Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 828
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan sniker man på Ruter sine grønne busser og togene til Vy, nå som de har skjerpet billettkontrollen?
Har ofte lagt merke til at de skjerper kontrollen i lokaltogene om vinteren, og jeg gidder ikke å betale 20kr eller noe sånt.
Jeg har alltid snikt på bussen i Bergen, aldri blitt tatt. Men er ikke ofte der da.
Her jeg bor derimot må man enten kjøpe eller vise billett når man kommer inn.

Har de i byene virkelig råd til å sjekke alle alltid?
Anonym bruker
"Vant Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
en ting du kan gjøre er å gjemme deg i toalettet og gå ut når du kommer frem til din destinasjon
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
en ting du kan gjøre er å gjemme deg i toalettet og gå ut når du kommer frem til din destinasjon
Vis hele sitatet...
Funker ikke på tog etter min erfaring.

Og på buss kan det blir et problem når andre vil låne.
Anonym bruker
"Vant Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
well en annen ting på buss ivertfall er å gå ut når du ser dem skal inn i bussen og løpe for livet, så en ung ung gutt løpe han falt stod opp og løpte videre tror ikke han ble tatt haha, men igjen kjenner ikke til i østlandet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
well en annen ting på buss ivertfall er å gå ut når du ser dem skal inn i bussen og løpe for livet, så en ung ung gutt løpe han falt stod opp og løpte videre tror ikke han ble tatt haha, men igjen kjenner ikke til i østlandet...
Vis hele sitatet...
Hvordan får man gratis buss ved å LØPE UT når noen skal inn?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
well en annen ting på buss ivertfall er å gå ut når du ser dem skal inn i bussen og løpe for livet, så en ung ung gutt løpe han falt stod opp og løpte videre tror ikke han ble tatt haha, men igjen kjenner ikke til i østlandet...
Vis hele sitatet...
Skal virkelig være intelligent for å være den første på over 300.000 til å finne opp noe slikt og i tillegg ha alle materialene. Mye samartere enn f.eks. Einstein eller noen organisme som har eksistert på jordkloden noen gang.


Bedre lykke med å vinne i lotto hver dag i 1000 år fra og med idag.
Sist endret av einsteindragon; 27. desember 2023 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.