Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 805
har fått meg en http://www.elkjop.no/product/data/ba...#tab-more-info

lurer på om flere har sånne og kan gi meg noe info hva nettverkskortet er, om man kan sniffe med det?

fordeler å ulemper med pcen? merket fort at å synke alle mappene via dropbox osv så forsvant lagringsplassen fort.

jeg klarer ikke å få facebook appen over til norsk som er litt dumt, når jeg skriver på facebook så dekker tastaturet der jeg skriver inn på "linja".

ellers så er det en snop liten tur/notat,sjekke ting på nettet pc.
Nettverkskort er noe Intel greier, og er ikke optimalt for datakriminalitet (buggy monitor mode og ingen injection).

Fordeler ved pcen: lett, billig, liten, billig, win 10, bra batteri til surfing, billig.
Ulemper: lite lagringsplass, svak prosessor, lite ram, win 10, middelmådig skjerm, har "pavilion" i navnet.

Totalt sett: fin pc til facebook, surfing, notater og lignende, ubrukelig til tyngre oppgaver.
Trådstarter
den blir litt treg når man laster over store filer fra kamera og sånt men ellers fin til sjekk av bilder før man laster de opp. skjermen er også helt grei. vil tro pcen er fantastisk i bil