Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1272
Har jo alltinn.no og digipost. Så de kan jo sende der og få beskjed at personen har åpnet.

Eller drar de alltid hjem til folk når de sender innkallelse?
Det overleveres personlig. Med meg har de både kommet uanmeldt og ringt på tlf først og spurt om jeg er hjemme.

Edit: det kommer kanskje an på saken, for jeg kom på at jeg bare har fått dato via advokaten min også og ingen formell innkalling i en mindre sak.
Sist endret av celtseus; 2 uker siden kl. 23:38.
Jeg fikk det på telefon. Men så var jeg offeret da.
Jeg fikk det som brevpost.
Fikk via Digipost i år, måtte bare signere med bankID for å bekrefte at jeg hadde lest den og forstått innholdet.
Jeg fikk en pensjonert politimann i sivil og tydelig at han kjørte noe privatbil for makan til rotete og rusten skranglekasse skal du lete lenge etter. Hvis jeg ikke hadde vært hjemme så blei det lagt i kassa
Sitat av celtseus Vis innlegg
Det overleveres personlig. Med meg har de både kommet uanmeldt og ringt på tlf først og spurt om jeg er hjemme.

Edit: det kommer kanskje an på saken, for jeg kom på at jeg bare har fått dato via advokaten min også og ingen formell innkalling i en mindre sak.
Vis hele sitatet...

Vært i tingretten 3 ganger, lagmannsretten 2 ganger, og i 4 rettsmøter ellers, alltid fått digitalt eller fysisk brev, aldri på døra.