Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1095
Er det noen som vet hvor jeg kan finne den rimeligste 3330.Med abb. el. kontantkort.
er du trønder?

www.klartsvar.no <-> med netcom abb... rundt 500kr var det vel?
Hm.. har sjekket etter dette for en stund siden. Som alle vet er det jo MYE billigere med ab. Men jeg for min del kan ikke ha ab. tror jeg.. hehe, den regninga ville blitt verre enn den gamle internett regninga.

men du, let på:

Kelkoo

Den er ikke altfor bra, men du kan jo prøve. Ellers så vil jeg si at 3310 er en vel så bra telefon, hvis du skal ha den typen tlf..
3330 er jo strengt tatt bare en modifsert 3310.. Ta vekk WAP(*URK*) og ett elendig spill('bouncer'?) Så har vi vel en 3310.
De selger 3330 på www.site.no, med site-abb da. Vet ikke helt prisen på telefonen.
Men jeg har site selv, og er meget fornøyd med det. Det bruker da Netcom sitt mobilnett, men har funnet ut at netcom er like bra som telenor. Og så er det billig! Men det som er kjipt, er at det er 18 måneders bindingstid. Og sim-kortet blir sperret til telefonen...
Skal du ha f.eks en F-Bus kabel til denne tlf'en finnes det også progs som hjelper deg med å bryte simkort sperra.

MobileBox
Hoster en del sånne progs.
Min kosta 7 eller 800 med sense abb. husker ikke helt hvor...
netcom abb er disidert det beste da. lik pris for calls til folk med foskjellige operatører..

mange gode tilbud også..
Ja, netcom er absolutt ikke så ille. Det eneste som er dumt er at de ikke støtter meldings-rapporter.
har du kjøpt dastakabel?
isåfall lurer jeg på om du fikk vekk sim/operatør låsen...