Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1263
får sim kort ikke godtatt på telefonen min...har m/f bus kabel..noen som vet hvilket program som funker til å fjerne denne sperrren..om det finnes?? har 3310
Har du sett på Mobil.box.sk?

Finner det meste der.

Maniac.
ja jeg har sett der,men det ser ikke ut til at noen av programmene der løser mitt problem..de har ikke særlig mye til 3310 heller da
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
no er eg faen meg snill her altså... Leita fram til deg og alt

Info om 3310

3310 Unlocker

All nokia unlocker

håper dette hjelper litt da...
May the force be with you...
takker skal si fra om det funker
nope funket ikke
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kan godt hende kortet ditt er sperret fra nettverket også.. Feilmeldingen varier litt fra mobil til mobil.. På min gamle 5110 sto det no sånt som 'Ikke aksepter av nettverket' når jeg slo den på.. så fikk jeg aldri dekning.
nei kortet er ikke sperret, det er telefonen...Sim lock 1 eller noe sånt..får den ikke opp ihvertfall (låsen altså =)...Må jeg ha flash kabel eller??vet du hvor jeg kan få kjøpt i Norge?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Mente at telefonen er sperra..
Men anyway, tror du trenger flash kabel.. event m2bus kabel og flash interface. Men det vet jeg ikke 100% sikkert
flash interface??sier meg ingenting
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ikke meg heller egentlig. Men det er det jeg har hørt .)
Eller lest. Husker faktisk ikke helt. Lenge siden jeg dreiv på med det der.
jaja...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du må nok ha en flash kabel, fordi en mbus og fbus kabel ikke klarer å skrive til de rette plassene i mobilen din...Det fins også noen andre løsninger, men de er litt ymse, bla å åpne tlf og kortslutte den over forskjellig kretser osv...Flash kabel har jeg sett til salgs på ei norsk side, og da trenger du ikke noe mere enn den (Flash-interface).
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hum. Drev på med dette før, når jeg hadde 5110 og 6110, da var alt jeg trenge en m2bus kabel, for og skrive til fonen. Også til bruk med feks Wintesla. Nå kan det jo hende at m2bus er flash-interface også?