype omtrent hele dagen.
Sitat av IpN Vis innlegg
Hva er keg 2 oppdateringen? Jeg får ikke med meg noe

Batteriet mitt varer også i 10-12 timer, men da hvis jeg bruker den mye, men jeg er pålogga på Skype omtrent hele dagen.
Vis hele sitatet...
det er den siste oppdateringen via kies

er noe med keg2 den heter tror jeg.

Men skal altså være en ny på vei som heter keg7 isåfall, men den har ikke kommet ut her enda. Er noe man kan fikse via noe som heter odin har jeg sett,men da må du gjøre en del rart med tlf din for å få til dette noe jeg ikke har satt meg helt inn i :S
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
KE7 er en oppdatering som blir rullet ut i disse tider.
Den har foreløpig kun kommet ut i europeisk version, og Samsung har ikke gitt noe godt svar på når den kommer for norden/Norge.

Du trenger ikke gjøre noe rart for å flashe telefonen din til KE7. Det er bare å laste ned Odin og følge en av de sju hundre guiden som ligger på nettet.
ja,ser den,men jeg blir så sur over at vi må tukle med alt mulig for å få et bedre batteri

min tlf holdt ut i 4-5 timer maks, etter at jeg surfet i kanskje toppen 2-3 timer

Dette er for svakt altså

Jeg synes telefonen er fantastisk ellers,men hva hjelper meg det? når ikke den viktigste tingen er tilstedet,nemlig batteriet

Jeg har ingenting imot å lade tlf hver 14-15 time, der man som regel legger seg uansett etter dette og kan lade den hver natt

men hvis det skal være slik at jeg må lade den 1-2 ganger om dagen,hvis man bruker den hele tiden, ja da kan denne tlf brenne spør du meg
▼ ... over en uke senere ... ▼
hmm akkurat fått hendene mine på min s2. og lurte på hvordan jeg kan få en snarvei til mobilt nettverk ? sånn at jeg bare har en knapp å trykke for å slå av og på det mobile nettverket.
Last ned en app som heter apn on / off eller noe sånt!
Sitat av Neh Vis innlegg
Last ned en app som heter apn on / off eller noe sånt!
Vis hele sitatet...
thanks!
Fikk min S2 idag. Første jeg tenke, å herregud for en stor telefon.. Også "Gosh, den var lett", helt til jeg så at bateriet ikke var i.
Hmm, ser de aller, aller fleste butikker er tomme for denne...
Noen som vet om en nettside/butikk (butikk må være i Østfold... Fredrikstad, Sarpsborg, Moss eller lignende... Oslo kan også gå) som selger den med Telenor Komplett Kontroll? vet telefonen koster rundt 3500kr... Så helst til denne prisen!
Takker for all svar!
Håper å få kjøpt den før jeg reiser til syden... Men har bestilt den på Telenor, men de får ikke inn før 7. juli. <.<