Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2866
Heisann!

Jeg har startet en nettside og lurer på om det er store muligheter for å tjene penger med Google Adsense? Jeg ser for eksempel i denne artikkelen om å tjene penger med Google Adsense at man kan tjene mye penger på dette. Er det noen som har tips om Google Adsense og hvordan tjene mest penger?

Ingen som har noe å komme med?
Sist endret av Erlend55; 1. oktober 2011 kl. 10:56.
Helt klart store penger å tjene på Google Adsense. Sider som omhandler lån, advokat, forbrukslån, kredittkort gir deg ofte mye per klikk, men så er disse søkeordene vanskelig å rangere på i Google også da. Velg å skrive om noe som interesserer deg!
Dette er vel den tredje tråden av sitt slag denne uka. Jeg sier som jeg sa i de to andre: Jeg tjener en femtilapp i måneden gjennom annonser på min side, noe som dekker serverkostnader, men ikke mye mer.
Sitat av Legende Vis innlegg
Dette er vel den tredje tråden av sitt slag denne uka. Jeg sier som jeg sa i de to andre: Jeg tjener en femtilapp i måneden gjennom annonser på min side, noe som dekker serverkostnader, men ikke mye mer.
Vis hele sitatet...
Hva er nettsiden din da?
Sitat av Erlend55 Vis innlegg
Hva er nettsiden din da?
Vis hele sitatet...
Se signaturen min.
Sitat av Legende Vis innlegg
Se signaturen min.
Vis hele sitatet...
Er det virkelig noen som spiller det spillet der?
Sitat av Erlend55 Vis innlegg
Er det virkelig noen som spiller det spillet der?
Vis hele sitatet...

Se på topplisten på siden, så ser du vel det!
Sitat av Erlend55 Vis innlegg
Heisann!

Jeg har startet en nettside og lurer på om det er store muligheter for å tjene penger med Google Adsense? Jeg ser for eksempel i denne artikkelen om å tjene penger med Google Adsense at man kan tjene mye penger på dette. Er det noen som har tips om Google Adsense og hvordan tjene mest penger?

Ingen som har noe å komme med?
Vis hele sitatet...
Hvorfor spørr du om dette når det er ganske tydelig at det er du som skriver news.isay.no? Alle dine siste innlegg har inneholdt linker til denne nettsiden, så det er ganske tydelig at du bruker denne tråden som en linkbait.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hvorfor spørr du om dette når det er ganske tydelig at det er du som skriver news.isay.no? Alle dine siste innlegg har inneholdt linker til denne nettsiden, så det er ganske tydelig at du bruker denne tråden som en linkbait.
Vis hele sitatet...
Heisann!

Vil bare oppklare at det ikke er trådstarter som driver nettsiden min!
Sitat av news Vis innlegg
Heisann!

Vil bare oppklare at det ikke er trådstarter som driver nettsiden min!
Vis hele sitatet...
Nei vel. Likevel virker det som han har en finger med i spillet, siden han har hatt såpass mange linker til nettsiden.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Nei vel. Likevel virker det som han har en finger med i spillet, siden han har hatt såpass mange linker til nettsiden.
Vis hele sitatet...
Aner ikke hvem han er. Det er ganske vanlig at vi får lenker inn til nettsiden vår, ofte noen lenker om dagen.
Det kan så være, men det var jo litt merkelig hvordan Erlend55 linket til nettsiden din i hvert innlegg, og så plutselig dukket det opp en ny bruker her med null innlegg for å forsvare han med en gang jeg spurte om det var noen ugler i mosen.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Det kan så være, men det var jo litt merkelig hvordan Erlend55 linket til nettsiden din i hvert innlegg, og så plutselig dukket det opp en ny bruker her med null innlegg for å forsvare han med en gang jeg spurte om det var noen ugler i mosen.
Vis hele sitatet...
Jeg ser når det kommer trafikk til nettsiden min, og hvor den kommer fra. Og jeg var ikke registrert her fra før av heller.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hvorfor spørr du om dette når det er ganske tydelig at det er du som skriver news.isay.no? Alle dine siste innlegg har inneholdt linker til denne nettsiden, så det er ganske tydelig at du bruker denne tråden som en linkbait.
Vis hele sitatet...
Ikke jeg som driver den nettsiden nei.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Det kan så være, men det var jo litt merkelig hvordan Erlend55 linket til nettsiden din i hvert innlegg, og så plutselig dukket det opp en ny bruker her med null innlegg for å forsvare han med en gang jeg spurte om det var noen ugler i mosen.
Vis hele sitatet...
Haha, det der er helt åpenbare ugler i mosen ja!