Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Har du sett Breaking Bad?
Nei - 8,62%
Nei (Har sett alt unntatt S03E10 Fly, den med fluen) - 0%
Ja - 31,03%
Ja flere ganger - 50,00%
Ja flere ganger (men hopper over S03E10 Fly, den med fluen hver gang) - 13,79%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 58. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  17 1123
Så en poll fra @Skinny men det manglet et par alternativer så jeg spør igjen, har du sett Breaking Bad?
Hvor er alternativet "Ja flere ganger (men hopper over alle scener med Skyler)"?
Hva skal du bruke resultatet av pollen til?
Og hvor er alternativet for vi som ser Breaking Bad Balenciaga
Trådstarter
Sitat av Revklo Vis innlegg
Hvor er alternativet "Ja flere ganger (men hopper over alle scener med Skyler)"?
Vis hele sitatet...
Du hopper over alle scener med Skyler men du hopper ikke over episoden med fluen?
Sitat av vurezo Vis innlegg
Du hopper over alle scener med Skyler men du hopper ikke over episoden med fluen?
Vis hele sitatet...
Det er en av de svakere episodene og det at den ikke er skrevet av Gilligan vises Men har ikke følt noe behov for å hoppe over den egentlig.

Skal sies at jeg ikke hopper over alle scenene med Skyler, men de hvor Ted er med, fysj.
Mangler hvor mange som har avgitt stemme. Jesse Pinkman var forøvrig planlagt å død i sesongavslutningen av sesong 1, husker ikke årsak men tror det var OD.
Aldri hatt problemer med s03ep10. Men synes godt serien kunne avsluttet der. Delvis happy ending og man vet ikke 100% at walter står bak forgiftningen. Siste gjennomspillingene jeg har hatt er nesten alt med skyler skippet
Sist endret av Omkalfatrere; 16. juni 2023 kl. 18:58.
BRAND ∞ STRONG
Hva er greia med S03E10 ?
Forstår ikke hvorfor Norske filmprodusenter ikke lager en serie eller film litt alla breaking bad eller snabba cash. Ja vært noen som torpedo (dårlig), nokas (ganske bra). Men det må da finnes jækla mange historier i dette landet det går an å dikte opp 50% på til å få sykt spennende serie, eventuelt film som snabba cash/breaking bad. Tipper mange av de som prøver å smugle narkotika til en fengselsstraff på 10 år+ ikke gjør dette frivillig, noen går sikkert igjenom skogen med telt å fiskestang også (copyright).
Sist endret av Tynnedekk; 16. juni 2023 kl. 19:12.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hva er greia med S03E10 ?
Vis hele sitatet...
Det er en "filler" episode, den gir ingenting til storyen, det er bare en episode der 2 hovedkarakterer prøver å fange ei flue som er i laboratoriet de lager meth i.
Sist endret av Expialidocious; 16. juni 2023 kl. 19:23.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av vurezo Vis innlegg
Du hopper over alle scener med Skyler men du hopper ikke over episoden med fluen?
Vis hele sitatet...
Fluen er uendelig mindre irriterende.
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
Aldri hatt problemer med s03ep10. Men synes godt serien kunne avsluttet der. Delvis happy ending og man vet ikke 100% at walter står bak forgiftningen. Siste gjennomspillingene jeg har hatt er nesten alt med skyler skippet
Vis hele sitatet...
Jeg blandet litt med episodene. Avslutte serien etter sesong 4 var det jeg tenkte på.
BRAND ∞ STRONG
Såpass lenge siden jeg så igjennom Breaking Bad at jeg sliter med å plassere handling selv på sesong nivå og
episoder er bare å glemme.
Skylers fremføring av «Happy birthday» kunne de fint spart seg.
Ellers kvalitet over hele linja!
Så den først en gang men datt da av på S3, begynte på nytt en stund senere og så da alle sesongene på ett blunk.
Beste serien jeg noen gang har sitt, hands down!
Som reklame nevner over meg her så må Skyler sin happy birthday scene være noe av det verste som noen gang er spilt inn på kamera - jeg gremmes hver bare jeg tenker på den scenen:-)
Sist endret av rödpant3r; 16. juni 2023 kl. 19:54.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Det er en "filler" episode, den gir ingenting til storyen, det er bare en episode der 2 hovedkarakterer prøver å fange ei flue som er i laboratoriet de lager meth i.
Vis hele sitatet...
Det kalles en «bottle» episode. Budsjettet var strekt, så de må spare penger, men det er allikevel en veldig god episode, hvis du skjønner hva den handler om da? Fluen, som symboliserer Walts samvittighet.

Og Skyler hatet betyr at Anna Gunn gjorde en fantastisk jobb med karakteren. Det er meningen at man skal mislike henne. Fenomenal skuespiller i mine øyne, men når du spiller mot the man who knocks så er det rett og slett urettferdig.

RJ Mitte som spiller Walter Jr var en litt dårlig rolle vil jeg si. Det er ikke hans feil men de fikk lissom ikke til å bruke han riktig. Dessuten var det vel hans debut i en større rolle.

Mike Ehrmabttautfbsogohiebjtr og Saul er også helt rå karakterer.

Breaking Bad er et mesterverk og sånn er det bare

Men jeg må innrømme at happy birthday scenen til Skyler, den klarer jeg ikke bare fordi det er så kleint
Sist endret av NodSquad; 16. juni 2023 kl. 20:45.
BRAND ∞ STRONG
Knytter det seg et eller annet spenningsmoment til resultatet av den avstemningen som jeg overser?
At mange her har Breaking Bad som en av sine absolutte favoritter er det jo ikke noen tvil om og det
kommer som regel tydelig frem både i topp-liste trådene og i tråder der folk ber om serie-tips.

Har ikke noe fakta som underbygger det, men for meg virker det logisk at mange av de som ikke har sett den heller ikke vil ha
noe spesielt som motivere de til å skulle stemme i samme grad som JA siden slik at resultatet av avstemmingen helle ikke vil gi et
riktig bilde av hvor mange som har sett/ikke sett.
Sist endret av vindaloo; 17. juni 2023 kl. 01:31.