Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3309
Shady Banana
Quix's Avatar
Dro med meg en pakke med Happy Caps Lounge-E fra Amsterdam for et par uker siden og hadde egentlig glemt det av frem til nå. Skal vistnok gjøre deg avslappet og lettere euforisk så vidt jeg har skjønt.

Jeg forventer ikke noe mer enn det, kanskje ikke det engang men vi får nå se.
Skulle høre om det er noen fler som har prøvd denne, eller en annen type Happy Caps, og om effekten var som 'reklamert'.

Hovedingredienser er 100mg Kratom og 70mg Theobromine per kapsel, med en anbefalt dose på maks 2 kapsler.
Sist endret av Quix; 25. august 2014 kl. 19:47.
Jeg har også kjøpt disse "Happy caps" mens jeg var i amsterdam for ca et år siden, på grunn av at jeg har tatt "Legal high" piller før og syntes effekten har vært oversakende lik ulovlige piller.

Men og min venn tok to av disse ver før vi dro ut på byens festligheter i Amsterdam, eneste var at vi følte vi fikk litt mere energi men ellers dårlig effekt,
det rare var at begge to av oppe på natta etter vi hadde lakt oss og spydde, vi antar det hadde noe med dem å gjøre fordi vi var 6 stykker ,og bare vi to som tok det og ble dårlig . Ambefales ikke.
Her har du nok kjøpt katta i sekken. Med mindre det er et ekstremt ekstrakt, kommer ikke 100 mg kratom til å ha noen effekt. Det er altfor lite. Teobromin er et stoff som stammer fra kakaoplanten og har en struktur som ligner på koffein, men som i kontrollerte tester ikke har vist seg å ha noen positiv effekt på humør eller våkenhet.

Skaff deg heller noe skikkelig kratom neste gang du er utenlands. Det går uansett som reseptpliktig legemiddel, spiller liten rolle om det er Happy Caps eller pur ekstrakt.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Sitat av panopticon Vis innlegg
Her har du nok kjøpt katta i sekken. Med mindre det er et ekstremt ekstrakt, kommer ikke 100 mg kratom til å ha noen effekt. Det er altfor lite. Teobromin er et stoff som stammer fra kakaoplanten og har en struktur som ligner på koffein, men som i kontrollerte tester ikke har vist seg å ha noen positiv effekt på humør eller våkenhet.

Skaff deg heller noe skikkelig kratom neste gang du er utenlands. Det går uansett som reseptpliktig legemiddel, spiller liten rolle om det er Happy Caps eller pur ekstrakt.
Vis hele sitatet...
Ja gikk egentlig ut ifra det da det bare kostet 5 Euro for en pakke med 4 piller.

Hva kan man forvente av en god dose Kratom egentlig? Lett eufori og avslappelse?
Sitat av Quix Vis innlegg
Hva kan man forvente av en god dose Kratom egentlig? Lett eufori og avslappelse?
Vis hele sitatet...
Ja, kan sammenlignes med opiater. Samme effekt, samme bivirkninger (kløe) og relativt lett å bli hekta på (psykisk).

Gått over til kratom etter at jeg måtte slutte med cannabis, og bruker det til avslapping og da må jeg opp i doser på 7-10G for god effekt. Lavere doser og ulike strains fungerer gir deg mer energi ala. kofein/mild amf.
Kjøpte disse i Portugal for en stund tilbake, tok alle 4 på en gang. Jeg fikk en Veldig mild rus(alla 2 kopper kaffe) og følte meg groggy i en uke etterpå.
Ps. Dette er 2-3 år siden, pillene het Happycaps Loung-E men mener at de bare inneholdt et virkestoff som verken var Theobromine eller Kartom(men ett eller annet veldig kjemisk sounding som begynte på m, uten at det avklarer så mye).
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Theobromine tror jeg ikke du bør ha for høye forventninger til, hehe.
Poy
Stay positive..lala
36 1
Jeg og typen kjøpte en pakke i Amster, og etter Ca 2 timer med høye forventninger så sovnet vi bare.. Tok til og med flere enn anbefalt, jeg tror det bare er tull.. Men leste litt om samme type bare i flytende form, lurer på om den muligens gir mer effekt? Og er det lovlig å importere til Norge, ettersom det bare er urter? http://www.sjamaan.com/en/index.html