Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 861
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg har ikke rørt java, og har en liten kodesnutt jeg skulle brukt, men tekstboksen kan strekkes ut og dras til valgfri størrelse, dette vil jeg ikke ha, da boksen er låst til 150 tegn, og trenger ikke å være stor.

Den akutelle linjen ser slik ut:

Kode

document.write("<textarea name='body' cols='40' rows='8' maxlength='150' onkeypress='textCounter(this,this.form.counter,150);'></textarea>")
Jeg har prøvd å implentere "resize: none;" men jeg er som sagt helt grønn på dette, og er ikke helt i form etter en travel dag.

Noen som tar denne på strak arm?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er ikkje java - det er javascript og HTML. Resizing av tekstboksen er det nettlesaren som tillet, og du må bruke CSS til dette.

http://stackoverflow.com/questions/5...-html-textarea
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Trådstarter Donor
Tusen takk for raskt svar!

Jeg hadde et svakt minne om denne tråden da jeg våknet for noen timer siden, og nå trykker jeg håndflaten inn i trynet, det ble i orden!