Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4983
Første tråd

Hva:
Alkohol: x antall enheter.
MDMA krystaller: ca 300mg.

Hvor:
Klubb i europeisk by.

Var ute på en anerkjent klubb med min gode venn Dionysus, heretter kjent som "Don". Vi fikk tilbud av en annen gavmild venn om så mye MDMA vi ville ha, på huset, og hvem er vi til å takke nei til dumme avgjørelser. Jeg startet "rolig" med 100mgish med litt øl. Det jeg ikke vet her er at Don har tatt mer, mengde ca mye mer. Kan bare spekulere, men neste gang jeg møter han på klubben kommer han ut fra skyggene og tar tak i meg med begge hendene. Han ser ut som en trist valp og babler om engstelse og "for mye". Jeg har også angst pga opptur og løper mot baren for å få drikke kjapt som om det skulle løse problemene jeg stod ovenfor. To idioter som timer tidligere bare skulle ta en kaffe og en rolig kveld.

Han forsvinner, jeg drar 50-100mgish i nesen og tar sakte men sikkert rollen som en anonym Robotstøvsuger i mørket, fortapt i rus og ansvarsfraskrivelse. Stakkars han som dro ut med meg. "Må redde seg selv før man kan redde andre" eller noe sånt.
Ikke i MDMAens ånd å forlate en venn slik, her handlet det mest om å tøye strikken.

Danser rundt i technoens rytmiske fengsel i tid=∞. Tunger, klemmer, svette, rus. Greier mirakuløst å danse uten å bli kastet ut. Siste minnet her er at jeg blir stoppet av vennen fra tidligere som spør meg: "Har du tatt resten??" og at jeg utenfor møter Don som snakker med folk i køen på vei inn. Her har han altså vært hele kvelden og snakket med folk, helt siden jeg fikk opptur. Jeg vet ikke hvor mye jeg tok siste runden, det er helt slettet fra minnet. Totalt tømte jeg og Don roughly 700mg ila kvelden på utestedet.

Resten av kvelden er glimt. Nøytrale minner. Ikke glede eller sorg, bare nøytral droning og intens vibrering i tøyseland mens jeg blir dratt rundt av et usynlig bånd. Jeg har ingen plan eller mening, så her er jeg så jævlig heldig at min kjære venninne "Venus", som også var på samme klubb, ønsker ta vare på meg OG Don OG tar oss med på en pub. Hun er ikke kjent med psykedelika eller empatogener så hun skjønte nok ikke helt hva som foregikk med oss.

Jeg "våkner" på vei inn i puben. Fra totalt mørke og gjennomtrekk i både sinn og synsfelt til "wow jeg er et sted, Jeg ER. Får lov til å kjøpe to øl, setter meg ned og BAM... mørkt igjen. Neste minnet er av sex med Venus. Mørkt igjen.

Våkner med en form som ikke passet noe sted og umiddelbar redsel for Dons ve og vel. Ringer han og takker høyere makter for at han svarer. Han ble smittet av min energi og fulgte etter Venus som en drone på follow-mode, for så å sove hos... meg. Tror ikke vi hadde sovet hjemme om ikke Venus kom fra intet og guidet oss.

Takeaway:
  1. MDMA er bedre i MODERATE doser.
  2. Ikke vær en idiot.
  3. Ha en venn som Venus dukke opp?
  4. Se punkt 2.
Sist endret av algernon; 8. januar 2020 kl. 04:04. Grunn: Tegnsetting
For en historie! Hørtes virkelig ut som en sikkelig forvirrende opplevelse!
Har(dessverre) en del sånne historier etter årevis med utagering i helgene. Takk som leste
Bra skrevet..

Du er ikke alene med slike opplevelser, denne hørtes jo noe artig ut. Men kan du fortelle meg hemmeligheten bak sex, etter inntak av disse menger mdma. Hvordan får du den opp?
Sitat av lohfern Vis innlegg
Bra skrevet..

Du er ikke alene med slike opplevelser, denne hørtes jo noe artig ut. Men kan du fortelle meg hemmeligheten bak sex, etter inntak av disse menger mdma. Hvordan får du den opp?
Vis hele sitatet...
Kanskje bli så borte at du blir redusert til primalinstikter? Neida, ærlig talt vet jeg ikke hvordan det gikk. Fullførte nok hverken meg eller hun.
Du skriver virkelig bra, kudos! Ble faktisk tungpustet av å lese dette, masse alkohol og MDMA sammen, danse i timesvis, huff og gru. Slik dør folk.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Du skriver virkelig bra, kudos! Ble faktisk tungpustet av å lese dette, masse alkohol og MDMA sammen, danse i timesvis, huff og gru. Slik dør folk.
Vis hele sitatet...
Takk! Virker som mange er langt fornuftigere i dag og det gleder meg Du har helt rett, det skal ikke nødvendigvis så mye til før man tar kvelden for godt. Stay safe!