Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 8441
Hey alle med freaks, har flyttet en Del grunnet jobb og familie og har derav endt opp i Moss av alle steder og kjenner ikke en kjeft her, noen med freaks som kunne tenkt seg og bli kjent?. Blitt kjent med en del på jobb men da jeg ikke jobber i samme by så har jeg ikke så mange kjent folk her i byen.
Lite folk fra Moss her, men noen av oss er det jo...fortell litt om deg selv og hva du driver med, så er det nok noen som vil henge.
Er 27 bikker 28 straks, har samboer og en ste datter på 3 og en 3 måneder gammel datter. Interesser /hobbyer er fotball, musikk, skateboard,fisking/ friluftsliv, og boksing pluss en haug andre ting men de nevnte er vell det jeg er ivrigst på.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei hei. Så ikke denne før nå. Men jeg kunne godt bli kjent med flere selv. Bor i skjeberg. Jobber i Råde. Har familie i Moss er 33 å bor her med kjerring på 29 send en pm da
Bor i nærheten. Driver med MMA på fulltid