Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2409
Hei, jeg har lest litt rundt oralt inntak av hasj, og har lest at hasjen bør smeltes i smør før man har det i kakao, te, osv.

Fins det noen andre måter og få blandet hasjen ut i ett fettholdig substans uten bruk av ovn?
Ja, det går an å lage en skje e.l. av aluminiumsfolie, og koke smøret med lighter. Kan helles i f.eks. en yoghurt.
Sist endret av xtapolapocetl; 6. mai 2010 kl. 16:29.
Dra ut i skauen (ved vannet!) og fyr opp et bål, gratis godstemning på kjøpet óg..
om du rasper opp eller smuldrer hasjen opp veldig kan du blande det med det meste...
Xerv's Avatar
Trådstarter
76 5
Tokk og putta en kopp med smør i mirkoen, så når smøret var varmt smuldra jeg klompen i det, og lagde kakao.

Vi får se kordan det her går!
Er også fullt mulig å bare hive det i kjeften, tygge og svelge...

Er dog ikke sikker på effekt kontra å løse det opp i noe fettholdig. Noen som kan komme med ett estimat?
Uansett tror jeg ikke det har mye å si om du tygger eller ei.
Alt løsner vel opp i magen uansett? Kan være at det løser opp fortere om du tygger den først.

Forskjellen på å smelte i noe fettholdig er vel også at det blir lettere å få løst opp i magen? Det er litt lettere å ete, og det blir vel samme forskjell som å mekke opp først eller å røyke hele klumpen ren
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Jeg fikk god effekt på denne måten i dag :
Varmet opp (vannbad) Smør så delte jeg fint opp ca. 1g med hasj, å hev oppi (bruk lighter til å smuldre opp hasjen)
Det sto i kanskje 30 min med litt "røring" nå å da.
Så ladge jeg kakao på vanlig måte, og helte den brune smør/hasj blandingen oppi kakaoen.
Så helte jeg oppi litt fløte også (brukte en relativt stor kopp) Rørte litt å drakk.
Smakte greit, men ganske krydder/urte smak. Drakk det i 11 tiden, er fortsatt litt stein


EDIT: jeg har hørt at man skall ungå mikro, når man lager cannabis mat/drikke
Sist endret av lex123; 6. mai 2010 kl. 17:58.
Sitat av KakeFrans Vis innlegg
Uansett tror jeg ikke det har mye å si om du tygger eller ei.
Alt løsner vel opp i magen uansett? Kan være at det løser opp fortere om du tygger den først.

Forskjellen på å smelte i noe fettholdig er vel også at det blir lettere å få løst opp i magen? Det er litt lettere å ete, og det blir vel samme forskjell som å mekke opp først eller å røyke hele klumpen ren
Vis hele sitatet...
Tygge delen la jeg til med tanke på oss som elsker smaken

Forsåvidt kan det jo hende at den eneste forskjellen er på hvor lang tid det tar før man oppnår effekt, noe som er litt hipp som happ når man bare spiser det rent.

BTW røyke hele klumpen ren FTW!
Sitat av Skogsgnomen Vis innlegg
BTW røyke hele klumpen ren FTW!
Vis hele sitatet...
X2! - titegn