Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2493
I denne tråden hjelper vi hverandre med og håndplukke det villeste av det ville på Netflix.


Filmene jeg velger og legge til er disse:

Rise of the Footsoldier
Og
Let's Kill Bobby Z(The Death and Life of Bobby Z)
Ikke så vilt, men Eden Lake er en utrolig bra thriller
Assault on Precinct 13 er bra action
V er bra syk serie
Zeitgeist - Konspirasjon for alle pengene
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Se The Return (2003) hvis den er på Netflix, så den inatt, sjukeste filmen!
Seven er ganske sjuk, ikkje spesielt super bra, men sjuk...
american horror story er en syk film vet ikke om den er på netflix men anbefaler.
The Human Centipede og The Human Centipede 2 er bra/freaky det vet jeg er på netflix
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av pandoor Vis innlegg
american horror story er en syk film vet ikke om den er på netflix men anbefaler.
The Human Centipede og The Human Centipede 2 er bra/freaky det vet jeg er på netflix
Vis hele sitatet...
De filmene der er helt syke!
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
De filmene der er helt syke!
Vis hele sitatet...
haha, etter kva eg har sitt, så er dei på toppen av "Do not watch... EVER" lista mi...
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
De filmene der er helt syke!
Vis hele sitatet...
den er syke bra :P
Sitat av MasterCorruptor Vis innlegg
Zeitgeist - Konspirasjon for alle pengene
Vis hele sitatet...
zeitgeist - the movie er på netflix.. grei konspirasjon dette, men vil annbefale
moving forward.

http://www.youtube.com/watch?v=4Z9WVZddH9w
A Clockwork orange
http://www.imdb.com/title/tt0066921/

Såg den igjen her om dagen. Fortsatt en meget spesiell film som jeg liker
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
De filmene der er helt syke!
Vis hele sitatet...
Alle sier det, og jeg forstår det ærlig talt ikke. Joda, sprø idè og alt, men ellers er jo filmene helt jævlig dårlig!
Hadde bygd opp forventningene veldig mye, og trodde jeg kom til å sitte med brekninger gjennom hele filmen, liksom. Har ikke vært så skuffa siden jeg mista jomfrudommen.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Alle sier det, og jeg forstår det ærlig talt ikke. Joda, sprø idè og alt, men ellers er jo filmene helt jævlig dårlig!
Hadde bygd opp forventningene veldig mye, og trodde jeg kom til å sitte med brekninger gjennom hele filmen, liksom. Har ikke vært så skuffa siden jeg mista jomfrudommen.
Vis hele sitatet...
Trailern viser det "syke" i filmen, som varer i ca 20 sekunder.

Hvis du vil se en syk film, se heller Salo eller A Serbian Film. Begge filmene er egentlig ganske dårlige forsåvidt.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Obster Vis innlegg
A Clockwork orange
http://www.imdb.com/title/tt0066921/

Såg den igjen her om dagen. Fortsatt en meget spesiell film som jeg liker
Vis hele sitatet...
Jeg satt meg ned og så denne filmen, og den var rett og slett meget spesiell. Jeg syns ikke den var så alt for bra selv om moralen kom godt fram i filmen da.
så The Human Centipede i går siden dere og noen andre mente den var helt syke.
Dere hadde rett har aldri sett noe så sykt dårlig. ingen spenning i filmen ingen poeng eller ingen gjennomgang.
Dette var en film som sluttet når den begynte. Altså ingen progress som en film sårt trenger.
glasset som veltet på bordet og helte nesten ut alt vannet ble på magisk fylt opp igjen i neste sene var for dumt spesielt når de filmet begge senene i samme vinkel...