Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 669
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kjører Live Messenger, og får følgende feilbeskjed;
We can't sign you in to Windows Live Messenger
There might be a problem with your Internet connection. Make sure your computer is connected to the Internet.

Error code: 81000306
Vis hele sitatet...
Dette har skjedd fra tid til annen før også, men alltid ordnet seg selv i løpet av kort tid. Nå er det helt umulig å koble seg opp, klienten står bare og surrer i en evighet, før jeg før den feilbeskjeden.

Webklienten til Live Messenger sier at de ikke kan koble meg til min Live-konto akkurat nå.

Det merkelig dog er at jeg får kobla meg opp med en eldgammel Trillian-klient jeg har liggende.
Finner masse tråder fra 2006 om denne feilmeldingen, hvor folk kjører regsrv, sletter mapper og contacts-keyen fra registeret, men ingen av disse triksene har hjulpet meg foreløpig.

Og tips som; "bruk en annen klient", "formater", og "installer msn på nytt" klarer jeg meg uten, på forhånd takk.
du kan enten:
Bruke en annen klient,
Formatere eller installere live messenger på nytt
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Har fått dette problemet mange ganger. Jeg prøver da å restarte. Funker ikke dette, reinstallerer jeg. Da har det vel funka hver gang. Men jeg så meg lei alt ****skapet til MSN Messenger, så jeg byttet til Pidgin. Aldri hatt problemer med den

Sitat av skogland Vis innlegg
du kan enten:
Bruke en annen klient,
Formatere eller installere live messenger på nytt
Vis hele sitatet...
Formaterer du hver gang et program ikke fungerer som det skal? Det må isåfall noe helt spesielt til hvis du trenger å formatere pga MSN.
Sist endret av CosmoKramer; 3. juli 2009 kl. 16:54.
Sorry to say, men dette er tatt opp mange ganger før: http://www.freakforum.nu/forum/searc...archid=2849738

Btw, jeg hadde samme problemet flere ganger (uten å vite hva det kom av, eller ble fikset av) så jeg byttet til en annen klient. Anbefaler aMSN, eller Digsby (tror Digsby kanskje har litt barnesykdommer enda).
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
Og tips som; "bruk en annen klient", "formater", og "installer msn på nytt" klarer jeg meg uten, på forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Sitat av skogland Vis innlegg
du kan enten:
Bruke en annen klient,
Formatere eller installere live messenger på nytt
Vis hele sitatet...
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Formaterer du hver gang et program ikke fungerer som det skal? Det må isåfall noe helt spesielt til hvis du trenger å formatere pga MSN.
Vis hele sitatet...



you see? *10tegn*
Sist endret av skogland; 6. juli 2009 kl. 14:02.