Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  94 6805
Hei

jeg er ute etter denne tlf, der jeg lurer litt på hvor jeg kan skaffe den raskest?

kan noen hjelpe meg med det?

har sjekket rundt, og står veldig mye forskjellig, der det f,eks stod i forrige uke at elkjøp sender den ut 8 mai, der det nå står 25 eller noe..
Veit ikke hvem som får den inn først.

Men fy den telefonen ser syk ut!

Har sinnsykt lyst på den selv!
Trådstarter
ja, den virker rimelig drøy

jeg var sikker på den var ute allerede så,, virker nesten som plutselig ingen vet når den kommer
Jeg har lest flere steder at den skal komme ut 8.mai, men den har ikke kommet som jeg har sett.

Vi får bare vente da
Trådstarter
link hvor du har lest det?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=631205

her står det 10 mai da. Altså i dag
Trådstarter
ja,sendte dem mail istad faktisk, men koster liksom 1000kr mer så å si enn cdon f,eks som ligger på 4500
Ja, ser lefdal ligger på 4700 ca
Tips: Om bare EN butikk HAR et produkt, kan de gjerne ta litt mer for produktet. Tilbud, etterspørsel etc.
Trådstarter
spurte komplett om det idag,, de hadde den ikke inne heller,heh
Den ble tilgjengelig til bestilling for de fleste den 05.05.11, så den er nok bare i posten for de fleste.
Bestillte fra Chess, de får den 18. mai.
Trådstarter
kristiner,, hvor ser du det?

mange steder står det nå at det blir sendt 20-28 mai så
Sjekka med chess nettopp! Forventes inn i morgen
Bestilte i dag fra Netcom, blir sendt i morgen.
Trådstarter
jeg har sendt mail til sikkert 5-7 forskjellige steder,alle sier rundt 20-30 mai.

Kan dere ikke si ifra hvis det faktisk blir sendt imorgen?

For synes det virker litt rart
Skal si ifra om jeg får den snart.
Du er så ivrig i å få den hurtigst mulig, og det minner meg om denne stripen fra The Oat Meal.
Burde jobbe seg igjennom leverandørene kjapt, har jo dual-core
Trådstarter
hehe,, ja, hadde vært hyggelig hvis dere sa ifra.

For jeg vet komplett så sto det 10 mai,men dette ble gjort om så.
Sitat av datahjelp Vis innlegg
kristiner,, hvor ser du det?

mange steder står det nå at det blir sendt 20-28 mai så
Vis hele sitatet...
I´m an inside person :P Enkelte kommer til å få den 18 ivertfall

baaah, ser nå jeg skrev 18. Typo, skulle egentlig stå 12
Trådstarter
aha,hehe

men det er ingen butikker det står 12 mai på så

expert på jessheim håpet å få den inn denne uken eller neste,men de visste ikke
Ring nærmeste Telekiosk, så den i byen her hadde 3 stk i dag.
Trådstarter
kontaktet telekisken på jessheim, de sa de ikke hadde fått den,forventer den i juni nå
så sier jeg at det var en som sa at i byen så hadde de den allerede: dette fikk jeg som svar:

Sikkert bare rykter. Da hadde vi hatt den å!
Snakka med NetCom i dag. De får den inn på lager i dag, men hun jeg snakka med kunne ikke svare på om den blir sendt i dag eller om to uker, da det spørs hvor mange som har forhåndsbestilt. Men han jeg snakka med i går sa den blir sendt i dag.

ARrgh!
Trådstarter
fikk mail ifra expert idag

De sa de forventet den inn 2 juni, men det var heller ikke sikkert.

Kunne kanskje være rundt 4-5 også

Blir bare lenger og lenger unna denne tlf her
Chess endret fra 13. mai til 31. mai
Sitat av svaagan Vis innlegg
Chess endret fra 13. mai til 31. mai
Vis hele sitatet...
Samme gjelder NetCom.
Siden jeg bestillte min 18.April, har disse endringene skjedd:

Lagerdato endret fra 18.->13.->31. Mai
Pris endret fra 4199,- til 2299,- (ucan2 mojo).

Vet ikke hvor mange som tar inn telefoner her i landet, men er hvertfall moobi som tar dem inn / selger til/for NetCom, mulig de samarbeider med andre teleselskap også.

I forbindelse med mailkorrespondanse ang. endring i prisen, fikk jeg en mail i går som sa dette.
Varen er forventet inn på lager på fredag og vil bli sendt ut så fort som mulig. Du vil nok motta din telefon i løpet av neste uke.

Ønsker deg en fin dag.
Vis hele sitatet...
Er over en måned siden jeg mistet min Galaxy S, og SE W810 jeg bruker for øyeblikket gir meg kreft i viljen.
Måtte jeg vennligst få den over helgen !
Sist endret av Lanjelin; 12. mai 2011 kl. 12:50.
Trådstarter
kjipt det her altså

da blir det sikkert juni ,som han sa ..:/
Fikk nettopp tekstmelding
Sitat av Netcom
Vi bekrefter herved å ha mottatt din bestilling, ordre nr 804xxxx blir sendt pr post. Mvh Netcom
Vis hele sitatet...
Betyr dette det jeg håper det betyr, at den blir sendt i løpet av dagen?
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Fikk nettopp tekstmelding


Betyr dette det jeg håper det betyr, at den blir sendt i løpet av dagen?
Vis hele sitatet...
kan være en ide å spørre netcom?
Sitat av iGnome Vis innlegg
kan være en ide å spørre netcom?
Vis hele sitatet...
That be true, men da kan vi vel legge til til trådstarter, 'kan være en ide å ringe de forskjellige leverandørene å spørre..'

Om noen andre har mottatt en tilsvarende tekstmelding fra Netcom, vil de mest sansynlig vite om jeg kan forvente meg å få telefonen i neste uke, eller neste måned.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
That be true, men da kan vi vel legge til til trådstarter, 'kan være en ide å ringe de forskjellige leverandørene å spørre..'

Om noen andre har mottatt en tilsvarende tekstmelding fra Netcom, vil de mest sansynlig vite om jeg kan forvente meg å få telefonen i neste uke, eller neste måned.
Vis hele sitatet...
Da jeg snakka med netcom sa de at jeg ville få tekstmelding eller epost når den blir sendt. Så tror nok det betyr at den blir sendt i dag ja.

Når bestilte du din forresten?
Sist endret av IpN; 13. mai 2011 kl. 14:59.
Trådstarter
snakket med en som jobbet på spaceworld, han ble lovet at den ble sendt til han den 18 mai eller kom inn den 18, men jeg har egentlig mine tvil når ingen andre har den ,hehe
NFFs husbedreviter
Telebutikken på Sandens i Kr.sand fikk inn 3 stykk i går etter kl 2. Så jeg er en lykkelig eier av denne mobilen og den lever jaggu opp til mine forventninger!
Min ble sendt fra Chess i går. De fikk inn 500 telefoner og hadde 1000 forhåndsbestillinger, så de fjernet den fra nettbutikken og endret datoen til 31. mai for det var da andre parti forhåpentligvis pushes ut
Trådstarter
så du får den til uka du da?
Ja, regner med det. Den er i Oslo nå, så får den vel på mandag, tipper jeg
Trådstarter
okey,det er jo bra da.

Selv om jeg gjerne skulle hatt den snart også,hehe

men jeg ser hos elkjop.no så stod det sendes ut 18.05, nå står det ikke det lenger,og står heller ikke om de har den på lager eller ikke?
Hvis du spør i denne tråden: http://www.diskusjon.no/index.php?sh...#entry17749020
så er det kanskje noen som vet om noen fysiske tlf i Akershus
Men så er det bestilt 2millioner Glaxy S2. Så dere får den ikke denne måneden om dere ikke bestile før den kom ut..
Trådstarter
det finner vi fort ut av!
Jeg vil ha min Samsung Galaxy S II nå fikk et brev fra NetCom i går med det nye sim-kortet, så bestillingen er bekreftet og alt. Men aner ikke om mobilen er blitt sendt i dag eller om den blir sendt om en måned.
Vi fikk den inn på jobben min på 12, men ble utsolgt samme dag. Jobber i netcom butikk, og vi får den inn igjen neste uke.
Noen av dere som har bestilt på nett som har mottatt telefonen?
Sist endret av random2543; 16. mai 2011 kl. 23:04.
Sitat av svaagan Vis innlegg
Noen av dere som har bestilt på nett som har mottatt telefonen?
Vis hele sitatet...
Ja, fikk min i går.
Trådstarter
fornøyd stacy?
Ja,en kompis fikk den i går kl14,.. kl 23 var det knust skjerm..
Sist endret av Zitto; 17. mai 2011 kl. 20:00.
Sitat av datahjelp Vis innlegg
fornøyd stacy?
Vis hele sitatet...
Helt sinnsykt fornøyd!
Trådstarter
så bra,da får jeg håpe jeg får min snart og