Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1856
Heisann freakere!


Hvilken server valgte dere?

Det ble Lone Wolf på meg. Hører at det er mange streamere som skal spiller på RPPVP serveren men gidder ikke plage de som er der for å RPe... And you?
Skulle teste i går, men wow drar enda 6000 i kø. Så ble hardcore enda, får se i helgen.
Living Flame, Ally. Lvl 21 atm.
Living Flame. Lvl 9 troll Mage
Living Flame, Ally 16 Druid

Prøvde å unngå alt av streamere, cringe og spam.
Vi har en norsk guild på Living Flame ally, vi er ca 20-25stk i guilden + vi venter på ca 20stk norske til som ikke fikk laget karakter før servern ble locked. Er mye ulike medlemmer, men generelt har folk spillt siden vanilla/tbc så voksen chill gruppe. Guilden heter Dubium.

Vi blir å raide de ny raidsa sammen + drive med pvp, men er også en del som bare chiller og er laidback. Er bare å whisper noen i Dubium for invite om dere trenger/eller ønsker å være i en helnorsk guild, har behov for flere folk :<

En del av oss er fra gamle NESC på Grim Batol.
Sist endret av Fnojah; 3. desember 2023 kl. 03:31.
Sitat av Fnojah Vis innlegg
Vi har en norsk guild på Living Flame ally, vi er ca 20-25stk i guilden + vi venter på ca 20stk norske til som ikke fikk laget karakter før servern ble locked. Er mye ulike medlemmer, men generelt har folk spillt siden vanilla/tbc så voksen chill gruppe. Guilden heter Dubium.

Vi blir å raide de ny raidsa sammen + drive med pvp, men er også en del som bare chiller og er laidback. Er bare å whisper noen i Dubium for invite om dere trenger/eller ønsker å være i en helnorsk guild, har behov for flere folk :<

En del av oss er fra gamle NESC på Grim Batol.
Vis hele sitatet...
Sender pm når jeg logger på imorra!
Hvorfor spiller folk fortsatt WoW? Er genuint nysgjerrig.
Sitat av BadtotheBone Vis innlegg
Hvorfor spiller folk fortsatt WoW? Er genuint nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Nostalgi, chill å game med kompisser på kveldstid istedefor for å bare ligge på sofaen å se serie.
Spiller på Lone Wolf. Tenkte å lvle litt i går kveld, men det var så folksomt i The Barrens at jeg ga opp. Det roer seg vel ned etter hvert. Det blir litt frustrerende når ti stykk kjemper om en plainstrider
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Nostalgi, chill å game med kompisser på kveldstid istedefor for å bare ligge på sofaen å se serie.
Vis hele sitatet...
Ergo - man sitter fortsatt fast i de samme sporene man gjorde 20 år siden. På tide med litt selvutvikling tenker nå jeg
Sitat av easethepain Vis innlegg
Ergo - man sitter fortsatt fast i de samme sporene man gjorde 20 år siden. På tide med litt selvutvikling tenker nå jeg
Vis hele sitatet...
Problemet ditt da? Hvorfor bryr du deg om hva andre bruker tiden sin på?
Sitat av Ed Is A Portal Vis innlegg
Problemet ditt da? Hvorfor bryr du deg om hva andre bruker tiden sin på?
Vis hele sitatet...
Kanskje han ikke har råd til game time denne måneden?
Sitat av easethepain Vis innlegg
Ergo - man sitter fortsatt fast i de samme sporene man gjorde 20 år siden. På tide med litt selvutvikling tenker nå jeg
Vis hele sitatet...
Det er det dummeste jeg har lest faktisk.
Sitat av easethepain Vis innlegg
Ergo - man sitter fortsatt fast i de samme sporene man gjorde 20 år siden. På tide med litt selvutvikling tenker nå jeg
Vis hele sitatet...
Etter å ha sett trådene du har opprettet er jeg usikker på hvem som har mest behov for selvutvikling - en som spiller WoW eller en som utelukkende har tråder om rusavhengighet. Sikker på at du ikke sitter fast i de samme sporene, også?
Sist endret av stinkdyr; 5. desember 2023 kl. 00:56.