Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5255
Finnes det en liberal hyggelig kar eller kvinne som er interessert i å være med til Amsterdam 20-24 jan neste år.. har bestilt reise allerede men tenkte plutselig på at det kanskje er litt stusselig å reise alene.. jeg har ordnet med hotellrom så det kan vel deles siden det er to senger.. jeg blir personlig å ta jevnlige turer på div coffeshops og teste strains så det hadde vært hyggelig å få med en som deler samme ønske.. ellers blir det å finne på saker og ting å gjøre, Finns sikkert nok av ting å hive seg med på.. hvis noen har lyst å være med men sliter med kroner til flyturen kan jeg sikkert kaste meg rundt og sponse litt.. ta kontakt hvis dette er interessant for deg👍 ja og jeg er akkurat bikka 40 år, men er fremdeles ca 20 oppi næpa😀
Tror du burde skrive litt mer om deg selv xD
Ja kanskje det�� stille, rolig og litt beskjeden mann.. ikke noe tull og fanteri bortsett fra litt røyking når jeg er i Amsterdam en sjelden gang.. normalt bygd og verken mindre eller mere pen�� drikker ikke alkohol og røyker ikke tobakk..pokker, det blir sånn kontaktannonse det her, hvis noen lure på noe så bare skriv en pm��
Er av og til i Nederland og reiser gjerne til Amsterdam en gang i uka på shopping men akkurat nå er jeg litt lei så det blir tidligst til sommeren at jeg reiser nedover.

Men en annen gang altså, hvis jeg er i området så møter jeg gjerne opp på Het Ballonnetje eller lignende sjappe for toke n' talk.

Har det forresten noensinne vært arrangert freaktreff i Amsterdam? Ser for meg at det kunne blitt episk.
Okei.. bare å gi beskjed hvor og når jeg skal møte opp.. alltid interessert i Amsters tur hvis det passer�� freaktreff ja, det hadde vell muligens blitt enn minneverdig seanse tenker jeg��
Det der hadde vært perfekt for meg, for jeg har tenkt å reise til amsterdam i januar sjøl. Men jeg må ta det som en helg, altså torsdag til søndag elns. Og da passer 20-24 dårlig.