Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1167
Hei, jeg har lyst til å lære å lage apps til iPhone med swiftcode og Xcode6. Har alltid vært en svoren pc-tilhenger og har aldri eid Apple pc, kun iPhoner. Har null peiling på Mac og er på utkikk etter en brukt mac som jeg kan bruke til å lære kodingen og etterhvert utvikle apper til iPhone.

Planen er å kjøpe en brukt på finn, og jeg lurer på hva slags Mac som vil gjøre jobben for meg. Er ikke interessert i å betale mer enn 3000, gjerne billigere.

Noen som kan hjelpe med en anbefaling til mitt bruk?
Likegyldig.

Velg den nyeste og best specca maskinen du finner på finn til 3000.
Enten så kan du bygge deg en hackintosh, eller så er det mulig med hackintosh virtual machine I windows.
Bra modell og årgang til den prisen det Xernox, ser at den er ganske godt brukt ut. Vil dog aller helst kjøpe i Oslo slik at jeg kan se produktet først.

Skal prøve oppskriften din Patrick og se om det kanskje utsette Mac-innkjøpet en liten stund.

Takk alle sammen!
Sitat av KisMedPris Vis innlegg
Bra modell og årgang til den prisen det Xernox, ser at den er ganske godt brukt ut. Vil dog aller helst kjøpe i Oslo slik at jeg kan se produktet først.

Skal prøve oppskriften din Patrick og se om det kanskje utsette Mac-innkjøpet en liten stund.

Takk alle sammen!
Vis hele sitatet...
Til 3000 så må du nesten forvente at en så ny modell er godt brukt. Tviler på at du finner noen til lignende pris, om du ikke er heldig og eller pruter mye.

De fleste nyere modeller går for 6000 og oppover.

Mac synker mye mindre i verdi enn annen elektronikk. Det gjelder forøvrig all Apple duppeditter.
Sist endret av Xernox; 6. august 2015 kl. 21:41.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg lett etter en 2010 15" Macbook Pro Kraftige og billige