Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2093
Er det noen som vet hvordan jeg får til å sende gratis SMS med NetCom abonnement? Jeg hadde en kode til TeleNor før, men den har jeg mistet...
sende fra internett?
da kan du isåfall bruke sms.sol.no lrno

*dagen derpå*
Trådstarter
70 1
Nei... Jeg mente på mobilen, sånn at man bytter ut nummeret til meldigssentralen. Er det noen som kan det???
det har vel vært umulig i flere år nå
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Originally posted by Red Hat
det har vel vært umulig i flere år nå
Vis hele sitatet...
Correct.
[FONT=times new roman]Ja det er utrolig hva jeg vet[/FONT]
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
NetCom mother
Send 25 sms'er fra nettet, gratis, med ditt nr. som avsender, hver dag.
Funker glimrende, leveres med en gang. However, hadd litt nedetid i det siste.
Det er vanskelig å finne noen nummer til telefonsentraler,
som faktisk virker... og i så fall virker de bare i en viss
periode! Det er også en del mobilkoder, men de fleste legger bare til
en "delay" på mobilen slik at det ser ut som sms'ene er gratis, men senere får du sjokket! Prøvde en mobilkode for et par uker siden,
men er ikke helt totalt sikker på om den virket...

Ikke prøv alle koder og meldingssentraler du finner,
fører bare til pengetap og hodebry!
...hviss du skal sende sms fra nettet, anbefaler jeg;
http://www.sms1980.no

Der kan du sende så mange sms som du vil.
det har seg sånn at telenor prøver å legge ned ALLE gratis meldingsentraler.. det fantes noen i 1995-96 men nå har telenor utrydda alle.. grr..gRR
Better than thou.
Men hvis du sender fra Mother så står ditt eget telefonnummer.
bruker du windows kan du rege en konto hos sms1980 og laste ned netSMS og sende med dette programmet via sms1980. du trenger altså ikke stresse med å gå inn på websiden mer en en gang...

Ettersom jeg husker får du også her ditt eget nr. som avsender...

--> http://www.sms1980.no
--> http://home.no.net/tiflan/pub/netSMS.zip
(credits to )

[COLOR=red]Note:[/COLOR] Ny URL til carlo og de andre som fikk 403 tidligere i dag...
Sist endret av Red-Bull; 24. september 2001 kl. 15:16.
Better than thou.
Forbidden
You don't have permission to access /pub/nff/netSMS.zip on this server.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Synes Telenor er bra kjekke nå for tiden har sendt gratis meldinger i over 2 mnd nå
Originally posted by z0py3r
Synes Telenor er bra kjekke nå for tiden har sendt gratis meldinger i over 2 mnd nå
Vis hele sitatet...
hvordan da, om jeg tor spørre?
Hadde en bra side på nettet for en stund siden hvor jeg betalte 1.- pr. mld. Det som var litt kult var at jeg kunne sette hvilket som helst avsender nummer eller bare et navn. Ble brukt til mye kødd.

Husker ikke url. Noen som har brukt noe lignende og har adressen??

Maniac.
hvis du har et netcom kontant abbonement med 0,- på saldo kan du sende fra nettet gratis, inkl. sånne vera vox telefon meldinger eller hva det heter.
Originally posted by dephic
hvis du har et netcom kontant abbonement med 0,- på saldo kan du sende fra nettet gratis, inkl. sånne vera vox telefon meldinger eller hva det heter.
Vis hele sitatet...
får du ikke minus på kortet da?
Jeg sender gratis fra mother.netcom.no og jeg har telenor abb.
Better than thou.
Som jeg sa over ja..
takk til redbull btw.
Hvis du har 0,- kr på kortet ditt nå for tiden og sender fra internett og motar logoer til 10kr går du i minus, naboen har 1000kr i MINUS!
Netcom kan gå i minus, men de pleier å slette saldoen (gjelden) hvis det er så mye at de risikerer han han som skylder det kaster kortet og kjøper et nytt (pleier å gå tilbake til 2-3 kr i-)

Men har du telenor kan du sende gratis fra mother, har gjort det selv. Koselig med masse gratis logoer, bildebeskjeder og ringetoner.. jeg har sikkert svindlet de for ganske mange 100 lapper på en mnd eller no..
Det som var så greit før var at du kunne sende fra ditt nr til et annet, så jeg brukte telenor sitt og sendte til mitt netcom nr. Men det tok ikke lang tid før de tok vekk den funksjonen
mente at du skulle gjøre det med et gammelt abbonement du ikke bruker lenger.
fikk -2000 i saldo eller.no sånt.. tok å sendte sånne xxxgrovis-meldinger fra moben KONSTANT.. skulle ha tatt bilde av det

høres seffern usannsynlig ut.. men det var på en lørdag, så kanskje saldo-oppdateringa gikk tregt.
Hadde en bra side på nettet for en stund siden hvor jeg betalte 1.- pr. mld. Det som var litt kult var at jeg kunne sette hvilket som helst avsender nummer eller bare et navn. Ble brukt til mye kødd.
Vis hele sitatet...
Og her er url'en: http://www.sms-wap.com/

Maniac.