Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 986
Anonym bruker
"Løpende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skjønner ikke hva folk digger så mye med opiater? har til nå prøvd dolc, Hero og Tramadol. Nå har jeg skutt og sniffa heroin en god del for å prøve å få oppleve den syke følelsen alle prater om men har enda ikke greid å skjønne greia helt? Ingen sinnsyk eufori som man kan få på feks mdma og Kokain? Bare likegyldig, litt euforisk og varm ( bare varm etter å ha skutt minus). Tramadol var en stor skuffelse, måtte opp i monsterdoser ( 2G+ Iløp av 6-8 timer
Cirka) hver gang for å få noe nevnverdig rus. Prøvde skyte og svelge dolc men ikke noe særlig forskjellig fra heroin bare at jeg ble "treigere" altså snakket som en retard (overdrevent sløv) og var rimelig treig i mangel av bedre ord.Hva er det som får folk til å kaste vekk hele livet på og bo på gata for å kunne ta de greiene her?
Anonym bruker
"Grønn Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns selv oxy er mye bedre enn alt annet av opiater, får bare den mdma følelsen på oxy
Jeg har bare prøvd tramadol. Tok 6 stykk når jeg var 28 timer våken, syntes det ble en ubehagelig opplevelse i etterkant
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ikke opplevd eufori på å røyke opiater men noe som kan minne om å være fyllesyk. Det er kanskje ikke et rusmiddel for alle er min konklusjon.
Rusmiddler viser vell bare hvor forskjellige vi mennesker er

Fordi noen folk som meg er opiater bedre en alt annet. Kan være pga jeg har aspergers men opiater spesielt heroin, subutex i lave doser og kratom og dolcontin gjør meg til supermann. Favoritten min er å sniffe halve til 3/4 av dosen så svelge resten streit. Jeg skjønner hvorfor folk tyr til nåla det er helt logisk, men per dags dato trenger jeg ikke å spare de hundrelappene.

Hvordan folk beskriver kokain eller amf er sånn jeg opplever heroin. Jeg blir skikkelig ''på'' blir ekstremt produktiv på jobb, trener som en gal, vasker, rydder etc. Får en helt hinsides selvtillit på det og jeg blir ikke ''sløv'' som alle andre blir. Får et intenst fokus og kjør inni meg til å bare være produktiv. Jeg får det bra med meg selv, jeg blir glad og det beste synes jeg er at tankegangen min er ikke endret så mye at jeg ender opp i dårlige situasjoner og tar idiotiske valg. Jeg ser spesielt på deg benzo og alkohol her. Du kan være en engel til vanlig og så i benzo/alko blackout gjøre de værste tinga som du kan tenke deg.

Speed, cola og mdma gjør meg alt for snakkete, jeg reflekterer for mye, blir for hyggelig, samt kjipe side effekter som opiater ikke gir. Jeg har også opplevd psykose symptomer på det og har noe permamente skader fra stimulanter. Som jeg nevnte så har jeg aspergers så stimulanter gjør meg bare mer autist med full on tics og rykninger.

eneste side effekten jeg har hatt fra mitt opiat bruk er egentlig bare et intenst sug etter det. Hasj feks føles veldig bra ut halvparten av tida noen ganger bedre, GHB også føles helt sjukt ut, mens jeg kan takke nei til alt annet så føler jeg at jeg bare må ha et opiat
Sist endret av Trynefaktor_69; 3. desember 2023 kl. 21:33.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kodein og tramadol. Fikk det utskrever av lege og ble hekta..
Sitat av Trynefaktor_69 Vis innlegg
.

Hvordan folk beskriver kokain eller amf er sånn jeg opplever heroin. Jeg blir skikkelig ''på'' blir ekstremt produktiv på jobb, trener som en gal, vasker, rydder etc. Får en helt hinsides selvtillit på det og jeg blir ikke ''sløv'' som alle andre blir. Får et intenst fokus og kjør inni meg til å bare være produktiv. Jeg får det bra med meg selv, jeg blir glad og det beste synes jeg er at tankegangen min er ikke endret så mye at jeg ender opp i dårlige situasjoner og tar idiotiske valg.
Vis hele sitatet...
Akkurat dette jeg selv føler.

En annen ting med heroin tror jeg, er at folk ofte ikke skjønner greia fordi dem har helt feil forventninger.
Siden heroin er sett på som det "værste" i følge mange, så må det liksom ha den sykeste euforien.

Du kan sikkert få en høyere eufori top av hasj en heroin.

Greien med heroin er at det er en stabil, god, varm, munter og trygg, følelse hvor alt negativt forsvinner.

Det kan man ikke si om noe annen rus. Jeg vet at jeg kunne rusa meg på alt annet og angret umiddelbart fordi mitt ønske er å holde meg rusfri ville rusmidlene ført til ubehag.

Heroin hadde jeg ikke angret på, ikke før ruset gikk ut allefall.


Det er den ene tingen som hjelper mot alt.

Vondt i hode - heroin
Dårlig i magen - heroin
Lite energi - heroin
Stressa - heroin
Vil ha mer selvtillitt - heroin
Vil fjerne angst - heroin
Pump på trening - heroin
Være en gud i senga - heroin
Fryser - heroin
Ubehagelig seng - heroin
Vil bli kjent med nye folk - heroin
Vil øke kreativitet - heroin

Så har man jo baksiden av medaljen da som vi alle vet om.