Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 553
Jeg soner for tiden en dom på lenke soning. I dag møtte jeg en kompis, han røyket på en joint og jeg tok et trekk av bunne av jointen. 2-3 timer senere ber kriminalomsorgen meg om en spyttetes, den tok jeg. Nå lurer jeg på om det er nok til å slå positivt på prøven. Testen ble send til Oslo universitetssykehus for å bli analysert der.

Det jeg lurer på er om noen andre her har erfaring men lignende og hvordan det gikk med dem. tror dere den vil slå ut og hvis det tror dere de sender meg inn i fengsel`?

ps kjøpte tyggis på butikken og tyggde på den noe inni helvete på den før møte med de.

i forkant av dette ene trekke har jeg flere måneder uten rus bruk.
Enten så er du heldig, eller så blir det rett i kasjotten. Vet ikke noen om sykehusene sine spyttprøver, men antar de er bedre enn politiets hurtigtester.
beklager at jeg spør så rett frem, men hvorfor er du så dum at du tar den sjansen egentlig? var det verdt det for å ta "ett trekk av jointen"....?
Trådstarter
3 0
Sitat av easethepain Vis innlegg
beklager at jeg spør så rett frem, men hvorfor er du så dum at du tar den sjansen egentlig? var det verdt det for å ta "ett trekk av jointen"....?
Vis hele sitatet...
vi får se om det var verd det eller ikke, lenke soning er et fengsel det også derfor tok jeg sjansen. nå svarte jeg på ditt dømmende spørsmål. vennligst ikke skriv mer om ikke du kan komme med noe nyttig informasjon angående mine spørsmål.
Men spytt testen er jo ikke helt pålitelig da. Eller er det bare hurtigtesten?
Du kan vel be de ta urinprøve av deg hvis det blir positivt?
Trådstarter
3 0
Sitat av Spaceman Vis innlegg
Men spytt testen er jo ikke helt pålitelig da. Eller er det bare hurtigtesten?
Du kan vel be de ta urinprøve av deg hvis det blir positivt?
Vis hele sitatet...
tenkte på det, nekte også be om å ta urinprøve. spørs om de er villig til å gå med på det