Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1215
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fins det noen app man kan bruke som faktisk funker? De jeg har prøvd å laste ned tar opp egentlig kun min stemme, den andres stemme hører man bare såvidt lyden av hvis volumet er på max.
Jeg hadde innebygd opptak på min forrige mobil, men ikke nå. Jeg har Android.

Eller er det noe Annet man kan gjøre? Å ta opp skkermopptak mens man har samtale går heller ikke for det går ikke ann å starte skjermopptak mens man e ri samtale
Fuck Mr. Plod!
har du prøvd å søke phone call recorder på play store?
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får best lydkvalitet om du tar opp samtalen med en annen telefon eller opptaker enn den du snakker i.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
har du prøvd å søke phone call recorder på play store?
Vis hele sitatet...
Det funker som sagt ikke. De tar kun opp min stemme

Ihvertfall de 3-4srk ejg har prøvd å laste ned
Jeg har ikke prøvd noen som funker bra, og jeg har prøvd en del. Mye tull med lagring, og med hvilke samtaler som tas opp. Ville også satset på å ta opp lyd med noe annet og ha samtalen på høyttaler.
Ha samtalen på høytaler og bruk en båndopptaker.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Android har fjernet tilgangen for nettopp slike opptak, så det er ikke appene sin feil at de ikke lenger klarer å ta opp det som du hører i høyttaleren. Bruk en eldre mobil (Android 4.4 f.eks) eller bruk audio out med en ekstern opptaker
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noe problem om du er i Apple sitt økosystem da er det bare å bruke opptaker på watch til å ta opp samtaler på iPhone.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får best lydkvalitet om du tar opp samtalen med en annen telefon eller opptaker enn den du snakker i.
Vis hele sitatet...
Hva er logikken i at det er høyere lydkvalitet med å ta opp samtalen med en annen telefon istedet for å bare ta opp samtalen? Herregud.

Min Androdride telefon kan ta opp samtaler uten noen app, men som sakt er det krevende hvis ikke, da kan du måtte roote telefonen e. l.
Sist endret av vurezo; 15. januar 2024 kl. 12:09.