Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2582
(Sorry for rot i Tråden)
Eey! Var på jomfru turen på MDMA i helga, natt til lørdag, å var helt enormt speisa, var helt fantastisk. Men det ble en ganske loka tur, vet ikke om man normalt loker mye på molly da, men det skal også sies at jeg tok en god del speed, og det ble mye røyking så sikkert ikke så rart. Men er alt i alt fornøyd med opplevelsen det jeg ikke er fornøyd med er at jeg ligger her mandags morgen, uten å ha sovet noe som helst siden fredag, er sinnsykt gåen i kropp og sinn, men er ikke noe spesielt mer deppa en vanlig (siden jeg har depresjon). Men har sikkert noe med startdose osv å gjøre. Droppa 0.25 i første, å justerte ikke noe etter det, prøvde å røyke meg ned når jeg var omentrent landet, men ikke sjangs, ble bare suppe i hodet.. men bruker man å være påtent som en gris flere dager etter mollytur eller er det bare jeg som har tatt for mye speed?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du har tatt for mye speed..

250mg MDMA er en litt stor dose også men ikke noe som skulle resultere i søvnløshet i flere dager, man går vanligvis ut i fra 125mg om man ikke er stor som en bjørn.
Sist endret av Dodecha; 29. februar 2016 kl. 08:19.
Ja, fikk anbefalt 200-250mg da,) men den skulle vistnokk ikke være så jævla sterk, men nå vet jo ikke jeg tåleranse på vedkommende ;s han er en kompis da så no worries jeg kjøper ikke sånt (eller andre ting) fra randoms.. hadde også noe brainzaps når comedown begynte, ble mindre og mindre å har heldigvis ikke kjent noe annet en småsvimmelhet av og til siden
Hvis du fikk brain zaps var det nok ganske sterkt. Brain zaps er vanlig å få når man har tatt mdma for ofte eller tatt en altfor stor dose.
Da faller noen av brikkene påplass kompisen min har rullet en stund tror jeg så er vell bare han så ikke får rett funk :/ trist men sant.

Foresten, er det vanlig å glemme hele turen? Husker bare små glimt, føles som en blackout nesten
Sist endret av Makkafisn; 29. februar 2016 kl. 10:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
på tilsvarende stor dose bli min hukommelse litt blurry hvertfall, ellers kan jeg normalt huske det meste som har skjedd, men som fragmenter i stedet for å huske hele kvelden kontinuerlig. Snodig. Aldri blanda med speed tho, så vet ikke om det har noe å si. Røyking blir jeg suppe i hodet av. Sover som en stein på 25mg seroquel etterpå, det har jo du til og med i signaturen din, har du ikke prøvd det eller funka det ikke?
Man bygger raskt toleranse for MDMA, og det er trist å lese om hvor mange norske ungdommer som ikke respekterer stoffet nok. Ja, det er et fantastisk rusmiddel med lite skadeomfang og et potensielt utbytte. Dog kun ved riktig bruk. Ved misbruk er det kanskje et av de kjipere stoffene å gjøre seg avhengig av.
Prøv og se for deg at MDMA er lykkefølelse på lån.
I mindre doser, og sålenge du betaler tilbake ved å ha lengre pauser kan det selvfølgelig gå bra.
Å gå all inn i flere uker/måneder/år sier seg selv at ikke går.

Folk må starte å sette seg inn i de potensielle konsekvensene ved ulike rusmidler, hvilke settinger og doseringer som anbefales og til slutt vurderer om de positive sidene er verdt risikoen.

Husk også at man i Norge tar en dobbel risiko, nettopp ved at staten dessverre straffer tunge misbrukere og ikke hjelpe dem i all hovedsak hvis man først driter seg skikkelig ut.
Sitat av candela Vis innlegg
på tilsvarende stor dose bli min hukommelse litt blurry hvertfall, ellers kan jeg normalt huske det meste som har skjedd, men som fragmenter i stedet for å huske hele kvelden kontinuerlig. Snodig. Aldri blanda med speed tho, så vet ikke om det har noe å si. Røyking blir jeg suppe i hodet av. Sover som en stein på 25mg seroquel etterpå, det har jo du til og med i signaturen din, har du ikke prøvd det eller funka det ikke?
Vis hele sitatet...
Hadde desverre ikke tilgang på seroquel.

Ja jeg vet at man får rask toleranse, å jeg stolte på kompisen min når han sa at den var ikke megabra så 250mg ville bli perfekt, men men, spist er spist å rullet er rullet, jeg gleder meg bare til om 2 mnd, da blir det bare molly som får styre formen ;p har vært borti en del sopp osv men molly har jeg ventet på i et par år å endelig kom hun på besøk; hører noen sier at det ikke blir like "magisk" med speed i tilleg? Erfaringer?
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
hører noen sier at det ikke blir like "magisk" med speed i tilleg? Erfaringer?
Vis hele sitatet...
Liker ihvertfall best MDMA alene. Blir alltid noe "galt" om man blander med andre stoffer(bortsett fra noe psykedelika som kan være moro).
Hvis du tar MDMA, uten noe som helst annet (alkohol, hasj, osv) uten å redose, etter en uke med god søvn, godt kosthold og mye trening....Hvordan vil nedturen være da?

Første gangen jeg tok mdma, var en lite dose (50 mg) men det var dagen derpå, med kroppen full av rivotril, alkohol og phenibut.
Hadde en uke med rent helvete etter det.

Andre gangen (første ordentlige gangen jeg tok det) tok jeg 150mg, og 2 redoseringer. Drakk litt under turen og røyka litt på vei ned.
Nedturen var IKKE I NÆRHETEN så ille som den første gangen.

Er det MDMA'en som fucker med hodet ditt, eller er det all den andre dritten du putter inn samtidig i en party-setting?
For meg høres det ut som det er redoseringene dine som har skylden, uten at jeg er lege og kan si det for sikkert. Men når man redoserer så har man mye større sjanse for seretonin syndrom eller nedturer. Jeg slutta å ta redoseringer og heller plusser på første drop'en, sliter aldri med nedturer ellernoe
Sitat av 420master Vis innlegg
For meg høres det ut som det er redoseringene dine som har skylden, uten at jeg er lege og kan si det for sikkert. Men når man redoserer så har man mye større sjanse for seretonin syndrom eller nedturer. Jeg slutta å ta redoseringer og heller plusser på første drop'en, sliter aldri med nedturer ellernoe
Vis hele sitatet...
Da får du ikke mange timene ut av turen. Kroppsvekt x 2 = Antall mg på første dropp, så tar du 50% av dette som refill 90 minutter etterpå. Det er fornuftig dosering og du ender opp med rundt 5 timer rulling.
Sist endret av snickersogtwist; 29. februar 2016 kl. 18:50.
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Hadde desverre ikke tilgang på seroquel.

Ja jeg vet at man får rask toleranse, å jeg stolte på kompisen min når han sa at den var ikke megabra så 250mg ville bli perfekt, men men, spist er spist å rullet er rullet, jeg gleder meg bare til om 2 mnd, da blir det bare molly som får styre formen ;p har vært borti en del sopp osv men molly har jeg ventet på i et par år å endelig kom hun på besøk; hører noen sier at det ikke blir like "magisk" med speed i tilleg? Erfaringer?
Vis hele sitatet...
Synd det. Tenkte ikke på at det var et problem. Får det kastet etter meg selv, på statens regning
Det er ikke "toleranse" per se, toleranse er mer snakk om at reseptorene har tilpasset seg, vent seg til å ha stoffet i omløp og dermed må du ha større dose for å "lure" reseptorene på ny. Men du kan fortsatt få effekt. Tenk koffein og nikotin, for å nevne noen enkle.
MDMA derimot, bare releaser serotonin som du allerede har laget selv, i tillegg til å agonere dopamin (med mer).
Når du slipper løs masse serotonin på en gang, så er det digg, men lagrene blir tømt. Hvis du prøver å rolle igjen for tidlig, så vil det ikke funke, fordi det er rett og slett tomt. Eller, forhåpentligvis klarer du ikke å tømme HELT på én roll, men vil du ha full effekt igjen så må du vente 3-4 uker. Dopaminreseptorer derimot, henter seg mye fortere inn igjen, så hvis du tar mdma for fort så kan du fortsatt bli speeda, men ... da kan du heller ta speed. Gunstigere for hjernen og billigere.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Da får du ikke mange timene ut av turen. Kroppsvekt x 2 = Antall mg på første dropp, så tar du 50% av dette som refill 90 minutter etterpå. Det er fornuftig dosering og du ender opp med rundt 5 timer rulling.
Vis hele sitatet...
Jeg ruller da virkelig i 4-5 timer selv, men doseringene mine er høyere enn gitt da, vanligvis tar folk 150-200 + 50 redose, jeg tar gjerne en på 250 rett ned, 1 tur. Koser meg heller med det jeg får, enn hva jeg ikke fikk