Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 16553
Hvis du ikke vil bruke app-killer, så bare last ned en task manager. F.eks. mini task manager
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Til dere som vil ha en app som kan gjøre det samme som Apples "Siri", burde dere sjekke ut Vlingo

Merkelig at det ikke er nevnt før.. Den leser automatisk opp meldinger og epost i bilmodus. One-touch voice search på google. stemmeaktivert oppstart av aplikasjoner. ect

https://market.android.com/details?id=com.vlingo.client

FYI!

Brukte denne appen lenge før jeg hadde hørt om Iphone 4s i det heletatt.. :P
Sist endret av Dr. fungitumb; 26. oktober 2011 kl. 01:07.
Sitat av Potetsjokolade Vis innlegg
Vil bare si at Appkillere er IKKE BRA for OS, har selv ødelagt OS'et på mobilen min. Dessuten har Android Linux prosesser som krever utrolig lite.
Vis hele sitatet...
Hmm, takk for tipset. Lest endel artikler om dette den siste halve timen, og det virker virkelig som om disse app-killerne er helt unødvendige (og potensielt skadelige).
Android har jo en app liggende inne som heter "oppgavebehandling"
Mine favorittapps og spill.

Apps:
Google Goggles
xkcd
Wolfram Alpha
XDA Tv
Battery Indicator
AndroZip

Spill:
Minisquadron
Stellar Espace
Trial Xtreme (1 og 2)
Muffin Knight
Jelly Defense
Hyperlight
PewPew
Angry Birds Seasons (Ingen ads)
Starfront
They need to be fed
Battleheart
Tetris
Galcon
Dragon Rush
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vlingo titegn
ES File explorer - Filbehandler til mobilen, kan også koble seg til eksterne kilder som delte mapper på pc'n.
WiFi File explorer - gjør mobilen til en filserver, så du kan få tilgang til filer via browser på pc.
Go launcher - Nesten det samme som LauncherPro, men synes den er bedre. Finnes masse addons til den.
Ted air - se videoer fra http://www.ted.com/ på mobilen.
DiskUsage - grafisk måte å se hva som opptar plass på mobil og minnekort.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spörsmål: Jeg veit at sjefen blir grinete om jeg får höye telefonregninger osv, så derfor har jeg ikke turt å laste ned apps som koster spenn Så det jeg egentlig lurer på er om man kan betale med Visa, eller om det havner rett på tlf regninga?
Du betaler med bankkortet ditt.
Sist endret av s1gh; 3. januar 2012 kl. 22:35.
Det første som blir lagt inn på min telefon hver gang jeg leker rundt med roms er
baconreader - reddit app
skype - ..skype
sms backup+ - hente inn backup av SMS-databasen.
og til slutt:
CWM - Clockworkmod
▼ ... over et år senere ... ▼
Quiz Battle

Et triviaspill fra Illustrert Vitenskap hvor du konkurrerer mot en venn eller en tilfeldig spiller. Man blir testet i en rekke ulike kategorier og målet er å få så mange poeng som mulig før man når målstreken. Det finnes også ruter i spillet som multipliserer poengsummen din dersom du svarer riktig på spørsmål mens du befinner deg i dem. Go hard or go home!
Jeg har testa mange spill på min galaxy SIII, og jeg har nå funnet det desidert mest morsomme

"Jetpack Joyride" er gratis og jeg tror dette vil bli et meget populært spill hos folket Du har jetpack på ryggen og skal komme deg flest mulig meter bortover. Et kjent konsept dette her, men i dette spillet er det masse morro en kan kjøpe etterhvert Gadgets er genialt. Er også tokens en får tak i spillet som gir deg spins på en slotautomat etter hver gang du taper for å opparbeide deg f.eks bonuser, nytt liv, bomber som sprenger deg bortover flere meter osv

Min personlige rekord er på 5006 meter. Jeg har fått hele firmaet jeg jobber i til å spille det i pausene, og alle er hekta
En sterk anbefaling med andre ord
Google Sky Map

Befinner du deg innendørs og lurer på hvor månen er hen på himmelen, og er for lat til å gå til nærmeste vindu eller utendørs for å sjekke? Da er sannelig dette applikasjonen for deg. Himmelretningen i applikasjonen justeres i henhold til hvordan du posisjonerer deg, slik at du får et oppdatert bilde av hvor noe befinner seg uansett hvordan du vrir og vender på deg. I tillegg til månen dekkes det flere hundre himmellegemer, i form av andre planeter, galakser, stjerner og hele stjernebilder.
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg har testa mange spill på min galaxy SIII, og jeg har nå funnet det desidert mest morsomme

"Jetpack Joyride"
Vis hele sitatet...
Kult spill, takk for den
Color Sheep.
Hordes of vicious wolves have emerged from the mouth of Wolfcano to steal life and color from the world.

atlef.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Drar opp tråden igjen, for å se om dere har kommet over noen nye kjekke Android apps
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
FL Studio Mobile er endelig lansert for Android
Bruker ufattelig mye tid og batteri på Real Racing 3
Sist endret av jpano; 20. april 2013 kl. 19:21.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
SMS Backup & Restore

En applikasjon for deg som vil frigjøre litt plass på mobilen, er i overgangsfasen til en ny mobil og vil beholde meldingene dine, eller bare er redd for å miste samtalene du har hatt med bekjente gjennom tykt og tynt. Sikkerhetskopien lagres som en fil i XML-format og kan overføres mellom Android-enheter uten videre styr. Den kan også lastes opp til datamaskinen din og åpnes i eksempelvis Excel for enkel visning. Applikasjonen kan stilles inn til å automatisk sikkerhetskopiere meldingene dine på angitte tidspunkt i tillegg til den manuelle funksjonen. Et hendig verktøy i kampen mot å legge fortiden bak seg.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Nova Prime - Den beste launcheren du finner.
Faux123 Kernel Enhancement Pro - Den beste kerneln med de beste innstillingene du finner.
Google Music - Veldig bra utvalg når du skaffer deg All Access. Bedre radio enn Spotify. Eneste minus er en svært dårlig shuffle-funksjon.
UCCW - Overlegne widgets og utallige konfigurasjoner.
Airdroid - Overføring av data mellom mobil og pc via lan, eller mobildata. Kjapp og enkel, og utrolig kraftig
Spotimote - Lar deg styre spotify på pc. Tilgang til spillelister, search osv..
Falcon Pro - Genial twitter app
Crazy remote PRO - Lar deg fjernstyre pcen din på mobilen. Med støtte for fler skjermer, tastatur og lyd.