Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  131 8446
Sitat av TeumessianFox Vis innlegg
http://img1.loadtr.com/b-377713-k%C4%B1rm%C4%B1z%C4%B1_nokia_5100.gif

Dette var tider, det..
Varte i mange, mange år!
Vis hele sitatet...
Hva... faen... er... det... der...?
iPhone slår alt. Helt super kombinasjon med Mac.
LØØØP OG KJØØØP!
Helt klart N95. En drøm å bruke på alle mulige måter. Eneste minuset var det det begynte å gå ufattelig tregt å gjøre noe som helst sms relatert når innboksen nådde 5000 elementer.
Sist endret av Elemental; 1. desember 2010 kl. 20:12.
Nokia 3310 er verdens beste ølåpner.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gidder ikke begynne og ramse opp alle telefonene jeg har hatt da jeg har hatt noe slikt som 150 assorterte mobiltelefoner siden jeg fikk min første for 10 år siden.

Men jeg har nokia n97 mini nå og er fornøyd som bare det, så den blir vell en telefon jeg kommer til og beholde en stund!
Nokia N95, bruker mobil kun til å sende SMS og ringe
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Jeg har kun hatt iPhone, og vil ikke ha noe annet heller.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
samsung galaxy s
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Nokia 7390. Den flipper, jeg kan ringe OG sende SMS, og den ser grei ut. Batteriet er også upåklagelig. Musikk har jeg platespiller til, og alt annet har jeg PC til.
Nokia 8310.. Savner den telefonen.
den derre nokian de solgte på Clas for 300/400 spenn i forfjor var jævlig bra. Simpel som faen, men sykt batteri, kunne holde i 2-3 dager, og slitesterk. Pluss at den var veldig billig, ofc.
Iphone 3GS, helt klart! Mer enkel og logisk tlf har jeg ikke hatt før.
Den dekker alle mine behov, grei battertid om man ikke kjører apps mye.

For også å ta med den værste tlf jeg har vært borti må det være nokia n8.. For noe dritt!
Google nexus one!
http://www.google.no/imgres?imgurl=http://handies.phandroid.com/media/nexus-one-1269816018-806.jpg&imgrefurl=http://phandroid.com/nexus-one/&usg=__jCE4CnVVKkLiVBW2Ui-O_Wz6xD4=&h=442&w=540&sz=42&hl=no&start=0&sig2=mbKdhKCPVLJXNSICbAimaw&zoom=1&tbnid=BBzGAwauhVxA7M:&tbnh=129&tbnw=157&ei=XCcWTZaKL8al8QOw0dGEBw&prev=/images%3Fq%3Dnexus%2Bone%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D688%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=419&vpy=70&dur=177&hovh=203&hovw=248&tx=157&ty=59&oei=XCcWTZaKL8al8QOw0dGEBw&esq=1&page=1&ndsp=27&ved=1t:429,r:2,s:0
Sist endret av juzz; 25. desember 2010 kl. 18:19.
min sony ericsson w595.super telefon.veldig kjekk å bruke som modem når man er på farten
HTC Desire HD
jeg sverger til sony ericssonde beste sony ericssona jeg har hatt er vel k750, w880, w995 og x10 mini pro.
k750 digger jeg fordi den er enkel og solid men allikevel veldig funksjonsrik.eneste minuset var kameraknappa som var oppbrukt etter 500.000 trykk (jeg holder tellinga!) og ett slitt batteri. w880 hadde gode knapper og god software med masse funksjoner pluss en skjerm som jeg da elsket, sprengte dessverre høytaleren da den traff ei metallstolpe i HØY fart. w995 har ett supert kamera og praktisk software.god fart og stor lagringsplass også ganske digg å skrive på også x10 mini pro (som jeg har nå) er jo en liten og enkel touchtelefon med android, det beste med denne er nettsurfinga og muligheten for apps.bortsett fra det har den ikke utmerket seg veldig men det er en god telefon
Min beste og nåværende tlf, DesireHD. Knall telefon.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jaja, da er det vel jeg som er veldig forsiktig da
Vis hele sitatet...
nei, jeg hadde også en k750i, denne brukte min far ett år i en asfaltfabrikk.den datt faktisk over tjue meter rett i asfalten og overlevde.etter det brukte jeg den som ungdomstelefon (røft brukt) i ett og ett halvt år.den var også med i vannkrig på skolen joy sticken hengte seg en gang da, sendte den på reparasjon og etter den har den fungert utmerket!

faen meg mest solide mobilen jeg har vært borti!
nokia 6310i er den beste jeg har hatt ass. den var værsting den gangen, og kostet litt. hadde blåtann og greier. plass til sykt mange kontakter og meldinger, og batteri levetid de nye telefonene kan se laaaaangt etter.
I dag så kaller jeg dagens telefoner for PC'er. Snakker man om mobiltelefoner velger jeg helt klart nokia 3210. Denne var superrask til å få sendt meldinger med, snake til bussen, helvetes vekkerklokke, og deilig telefonbok. Størrelsen på knappene var helt perfekt. Jeg kjøpte en nokia 8210 da den kom ut, men jeg byttet raskt til 3210'en igjen (Pga. at den ble ubekvem liten)

I dag har jeg en iPhone 3gs, selvfølgelig knall fornøyd. Jeg gjør faktisk som folk flest gjør med bukser: Ute blandt folk kjører jeg iPhone, mens når jeg kommer jeg stapper jeg SIM kortet i den komfortable 3210'en.
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
I dag har jeg en iPhone 3gs, selvfølgelig knall fornøyd. Jeg gjør faktisk som folk flest gjør med bukser: Ute blandt folk kjører jeg iPhone, mens når jeg kommer jeg stapper jeg SIM kortet i den komfortable 3210'en.
Vis hele sitatet...
mest idiotiske jeg har hørt i dag
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Den beste jeg noen gang har hatt er min nåværende; en HTC Desire Z. Den kjører Android, og har fullt QWERTY-tastatur samt touch-skjerm.

Bortsett fra ringing, SMS og email brukes den til å lese bøker, spille spill (bla. Gameboy, GBA, NES) og til å komme på nett raskt. Siden man har Android i ryggen er det ganske få grenser for hva man kan gjøre.
Iphone 3gs er den beste jeg har hatt og er den jeg bruker nå ! eneste minuset er at den ikke tåler så mye.
Skal selvfølgelig stå: I dag har jeg en iPhone 3gs, selvfølgelig knall fornøyd. Jeg gjør faktisk som folk flest gjør med bukser: Ute blandt folk kjører jeg iPhone, mens når jeg kommer hjem stapper jeg SIM kortet i den komfortable 3210'en

Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
mest idiotiske jeg har hørt i dag
Vis hele sitatet...
Meh, hvorfor det?
Sist endret av FarmerJoe; 26. desember 2010 kl. 04:11.
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Skal selvfølgelig stå: I dag har jeg en iPhone 3gs, selvfølgelig knall fornøyd. Jeg gjør faktisk som folk flest gjør med bukser: Ute blandt folk kjører jeg iPhone, mens når jeg kommer hjem stapper jeg SIM kortet i den komfortable 3210'en



Meh, hvorfor det?
Vis hele sitatet...
hvis du skal ha to telefoner burde du kanskje vurdere tvillingkort?
har htc desire nå, men byner å bli kraftig lei touch og alt det der...... så vil si at den beste mobilen jeg har hatt er nokia 3330, har den enda som arbeids mobil
Sist endret av lofed; 26. desember 2010 kl. 04:24.
SE W300i er definitivt den mest robuste telefonen jeg har hatt, den tålte å bli kastet hardt i veggen 4345 ganger, få borra ut høytalerne med vinopptrekker, falle i vasken med rennende vann and so on

Den værste telefonen jeg har hatt er Samsung Omnia.
- T9 språket endret seg til polsk, noe som ikke ville endres tilbake, selv ikke etter å ha satt tlf tilbake til fabrikkinstillinger
- klumsete touch tastatur, alle av de 5 man kan velge mellom
- dårlig til å ringe med, får alltid klager om at folk ikke hører meg, og jeg hører nesten ikke dem heller
- løst deksel for batteriet, noe som den alltid har hatt
+ robust og tåler å mistes i bakken
+ man kan bruke den med vanter på
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Min kjære SE W300i var nok den beste telefonen jeg noen gang har hatt! Etter et par år med den var jeg så overbevist om at den aldri kunne bli ødelagt at jeg gjorde alt for å ødelegge den. Etter å ha brukt den som baseball og vaska den i vaskemaskinen mista jeg den i mjøsa desverre
Sitat av olaPola Vis innlegg
Sony Ericsson w810i. Den varte mange år, men meldingstelleren gikk bare til 65000, så da jeg hadde sendt så mange måtte jeg nullstille.. :/
Men ellers en helt suveren mobil ^^
Vis hele sitatet...
Så mye meldinger sender ikke jeg, men har hatt telefonen i 4 år nå, og alt fungerer like godt! Batteriet varer fortsatt en hel uke!

Den har ikke "alt", men den har mye
Veldig kronglete å gjøre noe vettugt på internett med den, men det har ikke vært noe behov heller, siden jeg som regel har en laptop innen rekkevidde.
Karakter: 6/6

Har dog noen etterjulsplaner om å kjøpe en Sony Ericsson Elm, og bruke w810i som backup.