Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 805
Heisann folkens. Det har det sånn at kompisen min som jeg brukte å kjøpe fra har sluttet å selge så jeg prøver å få det jeg har til å vare.

Har prøvd å lage edibles ut fra lignende før. En med en sikkelig brun og sticky hash som jeg bare varmet opp i en skje med olje som funket fett (0.3g).

Denne gangen har jeg en hash jeg er litt ukjent med "utseende" messig da den minner mer om keef/super tørr. derfor tenkte jeg at kanskje det hadde vært lurt med litt alternativ metode. Norgesglass og vannbad. 100 celsius i 100 minutter med kokosolje.

Jeg røyker/spiser svært sjeldent hasj, kanskje 1 gang i måneden. Hvis jeg hadde lagt i 0.3g hasj, hvor mye burde jeg spise?

Fra noen kalkulatorer på nett får jeg opp mengder som "total 90mg thc" og en anbefalt dosering på 10mg. Tenkte egt å spise hele greia noe den ikke anbefaler.

Input hadde vært tatt godt imot, Takker
Enemy of the snut
Prøv med 20-30mg ����
Oppskrift kakao weed/hasj:

1: Smelt smør på sval varme, så fort smeltet tilsett 0,4 hasj (hasj må smelte sakte og langsomt inn i det smeltete smørret, helt til klumpefritt) smør skal ikke bli brunt av varme! eller 0,7 weed! Denne blandes kun inn i smørett( må fin grindes)

2: Hell 0,5l melk i kjele tilsett smørr og bland inn! Kok opp melken! ( fort den koker ta av plate, tilsett 250g kokesjokolade la denne smelte inn i melken uten at det koker!

3:
Kok opp, rør hele tiden la SMÅ koke 5 min!

For mindre lukt, hell smør over i bolle, tilsett hasj og la smelte inn i smøre på vannbad!

Butter du kokesjokolade med melkesjokolade bruk en hel plate, frys den, perfekt sjokolade!

resept fløtekarameller: folk hvilken som helst oppskrift på nette, bare tilsett weed i sukkeret som blir smeltet!

Her trengs det mer!

Good weed 1g

Bra keef, 0,8 G

Denne lukter i huset 3 dager

VIKTIG: HASJ MÅ SMELTE I SMØRRET, koker man den, damper den damper tch bort! Så ALLTID smelte i smittet så all tch holder seg! NÅR DU SMELTER DETTE I SMØRRET FOR DU OGSÅ EN GJEVN FORDELIG SV HASJ/weed så alle biter tilsvarer ca samme! Dette gjør du ikke med og tilsette det på annet måte

Hilsen X «bartender/servieør og ass. Daglig leder
Prix d'Ami

Så snakker 12 år erfaring