Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  121 17869
Et enkelt spørsmål; når jeg surfer rundt på eksempel vg.no og jeg kommer helt nederst på siden, vil jeg åpne en ny side, da må jeg gå helt til toppen av siden, for å komme til "søke baren".

Finnes det en lettere måte å gjøre dette på?
Sitat av keegen Vis innlegg
Et enkelt spørsmål; når jeg surfer rundt på eksempel vg.no og jeg kommer helt nederst på siden, vil jeg åpne en ny side, da må jeg gå helt til toppen av siden, for å komme til "søke baren".

Finnes det en lettere måte å gjøre dette på?
Vis hele sitatet...
Dunk to ganger på toppen av telefonen. Dobbeltdunk med andre ord.
Sånn, da gikk skjerm til h***..

Hm. er det noen innstillinger på denne dunkinga?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Dunk to ganger på toppen av telefonen. Dobbeltdunk med andre ord.
Vis hele sitatet...
Dette fungerer jo bare i lister, som har lagt inn støtte for dette (f.e telefonbok).

Du finner det ihvertfall under:
Innstillinger -> (Se: System) Bevegelse
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som vet hva man må gjøre for at meldinger skal komme opp på lockscreenen når man mottar dem slik som på iphone?
Sist endret av oconrad; 20. desember 2012 kl. 01:48.
Jeg vet ihvertfall at det er mulig om du har en app som heter Widgetlocker. Det er en egen låseskjerm med masse alternativer og du kan ha apps/widgets i lockscreen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har skaffet meg TSF Shell til min S3, og det virker jo flott så langt!
Men når jeg trykker på den store knappen i midten så går den ut av programmet, og da tilbake til det orginale, kjedelige "skrivebordet". Finnes det en måte og få den til og gå til "home screenen" til TSF shell når jeg trykker på denne knappen?
Min erfaring med Android generelt er at man når man har installert en tredjeparts launcher, får spørsmål om hvilken launcher man vil gå til. Man kan da også velge å huke av på "bruk som standard" som vil tilsi at du kommer til den du da velger hver gang. Kanskje du har valgt stock som standard?
Sitat av KSF Vis innlegg
Min erfaring med Android generelt er at man når man har installert en tredjeparts launcher, får spørsmål om hvilken launcher man vil gå til. Man kan da også velge å huke av på "bruk som standard" som vil tilsi at du kommer til den du da velger hver gang. Kanskje du har valgt stock som standard?
Vis hele sitatet...
Mulig at jeg har gjort det en gang tidligere.. Vet du hvordan jeg kan få frem det valget igjen?
Du må gå til installerte applikasjoner og finne stock launcher, velge den og trykke clear defaults.
Sitat av KSF Vis innlegg
Du må gå til installerte applikasjoner og finne stock launcher, velge den og trykke clear defaults.
Vis hele sitatet...
Se der ja, hjertelig takk for hjelp
Sist endret av JVMyhre; 12. februar 2013 kl. 21:48.
Og der sa min S3 takk for seg!
Så at den plutselig hadde slått seg av, og tenkte at den hadde gått tom for strøm. Puttet den i laderen, men ingen reaksjon. Lot den stå der i en times tid i tilfelle den trang litt tid, still nothing. Testet til slutt med batteriet til en annen S3, fortsatt ingen reaksjon.

Så da var det og få sendt den til reperasjon -.-
Sitat av Toseki Vis innlegg
Og der sa min S3 takk for seg!
Så at den plutselig hadde slått seg av, og tenkte at den hadde gått tom for strøm. Puttet den i laderen, men ingen reaksjon. Lot den stå der i en times tid i tilfelle den trang litt tid, still nothing. Testet til slutt med batteriet til en annen S3, fortsatt ingen reaksjon.

Så da var det og få sendt den til reperasjon -.-
Vis hele sitatet...
Bra innlegg å poste i denne tips&triks tråden...
Trikset er altså å sende mobil til reparasjon om den sier takk for seg.
Sitat av Obster Vis innlegg
Bra innlegg å poste i denne tips&triks tråden...
Trikset er altså å sende mobil til reparasjon om den sier takk for seg.
Vis hele sitatet...
Ups, tenkte ikke på at det var en tips og triks tråd. Sett på dette som en generell S3 tråd, men men
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Etter en av de siste oppdateringene fungerer ikke autocorrect lengre. Må manuelt trykke på ordforslaget istedenfor at det velges automatisk. Noen som vet hvordan man fikser dette?
Få tilbake flash --- søk etter flash player Apk på google , last ned og installer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Titt og ofte når telefonen min (S3) går i dvalemodus, kobler WIFI'en seg ut (og også 3G). Dette er mildt sagt irriterende, da jeg ikke får beskjed om mailer, fb-meldinger, osv, før jeg manuelt går inn i innstillinger og kobler til WIFI.

Er det noen måte å hindre at WIFI'en kobler seg ut, når telefonen går i dvale?
Sitat av history4u2 Vis innlegg
Titt og ofte når telefonen min (S3) går i dvalemodus, kobler WIFI'en seg ut (og også 3G). Dette er mildt sagt irriterende, da jeg ikke får beskjed om mailer, fb-meldinger, osv, før jeg manuelt går inn i innstillinger og kobler til WIFI.

Er det noen måte å hindre at WIFI'en kobler seg ut, når telefonen går i dvale?
Vis hele sitatet...
Meg bekjent så har alle Android telefoner mulighet til å slå dette av under Strøm-instillingene. Let litt der, jeg gjorde iallefall dette på min HTC One smertefritt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har noen triks og tips til hvordan få skiftet 3,5 mm minijack'en billigst mulig?

min er sliten og bussen til skolen suger om dagen.
Sist endret av kjerstin; 13. august 2013 kl. 19:36.
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Trådstarter
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Noen som har noen triks og tips til hvordan få skiftet 3,5 mm minijack'en billigst mulig?

min er sliten og bussen til skolen suger om dagen.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge har du hatt mobilen? Når min minijack ingang ble ødelagt tok jeg kontakt med plassen jeg kjøpte den. Og sendte den inn for å få fiksett den. Helt gratis.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hvor lenge har du hatt mobilen? Når min minijack ingang ble ødelagt tok jeg kontakt med plassen jeg kjøpte den. Og sendte den inn for å få fiksett den. Helt gratis.
Vis hele sitatet...
Takk for bra svar. Tenkte å unngå det om det var snakk om noen hundre kroner, vil helst ha "musikkspilleren" min lengst mulig. Skal ta meg en tur dit jeg kjøpte den en dag
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Noen som har noen triks og tips til hvordan få skiftet 3,5 mm minijack'en billigst mulig?

min er sliten og bussen til skolen suger om dagen.
Vis hele sitatet...

Leverte min til rep da jeg bare fikk lyd på venstre side, dette gikk på garantien.