Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 919
Hei, returnerte nettopp mitt forrige headset (v2). Jeg hadde egentlig ønsket å kjøpe nytt v2, men ettersom v2 er en utgående vare er det vanskelig å få tak i. (Fikk 600 kr gavekort da jeg byttet det inn på teknikkmagasinet, så er stuck der)

Jeg har derfor begynt å vurdere om å investere i trådløst. Problemet med dette er at jeg bor på en liten hybel, og han som bor på andre siden av veggen også har trådløst. Han har logitech g930, og han sa at når han var i nærheten av andre med samme headset så "slo de" hverandre ut.

Det jeg lurer på er om alle headset går på samme frekvens eller bluethooth Vil et annet merke som corsair gå på en annen frekvens f.eks?
Sitat av KippyK Vis innlegg
Hei, returnerte nettopp mitt forrige headset (v2). Jeg hadde egentlig ønsket å kjøpe nytt v2, men ettersom v2 er en utgående vare er det vanskelig å få tak i. (Fikk 600 kr gavekort da jeg byttet det inn på teknikkmagasinet, så er stuck der)

Jeg har derfor begynt å vurdere om å investere i trådløst. Problemet med dette er at jeg bor på en liten hybel, og han som bor på andre siden av veggen også har trådløst. Han har logitech g930, og han sa at når han var i nærheten av andre med samme headset så "slo de" hverandre ut.

Det jeg lurer på er om alle headset går på samme frekvens eller bluethooth Vil et annet merke som corsair gå på en annen frekvens f.eks?
Vis hele sitatet...
Har G930 selv og der kan man ivertfall trykke inn en liten "restart" knapp (Sånn som på rutere osv) hvis enn har problemer med at de kobles til feil. Regner med det går over på en annen frekvens.
Hei KippyK. Jeg og broren har samme headset som du nevner her og vi er i samme hus, forskjellige rom rett ovenfor hverandre. Det har aldri vært noe problemer med at vi begge bruker de samtidig og har brukt de siden september. Skal nok gå fint å bruke de samtidig! Hvis ikke så går det nok ann å endre frekvens på en eller annen måte, men logitech er dyktigere enn som så, så bare kjøp!