Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 7472
Sitter her med 90mg Remeron og lurer på hva jeg kan forvente om jeg tar alle?
Har lest at det er "apedop", og ingenting å ruse seg på.
Nå skal det nevnes at jeg bruker 15mg Imovane for soveproblemer nesten hver dag - og blir like på tryne hver gang! Aner ikke hvorfor, og kjenner heller ingen som reagerer så kraftig på det.

Sååå, remeron... halliser har jeg lest om? Og hvor mange av dere blir kvalm av det?
Du blir mest sannsynlig å sovne.
Bruk remeronen som forskrevet eller hiv det. Ingen rus i det.

Kos deg heller med imovanen din, du. 15mg er en fin dose for noen uten toleranse.
Tok nettopp 60mg remerom. Har toleranse på imovane skjønner du. Koste meg litt ekstra i dag med 20mg, fyf så lite som skal til :P
Sitat av Creat1ve Vis innlegg
Tok nettopp 60mg remerom. Har toleranse på imovane skjønner du. Koste meg litt ekstra i dag med 20mg, fyf så lite som skal til :P
Vis hele sitatet...
Gratulerer med dagen. Skal du ha premie óg, eller? Rus deg gjerne på piller. Men hold kjeft og ikke skriv om det. Å ruse seg på imovane, remerom eller zolpidem for å få halliser er faen meg noe av det teiteste jeg har hørt om.

Forresten: Jeg tror det bare er retards som får hallusinasjoner av slike medikamenter Good luck.
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Gratulerer med dagen. Skal du ha premie óg, eller? Rus deg gjerne på piller. Men hold kjeft og ikke skriv om det. Å ruse seg på imovane, remerom eller zolpidem for å få halliser er faen meg noe av det teiteste jeg har hørt om.

Forresten: Jeg tror det bare er retards som får hallusinasjoner av slike medikamenter Good luck.
Vis hele sitatet...
Rolig nå, du. Greit nok at å prøve å ruse seg på remeron er helt på trynet, men imovane er faktisk et kraftig GABA basert middel, på lik linje med benzodiazepiner, plassert i B-klassen og har faktisk hallusinogene egenskaper. Ruser/koser meg med imovane selv iblandt.

Så ikke prøv å synk lavere enn TS som prøver å få rus av remeron, med å komme med slike idiotiske utsagn.

Er jeg retard fordi jeg får halliser på imovane og stilnoct? Da er det mange som er retards. Er vanlig bivirkning
Fikk ikke noe kul rus, men oh my god for en hangover :P Imovane er digg, og får lett småhalliser som at dynen "puster" og slike ting :P
Sitat av Creat1ve Vis innlegg
Fikk ikke noe kul rus, men oh my god for en hangover :P Imovane er digg, og får lett småhalliser som at dynen "puster" og slike ting :P
Vis hele sitatet...
Som sagt; remeron gir ikke rus. Kanskje du bir trøtt, men man blir trøtt at kamille te og zyrtec, men det er da ikke rusmidler for det?

Imovane er bra greier, både til rus og medisin. Får disse selv (7,5mg) om dagen. Sparer som regelt opp til jeg har 4-5 stk og hiver dem innpå
Går selv på remeron til vanlig. Vanlige opplevelser er en satans trang til å sove, og noen opplever også drastisk oppjustert apetitt. Utover det; NULL rusgivende effekt.
Sist endret av PairADice; 9. november 2013 kl. 21:43.
Ape-dop som i AP.

(A)nti(P)sykotika

Ikkje nødvendigvis kjempegøye pillere selvom folk kaller det for apedop.

Men du sover godt
▼ ... over en uke senere ... ▼
har selv tatt 10 x 45 mg remeron...eneste jeg merka var helt forferdelige "rykninger" i muskler, dette var meget ubehaglig og jeg tror ikke dette medikamentet har noe som helst potensiale for rus
Remeron vil gi deg god søvn og mest sannsynlig ett enormt søtbehov. Snakker av erfaring,har gått på de i 2 år. Litt hangover pleier man også å få.

Ikke noe å ruse seg på...
▼ ... over et år senere ... ▼
Har brukt 30mg Remeron daglig i 2,5 år. Hjelper kun på depresjonen, ikke får jeg sove av dem,ikke økt appetitt, ikke noen hangover, og overhodet ingen hallusinasjoner. Så for meg er de et godt hjelpemiddel for å leve!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det eneste jeg mener du kan få ''positivt'' rus av remeron er at du blir mye fortere full av det, det blir ihvertfall jeg. Selv synes jeg det er noe skitt med masse dårlige bivirkninger, har for eksempel blitt veldig tykk, og ikke har de hjulpet med depresjonen min. Anbefaler ikke at du tester de ut uten behov.
Sist endret av DråligHverdag; 12. januar 2016 kl. 09:50.
Sitat av mamma97 Vis innlegg
Har brukt 30mg Remeron daglig i 2,5 år. Hjelper kun på depresjonen, ikke får jeg sove av dem,ikke økt appetitt, ikke noen hangover, og overhodet ingen hallusinasjoner. Så for meg er de et godt hjelpemiddel for å leve!
Vis hele sitatet...
For meg var det stikk motsatt, hjalp kun med å bli søvnig

Men ingen rus nei, men jeg ble behagelig avslappet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er ikke noe rus på Remeron. Det er et antidepressiva med hypnotikum og søvnighet som bieffekt. I "bestefall" (i mine øyne en helt jævlig følelse) vil du føle deg hjernedød/hypnotisert og noe trøtt. Kan ikke sammenlignes med Sobril eller lignende.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Remeron før du legger deg også et trekk. Klarer såvidt å komme meg til senga før jeg sovner.
Husker ikke hva som er i en pille.. men jeg deler dem i to, og sovner som en stein hver jævla gang.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Husker ikke hva som er i en pille.. men jeg deler dem i to, og sovner som en stein hver jævla gang.
Vis hele sitatet...
de rød, ovale? isåfall er de 30mg, altså tar du 15mg.
Og spiser man ikke de daglig eller sliter med noe annet som påvirker søvnen så burde man ikke trenge mer.

Remeron slår quetapine(?), nozinan, tolvon(gamle versionene av remeron), vallergan osvosvosv langt ned i støvlene. Slipper den forferdelig hangovern som er på mye av de andre preperatene.