Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3399
Hei. Noen her som har vært borti siden rc24? Erfaringer?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Alle de seriøse sidene er på krypterte TOR nettverk, det er veldig suspekt at en side dukker opp på det vanlige nettet. Jeg ville ikke ha turt å bruke denne siden
At alle de seriøse sidene er på TOR nettverket var en drøy påstand. Jeg kan si meg enig i at det er/har vært mye mer snusk og svindel, og folk som hiver opp sider for å forsvinne etter en måned på "det åpne nettet" Det koster mindre, både kompetanse og kroner ift å få gjort ting "skikkelig" Men dette virker og som det har avtatt endel de siste 2-3 årene. Kanskje scammen er litt oppbrukt. Kunne ramset opp en hel del seriøse sider, som ikke bløffer kronene dine og på (merkelig vis(?)) ser ut som de klarer seg prima uten TOR.

Deler av innlegg forsvant : https://www.flashback.org/t2376030 hvis det er rc24.se så kan du lese der
Sist endret av pidget; 4. august 2016 kl. 11:32.