Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2566
Har tenkt å skifte fra Telenor til Broadnet siden de kan levere kjapper og billigere internet.

Noen som har hatt dårlige erfaringer med Broadnet?
Etter hva jeg har hørt skal det være god graut, bror min har jobba der inntil nylig.
Trådstarter
6 0
Sitat av Lyra Vis innlegg
Etter hva jeg har hørt skal det være god graut, bror min har jobba der inntil nylig.
Vis hele sitatet...
Ok, takk
Broadnet leverer kun utstyr som kommer standard med bridgemodus, så du må kjøpe brannmur/router ved siden av.

Eks.: om du scanner med nmap på range 195.0.171-186.* får du opp mange pcer, dekodere, voip-systemer og skrivere du kan koble deg til og tulle med.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Arturk4 Vis innlegg
Har tenkt å skifte fra Telenor til Broadnet siden de kan levere kjapper og billigere internet.

Noen som har hatt dårlige erfaringer med Broadnet?
Vis hele sitatet...

Dårlig serviceinstilt selskap og ufordragelig kundebehandling hvor selskapet gjorde en feil som de nekter å rette opp i. Ble utsatt for at en kundebehandler lo av situasjonen på telefon og løy om at driftsleder var tilstede. Blir nå fakturert for internett som jeg aldri har benyttet meg av for at en sløv kundebehandler har glemt å registrere oppsigelsen og ble fakturert inkassovarsler over et år senere! Dette kan skje flere også da daglig leder sa at de som hadde fått slike fakturaer hadde betalt gledelig så det er tydeligvis slik de håver inn penger i det firmaet. styr unna.
Shady Banana
Quix's Avatar
Angående hastighet så kommet det ann på hvor langt unna sentralen du bor. Broadnet og Nextgentel osv. bruker Telenor sitt kabelnett så hvis du bytter fordi Telenor ikke kan levere mer så vil ikke Broadnet kunne gi deg noe mer.
Frankrikes Solkonge
Sitat av Quix Vis innlegg
Angående hastighet så kommet det ann på hvor langt unna sentralen du bor. Broadnet og Nextgentel osv. bruker Telenor sitt kabelnett så hvis du bytter fordi Telenor ikke kan levere mer så vil ikke Broadnet kunne gi deg noe mer.
Vis hele sitatet...
Det er som Quix sier her. I tillegg: hvis de sier de kan gi deg mer hastighet, så pusher de linja til max, og du ender opp med ustabilt nett istedenfor.

EDIT: så nå at tråden er tre år gammel.
Sist endret av BaDomTss; 26. mai 2015 kl. 13:02.