Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1037
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitter her med en Piratkopi av W8.1 på pcn min her og ønsker gjerne å gå over til W10 i morgen når det kommer. Tenker da at jeg har lyst å kjøpe meg en legit nøkkel til W8.1 fra Windows slik at jeg kan oppgradere i løpet av uken.

Hender seg da så at jeg er student og kan kjøpe denne og jeg lurer da på noen ting.

Vil jeg få en produktnøkkel slik at jeg bare kan gå i System og trykke Change Product Key og dermed være 'legit'? Eller er jeg nødt å installere/re-oppgradere på nytt?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Dette kommer an på hvilken metode du har brukt for å cracke Windows, er det typisk 7Loader eller RemoveWAT, så må du bruke det igjen til å gjøre det originalt, deretter endrer du nøkkel, så vil Windows mase om å bli aktivert.

Edit: Dersom dette er "ferdigcracket" kan det være verre, du må sjekke readme/nfo til kilden du fikk dette fra.
Sist endret av Fleff; 28. juli 2015 kl. 17:43.