Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 10467
Hei! Tanken er bestille magic mushroom og san pedro growkits i posten. Dette er kun til personlig bruk. Men er det noen som har erfaring med slike ting i posten?

Takk!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ulovlig desverre, Forskrift om såvarer. At det er til personlig bruk er ikke relevant i forhold til loven.

Både sporene og levende mycelium og sopp er definert som Narkotika, Kilde:
Psilocybe cubensis (Herunder bl.a. soppsporer og dyrkede, tørkede eller på annen måte bearbeidede sopper.)
Psilocybe semilanceata (Herunder bl.a. soppsporer og dyrkede, tørkede eller på annen måte bearbeidede sopper.)
Vis hele sitatet...
Sjansen for at du blir tatt? Umulig å si, annet enn at de har troppet opp kampen mot narkotika i post: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...st/a/23368677/
Sist endret av Dodecha; 8. mars 2016 kl. 14:15.
Uvaksinert 👍
Ang frø som san pedro så kan du be avsender merke dem som Vaccinium corymbosum (Blåbær), ganske like. Få de sendt sammen med noen andre lovlige frø også.
Digital nomade
trippy's Avatar
Endte opp med full razzia og rulleblad etter at jeg hadde bestilt dyrkeutstyr for sopp for ca 1 år siden. Hadde ikke bestilt sporer men de åndssvake tollerne trodde det var sporer... Har ingenting å si om det er for personlig bruk, Norge er et av de få landa hvor sporer faktisk er forbudt. Heldigvis er det er relativt ålreit "comunity" av soppdyrkere her til lands, hvis du graver litt rundt så bør det ikke være så alt for vanskelig å få tak i noen sporer En liten fugl fortalte meg for en stund siden at hu hadde kjøpt både peyote og san pedro i sverige, veit ikke om det var lovlig men det er absolutt mulig å få tak i uten å bestille til egen postkasse
Sjansene for og bli tatt for et sporeprint som kommer i ett brev er veldig liten, og om det skulle bli tatt så blir det for mye styr og finne ut at det er psilocybin sopp sporer om du sier det er noe annet og saken blir henlagt (mest sannsynlig) har aldri vert noen problem i midt tilfelle ihvertfall

Growkittsa er litt værre med, men kjenner folk som har fått de igjennom også. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg skaffa et print og mekka resten selv (ikke så mye styr)
Sist endret av Alge; 8. mars 2016 kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Digital nomade
trippy's Avatar
Sjansen er kanskje liten men den er absolutt tilstedeværende. Kjenner mer enn 1 fyr som har blitt tatt for å få tilsendt syre fra utlandet. Du kan selvsagt bare nekte at du har bestilt noenting, men det er ikke noe ålreit å oppleve hele den papirmølla der ass. Tollerne har virkelig satt inn støtet for å ta folk som kjøper drøgs på nett. Skaff ting innenlands eller dropp det, min mening iallefall
Sitat av trippy Vis innlegg
Sjansen er kanskje liten men den er absolutt tilstedeværende. Kjenner mer enn 1 fyr som har blitt tatt for å få tilsendt syre fra utlandet. Du kan selvsagt bare nekte at du har bestilt noenting, men det er ikke noe ålreit å oppleve hele den papirmølla der ass. Tollerne har virkelig satt inn støtet for å ta folk som kjøper drøgs på nett. Skaff ting innenlands eller dropp det, min mening iallefall
Vis hele sitatet...
Ja, men greia er at det er mye mye lettere og finne ut at det du har på en papirlapp er syre enn og finne ut om printet ditt er sporer som er ulovlige eller ikke, tror ikke politiet har så mange mykologer tilgjengelige, og det blir for mye styr og finne ut av. Med syre så tar man bare en liten bit av arket og drypper med et test kit
Sist endret av Alge; 8. mars 2016 kl. 20:37.
Uvaksinert 👍
Vil de finne det ut så finner de det ut, men de konsentrerer seg nok om noen få tester på populære stoffer. SWIM ventet nesten 6 mnd på en liten pose med san pedro pulver og pakka var åpnet men dukket altså til slutt opp i postkassa.
Sporeprint får du også på det mørke nettet, fordelen med å bestille her er at politiet ikke har bevis for at du bestilte sporene. Greit om man vil være ekstra forsiktig, men tviler på at det er nødvendig.
Uvaksinert 👍
Spendon gavekort, bare husk å betale det med kontanter.
Takk for tipset om kaktus plantasjen i Sverige. Tipper at det blir et handle tur ditt i vår. Er det ofte politiet stopper biler hvor det er ingen toll stasjon?
Har bestilt ferdige kitts med sporer fra zamnesia til poste resante strømstad flere ganger. no stress. minimal sjanse for å bli stoppa over svinesund. lykke til!
▼ ... flere år senere ... ▼
Om jeg bestiller soppsporer i mitt navn til post i Sverige og det blir tatt i Sverige, hvordan er muligheten for at jeg blir straffa i Norge? Hva skjer om jeg skal hente varene i Sverige og det er tatt av tollen der?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Om jeg bestiller soppsporer i mitt navn til post i Sverige og det blir tatt i Sverige, hvordan er muligheten for at jeg blir straffa i Norge? Hva skjer om jeg skal hente varene i Sverige og det er tatt av tollen der?
Vis hele sitatet...
Sporer er ikke ulovlig i svergie så det er ikke noe fare for straffeforfølgelse. Skyt meg om jeg tar feil asså, men mener jeg har hørt det fra flere medlemmer her.
Cannabisfrø er jo lovlig der så.