Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3358
http://bildr.no/thumb/233649.jpeg

Fine var de også, med lekre farger! Hvor lenge har de vært der egentlig ?
Um, jeg kan ikke se disse knappene?
Hvilket "theme" bruker du, DonTomaso?

Jeg bruker "OldSkewl Wide".

[EDIT:]

Åja, "Standard" theme...
Sist endret av Turbolego; 30. juli 2008 kl. 22:54.
Burde vært rødt-gult-grønt. Mye tøffere.
Heimegut
DonTomaso's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego
Um, jeg kan ikke se disse knappene?
Hvilket "theme" bruker du, DonTomaso?

Jeg bruker "OldSkewl Wide".
Vis hele sitatet...
Det er kun på standard-temaet, tydeligvis.
Disse kom vel tidligere idag, husker ikke akkurat når. Men jeg sku poste ett innlegg å fikk beskjed om at de drev med vedlikehold, prøv igjen senere. Etter det har knappene vært her
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Snerten oppgradering : D
Savner fortsatt minus-kp-knappen.
Jau, det var på tide med nye knapper! Hm, lurer på hva den grønne med "+" tegn gjør? *Trykke febilsk på alle grønne knapper jeg kommer over*
Sitat av egeulf
Savner fortsatt minus-kp-knappen.
Vis hele sitatet...
Det skulle vært mulig å ofre 10 egne KP for å gi en annen kar 1 negativ KP.
Jeg har dobbelt så mange knapper som dere
Sitat av ivioyner
Jeg har dobbelt så mange knapper som dere
Vis hele sitatet...
Hvordan ser de ut?
Sitat av ivioyner
Jeg har dobbelt så mange knapper som dere
Vis hele sitatet...
Bevis det!
Sitat av egeulf
Savner fortsatt minus-kp-knappen.
Vis hele sitatet...
Helt riktig. Jeg måtte se meg nødt til å gi deg et, og ikke ta et. Men, men. Livet mitt som blir ødelagt.
Sitat av dexter
Det skulle vært mulig å ofre 10 egne KP for å gi en annen kar 1 negativ KP.
Vis hele sitatet...
Da hadde enkelte personer med for mange kp ødelagt forumet.. Søppelnerder Whinewhine..

Forresten, etter alt off-topicet. Det jeg egentlig ville si..
Kan dette komme på Old Skewl? Vampyr-øynene mine tåler så dårlig den lyse fargen.

Edit: NY KNAPP!!!
http://bilete.no//6071.jpg
Sist endret av romvesenvare; 30. juli 2008 kl. 23:22.
Sitat av DonTomaso sin signatur
Trykk på "regelbrudd?" hvis du har noe å utsette på et innlegg.
Ikke skriv det i tråden.
Vis hele sitatet...
Du burde kanskje vurdere å skifte litt på signaturen din nå DonTomaso, ettersom det streng tatt ikke står "regelbrudd?" noen plass lenger. (bortsett fra på OldSkewl designet, men det får vel også nye knapper snart.)

OldSkewl er for pingler, Standar is the shit! (Hadde det eksistert minus-KP hadde de nok hagglet etter den uttalelsen )
Det gjør vondt i øynene mine om jeg har på standard, har blitt for vant til oldskewl ^^
Er det mulig å få bredere "Quote" knapp? Det er litt vansklig å trykke på den når den er så liten, og hva med de som kommer hjem fra fest eller de som er trøtt?
Hvis du er så fraværende at du ikke greier å treffe quote-knappen, så vet jeg rett og slett ikke om jeg ønsker å høre hva har å si.
Sitat av Blackspot
Er det mulig å få bredere "Quote" knapp? Det er litt vansklig å trykke på den når den er så liten, og hva med de som kommer hjem fra fest eller de som er trøtt?
Vis hele sitatet...
Vel, hvis du kommer hjem kl 00:26 (tidspunkt du postet innlegget) fra fest, så tror jeg du slipper å bekymre deg for at dine navigasjons evner vil svikte deg.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Sitat av Blackspot
Er det mulig å få bredere "Quote" knapp? Det er litt vansklig å trykke på den når den er så liten, og hva med de som kommer hjem fra fest eller de som er trøtt?
Vis hele sitatet...
La oss anta at skjermen din er lik min. I det tilfellet har du 1 024 000 pixler på hele skjermen. 225 av de 1 024 000 pixlene er donert vekk til en eneste enkel knapp.

Utifra at jeg også antar at du klarer å finne frem i din egen bukse vil jeg anta at å finne 225 pixler på skjermen umulig kan være noe særlig vanskeligere.




De nye knappene var fresje! Har egentlig savnet dette litt, siden de gamle skar litt med designet.
Sist endret av Golder; 31. juli 2008 kl. 00:43.
Snasen liten vri! Gav et KP i dag for steike, da var det den samme gamle grønne! Slettes ikke gale! Utropstegnet var ikke så veldig selvbeskrivende ovenfor sin egen funksjon da, men det er nå meg. Go!
... Men limegrønnt ble jo umoderne rundt Mai måned!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Den skulle egentlig være gul, og jeg mener fast bestemt at jeg lagde den gul -- men nå har jeg stort sett vært dritings hele forrige uke, så det er ikke lett å si hva som har skjedd

Rapporteringsknappen er kanskje ikke helt selvforklarende, men ettersom majoriteten av brukerne ikke er førstegangsbrukere så tror jeg egentlig ikke at det blir store problemet.
Vel... Man kan jo alltids lage et eget "newbie" design, med spesialtilpassede knapper.
http://i53.photobucket.com/albums/g70/GothQueen88/Paintwihiii.png