Sitat av
Andman
[Jeg har samme problemstilling som deg. Bruker subutex, så jeg må bruke min egen urin ved prøve.
Tenkte på å fryse ned en liter med "hjemmelaga"urin når jeg vet det kun er subutex i systemet. Ingen tilsyn under tagning. Har du noe mer erfaring, prøvd det? Takk for at du er en pioneer i denne tråden
Jeg har samme problemstilling som deg. Bruker subutex, så jeg må bruke min egen urin ved prøve.
Tenkte på å fryse ned en liter med "hjemmelaga"urin når jeg vet det kun er subutex i systemet. Ingen tilsyn under tagning. Har du noe mer erfaring, prøvd det? Takk for at du er en pioneer i denne tråden
Du gambler i så fall; de kan se at noe er galt.
1)
Temperatur og pH: Når en urinprøve blir tatt, blir den vanligvis testet for temperatur rett etter innsamling. Hvis prøven har vært fryst, vil temperaturen ikke være i samsvar med hva som forventes for en fersk prøve. I tillegg kan pH-nivået endres når urinen fryses og deretter tines.
2)
Kjemiske markører: Laboratorier ser etter spesifikke kjemiske komponenter i urinen, som kreatinin, urea og spesifikke gravitasjoner. Hvis urinen har vært fryst, kan nivåene av disse stoffene være unormale. For eksempel, hvis urinen har vært utsettes for frysing og oppvarming, kan konsentrasjonen av noen av disse komponentene endres.
3)
Kryokristaller: Når urin fryses, kan det dannes iskrystaller. Hvis laboratoriet analyserer urinprøven under et mikroskop, kan de oppdage disse krystallene, noe som kan indikere at prøven har vært fryst.
4)
Visuell inspeksjon: Fargen og klarheten i urinen kan også gi laboratoriet ledetråder. En frysetest kan føre til endringer i farge og klarhet, noe som kan vekke mistanke.
Sist endret av M|kkelRev; 1. desember 2024 kl. 03:09.