Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2650
Er 900mg mye?

300mg kver 30 min.

Aldri tatt det før.
Nei, det er ikke veldig mye.
Du vil bli litt svimmel og føle deg litt merkelig de første gangene, men du bygger veldig raskt toleranse og merker ikke noe til den effekten rimelig fort. Men forhåpentligvis vil du oppleve smertedempende effekt
Det gjør søvnkvaliteten bedre så det beste du kan gjøre er å ta 300mg, en kapsel, før søvn.

Heller enn å misbruke.
Les litt i felleskatalogen om.dosering. Høyere dosering gir lavere opptak, ikke spør hvorfor. 600-1200mg fordelt helst så.mye som mulig er det beste, 1500+mg gir særlig.lite utbytte des større dose og vel og merke!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei!
Ny mann i forumet.
Har bare litt å si om Neurontin i sin alminnelighet. Jeg brukte det første gang for ca. 10 år siden, da jeg fikk "rasløse ben syndrom." Ja, jeg trodde også det var en tullediagnose første gang jeg hørte om det, men det var det absolutt ikke. Men du verden som Neurontin hjalp meg den gangen. Og det var ingen sak å slutte etter en måneds bruk.
Et par år senere fikk jeg Neuropati i føttene, og da var det på Neurontin igjen. Det hjalp de første par årene, men da det ble verre måtte jeg øke dosen og i tillegg begynne med Metadon. Jeg har aldri vært en vanebruker av dop.
Tilbake til Neurontin; etter ett års tid hadde jeg på grunn an omstendigheter ikke tilgang på Neurontin, men først trodde jeg ikke det var et problem. På dette tidspunktet brukte jeg maksdosen på 3600 mg om dagen. Den andre dagen begynte jeg å kjenne ubehag, men jeg var ikke forberedt på hva som kom. Neste dag og de følgende to ukene, var jeg i et helvete jeg ikke trodde var mulig. Hele kroppen sto i brann, samtidig som jeg kaldsvettet og hadde tusenvis av maur under huden.
Det var seponeringen av Neurontin. Senere bestemte jeg meg allikevel for å prøve å komme av det, og brukte troverdige metoder fra eksperter på nettet.
Man må gå ned veldig sakte. Det anbefales å kun gå ned med 5 mg per måned! Jeg fulgte denne, og det tok meg ett år å komme ned til 0.
Som en sterk henstilling til alle som vurdere å bruke Neurontin, hvis det finnes en annen måte, styr unna denne giften. Det er kjent at Gabapentin (beryktet barn har mange navn) er tøffere å slutte med enn heroin. Og tro meg, uansett hvor høy dose man tar får man ingen rus av det. Bare helt i begynnelsen, hvor den gir en svak, positiv effekt.
Håper noen får nytte av denne infoen.

Hei!
Ny mann i forumet.
Har bare litt å si om Neurontin i sin alminnelighet. Jeg brukte det første gang for ca. 10 år siden, da jeg fikk "rasløse ben syndrom." Ja, jeg trodde også det var en tullediagnose første gang jeg hørte om det, men det var det absolutt ikke. Men du verden som Neurontin hjalp meg den gangen. Og det var ingen sak å slutte etter en måneds bruk.
Et par år senere fikk jeg Neuropati i føttene, og da var det på Neurontin igjen. Det hjalp de første par årene, men da det ble verre måtte jeg øke dosen og i tillegg begynne med Metadon. Jeg har aldri vært en vanebruker av dop.
Tilbake til Neurontin; etter ett års tid hadde jeg på grunn an omstendigheter ikke tilgang på Neurontin, men først trodde jeg ikke det var et problem. På dette tidspunktet brukte jeg maksdosen på 3600 mg om dagen. Den andre dagen begynte jeg å kjenne ubehag, men jeg var ikke forberedt på hva som kom. Neste dag og de følgende to ukene, var jeg i et helvete jeg ikke trodde var mulig. Hele kroppen sto i brann, samtidig som jeg kaldsvettet og hadde tusenvis av maur under huden.
Det var seponeringen av Neurontin. Senere bestemte jeg meg allikevel for å prøve å komme av det, og brukte troverdige metoder fra eksperter på nettet.
Man må gå ned veldig sakte. Det anbefales å kun gå ned med 5 mg per måned! Jeg fulgte denne, og det tok meg ett år å komme ned til 0.
Som en sterk henstilling til alle som vurdere å bruke Neurontin, hvis det finnes en annen måte, styr unna denne giften. Det er kjent at Gabapentin (beryktet barn har mange navn) er tøffere å slutte med enn heroin. Og tro meg, uansett hvor høy dose man tar får man ingen rus av det. Bare helt i begynnelsen, hvor den gir en svak, positiv effekt.
Håper noen får nytte av denne infoen.
Sist endret av Razpunsel; 12. juni 2024 kl. 17:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
LLL = LyricaLoveLife
Neurontin er fint å blande med alkohol. Om du har prøvd lyrica så er det en svakere variant med mindre missbruk potensial.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Det er ikke mye nei, men hvis du ikke har toleranse er 600mg mer enn nok. Er også noe greier med at kroppen ikke klarer å ta opp alt hvis du pøser på alt på en gang, så for best effekt bør du ha 1 time mellomrom mellom hver pille du tar.

Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Nei, det er ikke veldig mye.
Du vil bli litt svimmel og føle deg litt merkelig de første gangene, men du bygger veldig raskt toleranse og merker ikke noe til den effekten rimelig fort. Men forhåpentligvis vil du oppleve smertedempende effekt
Vis hele sitatet...
Blir den smertedempende effekten også redusert i like stor grad som ved de andre effektene ved toleranse?
Sist endret av frilansloser; 12. juni 2024 kl. 20:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
900mg er ikke mye nei, du kunne tatt alle samtidig uten at det hadde vært noe farlig, men om du er ute etter rus så funker det dårlig. Jeg var tatt opptil 6000mg på en gang, ikke det ga meg meg heller no.. utenom at jeg sovnet, men det gjør jeg på 3000mg også.
Så kjøp deg noe røykings i steden, mye bedre enn å knaske neurontin uten at man har behov for det.
Men de kan funke som booster på andre ting som benzo og opiater, ei gammel venninne brukte det til å booste speed.

Jeg går fast på dette og har gjort det siden 2016 (300mgx4 om dagen, så 1200)
Har hatt få avbrekk fra dette med noen unntak av noen dager/ukes tid da jeg Ikke har hatt medisiner.
Men når jeg har vært uten de gangene har jeg ikke merket antydning til noe abstinente lignende situasjon, det værste er at jeg kjenner smertene bedre igjen
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Så kjøp deg noe røykings i steden,
Vis hele sitatet...
Hva anbefaler du mot ekstrem kraftig angst? Jeg trenger noe som roer kraftig ned uten at jeg får noia.
Jeg fikk en alvorlig ryggskade i mai 2023. Sliter med nervesmerter daglig. Jeg tar 2100mg pr dag....2800 er visstnok maksdosering.
Jeg tar 3600mg om dagen, det er maks. Pga nervesmerter. Nå har det nesten ingen virkning lenger så er litt usikker på hva jeg skal gjøre.
LLL = LyricaLoveLife
Sitat av Frigg Vis innlegg
Hva anbefaler du mot ekstrem kraftig angst? Jeg trenger noe som roer kraftig ned uten at jeg får noia.
Vis hele sitatet...
Lyrica er fint mot Angst, jeg har Generalisert Angst Lidelse, Panikklidelse og agorafobi og den har endret livet mitt betraktelig for det bedre. Før klarte jeg ikke gå på butikken men.

Anbefaler også at samtale terapi kan være et godt alternativ sammen med medikamentell behandling. Det beste er å finne den underliggende grunnen til at du har Angst.
Sitat av Zewa Vis innlegg
Lyrica er fint mot Angst, jeg har Generalisert Angst Lidelse, Panikklidelse og agorafobi og den har endret livet mitt betraktelig for det bedre. Før klarte jeg ikke gå på butikken men.
Vis hele sitatet...
Takk! Jeg har litt lyrica men legen min er redd for å skrive det ut. Maks 2 X 75mg/daglig når jeg virkelig trenger det. Jeg har noe sobril òg, men lyrica stabiliserer bedre når det er på det verste.
Sist endret av Frigg; 24. juni 2024 kl. 00:41.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg tar 1800mg om dagen, men nå har virkningen sluttet. Legen gir meg bare pinex forte for smerter og mener jeg skal fortsette på 1800mg, men etter å ha lest her så begynner jeg å lure litt egentlig? Bør jeg trappe ned for bedre virkning mot nervesmerter?
Neurotin er noe mellom benzo og opiater i effekten det gir.

Neurotin + et opioid er mer euforisk enn mdma.

900mg er ikke mye, 300mg neurotin tilsvarer 50mg lyrica i følge folk på nettet. Du må desverre opp på 3+grams doser før du får god funk. Toleransen stiger også ekstremt fort.
Har du stor benzo toleranse så kan du like gjerne gi faen i å prøve

Ta 300mg neurotin hvert 30min og sammen med en teskje oliven olje. Neurotin er et rart stoff da det blir tatt opp av tykktarmen og ikke levra. Eneste problemet med neurotin er at det tar 4-5timer før det sparker, men når det gjør det fytti helvette. Når du får funk så varer det hele dagen med en fin etteglød dagen etterpå.

Selvtillit til himmelen, energi og utholdenhet til en idrettsutøver, kroppslig eufori på nivå med morfin.
Sist endret av Trynefaktor_69; 17. august 2024 kl. 16:55.