Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1874
Vises rivotril og Xanor på rusprøver som noe annet enn bezo?En annen ting er det normal å litt opiat eller subutex abstinenser i blandt enda jeg har vært ren i 2 mnder?Takknemmelig for svar veldig!:
En utvidet test kan kunne skille mellom forskjellige virkestoffer/metabolitter. På en standard test vil det kun vises som benzodiazepiner generelt.
Åhh nei var ikke kryssa på noe som sto der å sto mye på den har det noe å si om du vet det?

For det var nesten hundre ting som var oppført og ingen av tinga var krysset ut, det jeg har gått på er jo amf å sånn før som han vet og opiater/subutex...De kan da ikke sjekke alt eller er det noe standard det var ingenting som ble streket av av de tingene når jeg ga pissprøven....Å di prøvene er jo dyre da...Hehe noia nå for å miste fast medsn min ble litt mer benzo etter jeg sluttet med opiiater pg nervene...Men har tenkt å kutte ned på det meste da..

Du svarte jo på det med standartest så jeg nå så stressa att det ikke er mer mulig:P