Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1800
Hei, digga denne filmen og lurer på om det er noen lignende / like filmer.


tusen takk for all hjelpen
http://www.moviecus.com/movie/waterworld_1995

Kilde GOOGLE.com

Ikkje så vanskelig å bruke som først antatt ))
Tror du ikke jeg har sett igjennom der?

Ingen av de som er lik den
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Mad Max 2
Mad Max: Beyond Thunderdome
Akkurat samme temaet, bare omvendt. Alt er tørt og vann er verdifullt. Masse pirater og gælne ørkenfolk med fete dunebuggies.
Sist endret av Bothrops; 31. mai 2013 kl. 13:31.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Mad Max 2
Mad Max: Beyond Thunderdome
Akkurat samme temaet, bare omvendt. Alt er tørt og vann er verdifullt. Masse pirater og gælne ørkenfolk med fete dunebuggies.
Vis hele sitatet...
ØYYYY! TAKK!

Faen å syke de folka som lagde mad max er
Waterworld var jo ein post-apokalyptisk film. HER finner du ein liste over lignende filmer. Kanskje du liker noen av disse.
Sitat av Elshop Vis innlegg
ØYYYY! TAKK!

Faen å syke de folka som lagde mad max er
Vis hele sitatet...
Ikke glem den første Mad Max filmen da, riktignok ikke en fullstending post-apokalyptisk film men verdt å få med seg
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
The Postman er vel kanskje litt i samme gata. Får iaf mer Kevin Kostner hero
Sitat av Elshop Vis innlegg
Tror du ikke jeg har sett igjennom der?

Ingen av de som er lik den
Vis hele sitatet...
Nei, det kan du ikke ha gjort. Mad Max som du åpenbart syntes var et bra forslag er noe av det første som kommer opp når du bruker Google.
Sist endret av Freakaholic; 31. mai 2013 kl. 23:56.
The Road
The Book Of Eli
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Nei, det kan du ikke ha gjort. Mad Max som du åpenbart syntes var et bra forslag er noe av det første som kommer opp når du bruker Google.
Vis hele sitatet...
joda, leste mad max jeg så tenkte jeg det er sikkert en eller annen action film så derfor gadd jeg ikke skjekke den ut
Søkte på "post apocalypse movies" på google.

http://www.imdb.com/list/1t9qe2TSJ3s/
Book of Eli anbefales veldig! Denzel Washington skuffer aldri, særlig ikke når han er en blind drapsmaskin.
Sitat av happy violence Vis innlegg
Book of Eli anbefales veldig! Denzel Washington skuffer aldri, særlig ikke når han er en blind drapsmaskin.
Vis hele sitatet...
Gratulerer, du spoilet akkurat en av filmens store hemmeligheter, filmens største "wow", før seeren får oppdage det helt på slutten.
Sist endret av Rolsen Royce; 1. juni 2013 kl. 07:32.
Er det ikke ganske åpenbart? Følte ikke at det var noe stor vendepunkt. Han gjør jo ikke annet enn å føle seg frem over alt.