Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 801
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hallais!

Fant frem min lian-li ex 303:http://www.lian-li.com/v2/en/product...2&ss_index=115

Men problemet er at jeg har rotet vekk disse "håndtakene" som skal festes i harddiskene, disse er nødvendige for å få diskene til å sitte i sporet sitt.

Ser slike ut:



Finner disse på nettet, men da utenlandske sider som krever 3X mer i frakt, porto og diverse gebyrer enn selve varen koster.

Noen som har en anelse om hvor man kan få tak i slike i Norge? Burde egentlig være nokså kurrant, da mange produkter av Lian-Li bruker dette patentet, har googlet meg ihjel, men man vet aldri hvilket norsk navn det kan duppe opp som

Tenkte jeg kunne prøve her før jeg biter i den sure bananen og handler juleharwaren + håndtakene mine på en utenlandsk side.
Microplex.no er vel den helt store lian-li gjengen i norge, så kanskje en epost til de kunne gi resultater.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Trådstarter Donor
Sendt epost nå, forundrer meg ikke om de klarer å få tak i noe, hadde helt glemt microplex, takker!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Trådstarter Donor
Update:

For de som lurer på hva som skjedde videre, så fikk jeg svar fra Microplex; De hadde ikke den varen inne, dem kunne få tak i, men Lian Li sendte kun ut varer til Norge når containeren var full av deler som var bestilt opp, noe som kunne ta 2-3 måneder.

Skal somle meg til å bestille fra utenlandsk side