Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1158
Noen som har en Idè om hva programm jeg skal bruke for å decryptere ett passord? Jeg fikk det crypterte gjennom Pwdump2. Noen som kan hjelpe meg ?
L0pth Crack LC4 er laget for å kunne dekryptere data fra SAM-filer
amG
Trådstarter
21 0
er ikke .sam filer jeg har. Jeg har allerede det crypterte passordet. trenger bare ett program som gjør om til vanlige passord...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Det kommer jo helt an på hvilken krypteringsmetode som er brukt. Hvilket program er det dette passordet hører til?
amG
Trådstarter
21 0
Okey, skal forklare.

Stefaren min har fått en bærbar med jobben der han ikke har så mange rettigheter. Så han ville jeg skulle finne admin passordet slik han kunne få litt mere rettigheter.

Så jeg brukte ett program som heter pwdump2 som får tak i decrypterte passord fra win2000. Så lagret det seg i en txt fil.

Så lurer jeg på hvilket programm jeg skal bruke til å decryptere passordet. Fila ser slik ut:

Administrator:500:7b529f2f14520dfeaad3b435b51404ee:abb7055b3 b59642681d4916303c90593:::
Guest:501:aad3b435b51404eeaad3b435b51404ee:31d6cfe0d16ae931b 73c59d7e0c089c0:::

Noen som vet noe?
Prøv med L0pth Crack LC4.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Eller med John The Ripper
amG
Trådstarter
21 0
noen som egentlig vet hvor lang tid det skal ta?
Jeg har venta i 3 timer nå! har enda ikke funnet noe med LC4..

*sukk*
Ministry of Love
sptz's Avatar
kan ta fra 1s til 1 uke... teoretisk sett kan det ta mye lengre tid men det pleier og holde seg innen det tidsrommet..

oppmuntret nå?