Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1119
Tenkte bare jeg skulle høre om det var noen som hadde testet
den nye Chippy Mobile Manager'n ?
Den ligger ihvertfall til salg på http://www.websiden.no men har den egentlig noe for seg, bortsett fra å "tulle" litt rundt med sitt eget simkort ? Og hva skjer egentlig hvis 2 simkort med samme nummer er i bruk samtidig ? ......


The mess.....
Better than thou.
Så ikke den greia på websiden.no, ettersom den aldri kom opp (siden altså), men den som fun pratet om, den med batteri som tar to sim-kort så fungerer det slik. Du har i begge, og når du slår på moben velger den det ene kortet, hvis du vil ha det andre så må du slå av moben, og da blir det andre valgt.
Tror phun q mener "SIM-kortleser/programmerer", det er vel slike Mess prater om.

Har selv testa den 2 simkort i ett batteri, kjenner en importør av den. Synes ikke det var så enormt fett, hvor mange har to simkort? .. man velger forresten simkort ved å taste pin koden til ett av kortene, men hva skjer om pinkoden er det samme på begge? fikk ikke testa det da jeg prøvde den..
Trådstarter
39 0
ja, det er snakk om en "simkortbrenner", ikke en sak du setter i telefonen for å bruke 2 kort. Saken er at med denne GSM Moderatoren, kan du kopiere kortet ditt, sånn at du får 2 like. Hvordan vil det gå hvis du da setter kortene i hver sin telefon ? Vil nettverket kaste av den ene ?

The Mess....
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Er ikkje det Mess beskriver det samme som å klone en mobil da?
Better than thou.
Nei, klone et sim-kort. Liten forskjell der, men jeg skjønte hva du mente Malbolgia.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
ja, det er vel helst sim-kortet en kloner og ikkje mobilen
Fint du skjønte kva eg meinte... men var de det Mess meinte da?