Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1151
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Microsoft har kommet opp med en "ny" ide: http://www.xbox.com/en-us/live/projectnatal/

Sjekk videoen også, om du ikke orker Silerlight IE:http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM

Sett den kommer sommeren, og vil koste ett laken ca, men er det verdt det? Er den like responsiv og presis som vist på videoen? Isåfall så venter jeg i spenning

Dette blir ikke som EyeToy til playstation, heller ikke Wee, deres meninger/synspunkter om dette?

Skal få rydda rommet før den kommer iallefall Just in case.
Shady Banana
Quix's Avatar
Gleder meg som faen! Et laken?? Er det en tusenlapp?

Skal bytte rom til et mer åpent rom så jeg får mer plass for den trenger litt avstand.
Sitat av Powlair Vis innlegg
Gleder meg som faen! Et laken?? Er det en tusenlapp?

Skal bytte rom til et mer åpent rom så jeg får mer plass for den trenger litt avstand.
Vis hele sitatet...
Ja, et laken er en tusenlapp. Sier det i Bergen hvertfall!


Blir helt konge med Project Natal!
Det må være en konseptvideo og ikke faktisk spilling. Jeg mener, hvordan kontrollerer man hvordan man treffer på fotballen? Hvordan kontrollerer man hvilke triks man tar på skateboardet?
Prisen på Natal har ikke blitt avslørt av Microsoft enda, offisielt. Men jeg er litt skeptisk til Natal etter som jeg lurer på hvordan de kommer til å integrere det inn i spillene. Men bare tiden vil vise
Hvordan er det f.eks viss man skal gå fremover? Trenger man en tredemølle da?
de finner sikkert på noe...

lurer på om det kan brukes til enkel Motion Capture hvis man har spftware til det...
Det så ganske fett ut. Gleder meg!

Det som er bra, er at man får trening og morro
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Trådstarter Donor
Får bare håpe spillene som kommer ut ikke er så monotone og av begrensede muligheter.

Den videoen er "actual gameplay" så det nå, fant også en GOD DEL videoer på youtube brukeren dems: http://www.youtube.com/xboxprojectnatal
Den første videoen var jo helt syk, men som sagt så er det jo mer reklame enn ekte gameplay.

Men blir det halvparten så bra som de viser må jeg nok se å få sendt xboxen til reperasjon før det kommer ut!

Dice: Jeg vil tro at du gjør skateboardtriks slik som du ville gjort dem på et vanlig skateboard, det burde ihvertfall fungert med tanke på at kameraet kan registrere hvordan føttene dine beveger seg, men så er jo problemet de som ikke kan skate, så jeg lurer litt på det jeg også.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Trådstarter Donor
Hvis man ikke kan skate, så ser jeg for meg unger som bare hopper og spreller random med bena i lufta, og gjør 4X kickflips osv som resultat

Ser for meg endel hardware trøbbel med Natal, iogmed det egentlig er en veldig kompleks maskin.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Natal er nok ganske gjennomtenkt skal dere se Vil jo være begrenset med spill osv. i starten, men etterhvert blir det nok kjempebra tror jeg Gleder meg masse.
Shady Banana
Quix's Avatar
Its the begining of the future!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
dette vil aldri fungere. Hvis du ser på videoen når han spiller skateboard spill, så må han sparke på bakken for å komme seg fremover... Er det noen som er klar over hvor tungt det er å skate ?
Hvis en må så å gjøre alt dette for å få noe til å skje på tv skjermen, tror jeg ihvertfall en tredel av kundene til microsoft kommer til å være ute av bildet. Stereotypen gamer er jo nettopp - Feit, dårlig kondisjonert, ute av trening, ikke interessert i å løpe å sparke i lufta for å spille.
Tror ikke en ordentlig "gamer" ville klart å spille fifa, skateboardspill, shoot-em-up spill, hvor du i stua må utføre kommandoruller og slikt...

Prøver microsoft å redde livene til de dårlig kondisjonerte, feite og ikke minst kolestrol-stapp-fulle gamerne de over lengre tid har "produsert" ?
Sitat av Fleff Vis innlegg
Microsoft har kommet opp med en "ny" ide: http://www.xbox.com/en-us/live/projectnatal/

Sjekk videoen også, om du ikke orker Silerlight IE:http://www.youtube.com/watch?v=p2qlHoxPioM

Sett den kommer sommeren, og vil koste ett laken ca, men er det verdt det? Er den like responsiv og presis som vist på videoen? Isåfall så venter jeg i spenning

Dette blir ikke som EyeToy til playstation, heller ikke Wee, deres meninger/synspunkter om dette?

Skal få rydda rommet før den kommer iallefall Just in case.
Vis hele sitatet...
Har jo vært kjent siden E3 i fjor, da
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
dette vil aldri fungere. Hvis du ser på videoen når han spiller skateboard spill, så må han sparke på bakken for å komme seg fremover... Er det noen som er klar over hvor tungt det er å skate ?
Hvis en må så å gjøre alt dette for å få noe til å skje på tv skjermen, tror jeg ihvertfall en tredel av kundene til microsoft kommer til å være ute av bildet. Stereotypen gamer er jo nettopp - Feit, dårlig kondisjonert, ute av trening, ikke interessert i å løpe å sparke i lufta for å spille.
Tror ikke en ordentlig "gamer" ville klart å spille fifa, skateboardspill, shoot-em-up spill, hvor du i stua må utføre kommandoruller og slikt...

Prøver microsoft å redde livene til de dårlig kondisjonerte, feite og ikke minst kolestrol-stapp-fulle gamerne de over lengre tid har "produsert" ?
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok det er ganske gjennomtenkt, dessuten selger jo wii ganske bra og den er jo bare Crap!
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
dette vil aldri fungere. Hvis du ser på videoen når han spiller skateboard spill, så må han sparke på bakken for å komme seg fremover... Er det noen som er klar over hvor tungt det er å skate ?
Hvis en må så å gjøre alt dette for å få noe til å skje på tv skjermen, tror jeg ihvertfall en tredel av kundene til microsoft kommer til å være ute av bildet. Stereotypen gamer er jo nettopp - Feit, dårlig kondisjonert, ute av trening, ikke interessert i å løpe å sparke i lufta for å spille.
Tror ikke en ordentlig "gamer" ville klart å spille fifa, skateboardspill, shoot-em-up spill, hvor du i stua må utføre kommandoruller og slikt...

Prøver microsoft å redde livene til de dårlig kondisjonerte, feite og ikke minst kolestrol-stapp-fulle gamerne de over lengre tid har "produsert" ?
Vis hele sitatet...
Tenkt på at ikke alle som gamer er feite, har dårlig kondis osv.. ?
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
Prøver microsoft å redde livene til de dårlig kondisjonerte, feite og ikke minst kolestrol-stapp-fulle gamerne de over lengre tid har "produsert" ?
Vis hele sitatet...
Jeg håper du, av mangel på alt mulig annet konkret diskusjonsmateriale, gulpet opp dette for moro skyld. Ellers har du overhodet ikke forstått at ingen tvinger deg til å spille noe som helst, og ingenting har slike stereotyper slik som du argumenterer med.

Ikke alle rørleggere har rørleggersprekk, og ikke alle som spiller spill er nødvendigvis blekfete sofagriser. Get it?
Nå er ikke Natal/Kinect et produkt for de hardcore gamere og er mer for casuals og familier