Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4156
Hei igjen, lurer på om noen har noen spesielle erfaringer med benzo de ville likt og dele.. har tidligere tatt noe sobril 25mg og tatt 2 stk Rivotril 0,5mg men for det meste til lindring av angst. spørsmålet mitt er hvilken type rus mener dere personlig at man får av benzo.. og noen ideer om hva jeg burde ta? og eventuelt hvor mye for og merke det?
Fikk 20mg rivotril en gang. En uke av minnet forsvant.
En saftig kynisk euoforisk drittsekk rus mener jeg "benzo" gir. Hvor mye du skal ta kommer jo helt ann på hva slags benzoer du har vel? Uansett så er alle individuelle, så det spørsmålet kan ikke besvares akkurat.
Stupid eufori med desorientert moral, i beste fall.

Best for rekreasjon ma jeg personlig si er Alprazolam, Xanax/Xanor, eller Diazepam, Valium/Stesolid.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Stupid eufori med desorientert moral, i beste fall.
Vis hele sitatet...
This. Og bare en generelt veldig avslappet følelse, både fysisk og psykisk. Det er noe jeg opplever hvis jeg tar litt Valium(10-15mg) med et par glass grapefrukt juice Benzo er jo vitenskapelig bevist å hjelpe på angst, så det gjør den i hvert fall. I tillegg er det muskelavslappende.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg personelig elsker rusen til benzo. foretrekker Rohypnol, apodorm, og rivotril. vil legge til at jeg anbefaler deg ikke å starte å ruse deg på dette jevnlig. er 6mnd inni rivotril "tåke" å sliter stadig med å trappe ned, en uke nedtrapp, så går jeg i samme fella vær gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg personelig elsker rusen til benzo. foretrekker Rohypnol, apodorm, og rivotril. vil legge til at jeg anbefaler deg ikke å starte å ruse deg på dette jevnlig. er 6mnd inni rivotril "tåke" å sliter stadig med å trappe ned, en uke nedtrapp, så går jeg i samme fella vær gang.
Vis hele sitatet...
Steady and slow