Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2257
Hva er forskjellen på det?

http://www.onecall.no/fri-mobildata/

Betyr det abbonementet at du kan surfe, bruke face på mobilen, så mye du vil for den prisen i måneden? Eller er det bare lureri som alt annet?
Du kan bruke så mye mobildata du vil ja så selfølgelig facebok åsså.
Ingen forskjell. Du får ubegrenset databruk til 1. april 2012. Men hastigheten reduseres etter at du har brukt 5 GB.
Så det er med andre ord et skikkelig bra abbonement? Høres jo veldig bra ut, med tele2 som jeg har nå får jeg sykt høye regninger, og jeg bruker ikke nett hver dag eller særlig mye. Syns det er rart det er så dyrt.

Og der får du -ubegrenset- for 200,- i måneden? En hake er det nok helt sikkert.
Onecall leverer ikke med telefon og har bare nettbuttikk.
Telefon har jeg og trenger ikke kjøpe noe fra dem, så .. det høres jo bra ut! ^^
Det som er dumt med OneCall er at de benytter nettet til Network norway og det er ræva.
Feil post. *titegn*
Sist endret av JKnutsen; 24. oktober 2011 kl. 22:08.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Telefon har jeg og trenger ikke kjøpe noe fra dem, så .. det høres jo bra ut! ^^
Vis hele sitatet...
Sa det siden da kan de holde prisene nede.
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Det som er dumt med OneCall er at de benytter nettet til Network norway og det er ræva.
Vis hele sitatet...
Er det så dårlig at det ikke er verdt å betale for? Fungerer det ikke i storbyer - hva mener du egentlig?
Sitat av Taurean Vis innlegg
Så det er med andre ord et skikkelig bra abbonement? Høres jo veldig bra ut, med tele2 som jeg har nå får jeg sykt høye regninger, og jeg bruker ikke nett hver dag eller særlig mye. Syns det er rart det er så dyrt.

Og der får du -ubegrenset- for 200,- i måneden? En hake er det nok helt
sikkert.
Vis hele sitatet...
UBEGRENSET FOR 200 JA!!!! (Helt til 1. april!)

Det de tjener på med dette er at kunder glemmer å si opp abonnemanget, slik at abonnemanget etterpå blir videreført til et annet standard abonnemang de har forhåndsbestemt. DET tjener de på.

Sitat av Taurean Vis innlegg
Er det så dårlig at det ikke er verdt å betale for? Fungerer det ikke i storbyer - hva mener du egentlig?
Vis hele sitatet...
Ikke hør på ham. Gå for OneCall, og la det gå :-)
Det han mener, er at Network Norway har satt opp sitt EGET mobilnett, og det er ikke så utbredt som f.eks. TeleHor eller NetCom sitt. Det bør gå bra for din del
Sist endret av KRS93; 24. oktober 2011 kl. 22:25.
Vel, haken med lavprisselskapen er ofte dårlige priser på telefon, vanskelig kundeservice (har ikke kontaktpunkt i butikk osv.), få tilleggstjenester/dyre tilleggstjenester. Ikke missforstå meg, dersom man ikke har bruk for tilleggstjenester som mobilt bredbånd tvilling og et sted man kan henvende seg for å snakke med en kundebehandler, er dette sikkert helt opp.

For å unngå nettverket til Network Norway kan du heller gå for Chess. De har samme tilbud som One Call og benytter seg av NetCom sitt nettverk.
Takker alle sammen. Belønning gitt for gode svar, som alltid ^^
Sitat av KRS93 Vis innlegg
UBEGRENSET FOR 200 JA!!!! (Helt til 1. april!)

Det de tjener på med dette er at kunder glemmer å si opp abonnemanget, slik at abonnemanget etterpå blir videreført til et annet standard abonnemang de har forhåndsbestemt. DET tjener de på.



Ikke hør på ham. Gå for OneCall, og la det gå :-)
Det han mener, er at Network Norway har satt opp sitt EGET mobilnett, og det er ikke så utbredt som f.eks. TeleHor eller NetCom sitt. Det bør gå bra for din del
Vis hele sitatet...
Du skal ikke undervurdere konsekvensene av et dårlig mobilnett, brutte samtaler, dårlig dekning, lavere batteritid, dårligere datahastighet.

De eneste stedene onecall fungerer skikkelig er ute på landet der de ikke har bygget ut enda, da får du telenor dekning. I byene hopper telefonen konstant mellom telenor&netcom norway og hver gang den hopper blir samtalen brutt.